اعلام مشخصات گک امکو در سامانه یکپارچه

بروزرسانی در: پنج شنبه 14 دی 02 ساعت 17:03
اعلام مشخصات گک امکو در سامانه یکپارچه

در آخرین آپدیت سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، کاتالوگ رسمی جی ای سی امکو نیز برای آشنایی بیش‌تر با این خودرو منتشر شد.

شرکت راسا موتور خاورمیانه علاوه بر واردات محصولاتی از شرکت سوزوکی، قصد دارد به صورت جدی خودروهای جذاب و پرآپشن کمپانی جی ای سی (GAC) را نیز وارد و در سامانه یکپارچه عرضه کند. به این ترتیب، فعلاً صحبت از حضور سه مدل GS3، امپو و امکو به میان آمده است و کاتالوگ هر سه مورد نیز بر روی سایت سامانه قرار گرفته اند.

در این متن قرار است با جی ای سی یا گک امکو بیش‌تر آشنا شویم و بهتر این کراس اوور جذاب چینی را بشناسیم.

طراحی ظاهری گک امکو (Emkoo)

طراحی ظاهری بخش جلوی این خودرو تقریباً با پژو ۳۰۰۸ یکسان است و به سختی می توان به طراح امکو استقلال و نوآوری را در کارش نسبت داد. در قسمت جلو، فرم چراغ ها و خطوط جلوپنجره بسیار با هم هماهنگ‌اند و جلوه خاص و اسپرتی به خودرو هدیه می دهند. در بخش کناری امکو هم دستگیره های مخفی شونده و خطوط شکسته بدنه توجه بیننده را به خود جلب می کنند و از طرفی مطابق با علم آیرودینامیک این طراحی می تواند نیروی مقاوم کم‌تری در برابر حرکت به وجود بیاورد. پس از این که عقب امکو را به خوبی برانداز کردیم نمی توانیم بگوییم که از ۳۰۰۸ کپی برداری شده است، زیرا تقریباً هیچ شباهتی به الگوی فرانسوی خود ندارد.

مشخصات فنی جی ای سی امکو

گک امکو در بازار جهانی در دو نسخه بنزینی و هیبریدی عرضه می شود که البته ویژگی های نسخه تمام بنزینی کاملاً با مشخصات فنی گک امپو (EMPOW) و GS3 یکی است. موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو GDI با تکنولوژی Air to water این خودرو قادر است تا ۱۷۷ اسب بخار توان و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر (Wet DCT) به چرخ های جلوی این کراس اوور کوچک منتقل کند.

 

امکانات رفاهی و آپشن ها

امکو به امکانات ویژه ای مانند ترمز اضطراری خودکار، دوربین ۳۶۰، کروز کنترل هوشمند، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، رادار تابلو خوان، نور بالا اتوماتیک، رادار کمکی راننده در ترافیک (TJA)، محدودکننده هوشمند سرعت، رادار بین خطوط، اتوپارک، دستگیره های در مخفی‌شونده، سقف پانوراما با آفتاب‌گیر الکتریکی، شارژر وایرلس و درِ صندوق برقی مجهز است.

 رینگ ۱۹ اینچی، ۶ ایربگ، ترمز پارک برقی و اتوهلد، شیب سنج  (HAC & DAC)، TPMS، کلاستر دیجیتال و… هم آپشن ها دیگر این خودروست که نمی توان آن ها را ویژه دانست، زیرا دیگر وارداتی های فهرست هم تقریباً به این آپشن ها مجهزند.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar