معرفی لادا گرانتا در ایران

بروزرسانی در: دوشنبه 20 آذر 02 ساعت 10:08
معرفی لادا گرانتا در ایران

لادا گرانتا جدید که در روزهای گذشته به نمایش عمومی درآمد، قرار است از سوی نیکا موتور به صورت وارداتی راهی بازار خودرو شود.

لادا گرانتا جدید که برای اولین بار به نمایش عمومی درآمد، یکی از مدل‌های کم‌آپشن لادا در ایران است که در بسیاری موارد حتی از خودروهایی نظیر ساینا و کوییک نیز امکانات کمتری داشت.

البته مدیران نیکا موتور در این نمایشگاه مدعی عرضه فول‌ترین نسخه لادا گرانتا ۲۰۲۳ به ایران شدند اما تا زمان عرضه رسمی لادا و مشخص شدن قیمت لادا در ایران باید منتظر بمانیم.

لادا گرانتا جدید با دو پیشرانه ۱.۶ لیتری ۸ و ۱۶ سوپاپ تولید شده است که احتمالا نسخه ۱۶ سوپاپ با توان ۱۰۶ اسب بخار و گشتاوری ۱۴۴ نیوتن متری به بازار ایران خواهد آمد که در برابر ۸۹ اسب بخار قدرت نسخه ۸ سوپاپ لادا گرانتا جدید، خودروی مناسب‌تری برای رانندگان ایرانی خواهد بود.

در لادا گرانتا ۲۰۲۳، نیرو از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به محور جلو منتقل می‌شود هرچند ممکن است که نسخه اتوماتیک چهار دنده نیز وارد ایران شود.

از معدود امکانات لادا گرانتا ۲۰۲۳ می‌توانیم به ایربگ، ترمز ضد قفل، ریموت کنترل، آئینه برقی، سنسور و دوربین دنده عقب و کروز کنترل اشاره کنیم.

در لادا گرانتا جدید شما نباید انتظار مانیتور در داشبورد را داشته باشید و به جای آن یک سیستم بخش قرار گرفته است.

البته باید تاکید کنیم که این خودرو قرار است یکی از خودروهای اقتصادی لادا در ایران باشد پس این سطح از آپشن طبیعی خواهد بود به شرطی که در قیمت گذاری خودرو لادا گرانتا تنها به مسائل اقتصادی توجه شود نه به شرایط فروش خودروسازان ایرانی در رقابت با یک خودروی ارزان وارداتی.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar