نکات مهم بهداشتی برای رانندگان تاکسی

یکشنبه 25 اسفند 98 ساعت 12:27
نکات مهم بهداشتی برای رانندگان تاکسی

اگر راننده تاکسی هستیم رعایت چند نکته می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد. اول اینکه اگر تب و سرفه داریم به هیچ وجه پشت فرمان قرار نگیریم و در خانه بمانیم.

این روزها از آزمایشگاه گرفته تا محل کار، از مهمانی و مسافرت گرفته تا حتی غذاخوری و عابر بانک، ممکن است برای سلامت ما خطرناک محسوب شود اما با رعایت نکات بهداشتی هم از سلامت خودمان و هم از سلامت عزیزانمان و مردم جامعه مراقبت می‌کنیم.

اگر راننده تاکسی هستیم رعایت چند نکته می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد. نخست اینکه اگر تب و سرفه داریم به هیچ‌وجه پشت فرمان قرار نگیریم و در خانه بمانیم. اگر هم حالمان خوب است و می‌خواهیم سر کار برویم در صورت امکان از دستکش لاتکس استفاده کنیم و هیچ وقت دستهایمان را به صورت به ویژه چشم و دهان و بینی نزنیم.

یادمان باشد مواد ضدعفونی کننده و الکل ۷۰ درصد همراهمان باشد تا سطوح گوناگون تاکسی را با آن ضدعفونی کنیم و آن را در اختیار مسافران هم بگذاریم. اگر می‌توانیم از دادن اسکناس و سکه خودداری کنیم و از مسافران تاکسی بخواهیم از نرم افزارهای پرداخت الکترونیک، پول را پردخت کنند. تا جایی که می‌شود در تاکسی از ماسک استفاده کنیم و دستگیره‌های تاکسی را مکرراً با مواد ضدعفونی کننده تمیز کنیم. با رعایت این نکات هم جلوی شیوع بیماری را می‌گیریم و هم خودمان را از این بیماری ایمن می‌کنیم.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar