احتمال ورود کراس اوور ارزان هیوندای ونیو به ایران

بروزرسانی در: یکشنبه 15 آبان 01 ساعت 16:01
احتمال ورود کراس اوور ارزان هیوندای ونیو به ایران

با توجه به تورم فعلی همه قیمت‌ها در حال عبور از سقف‌های موجود هستند و صنعت خودرو نیز از این قاعده مثتسنی نیست. به طور معمول SUVها جزو گران‌ترین مدل҅های موجود در بازار خودرو هستند، با این حال همچنان مدل‌های ارزان قیمت در برندهای معتبر و شناخته شده وجود دارد که کمی مقرون به صرفه‌تر بوده و ارزش خرید دارند.

شرکت هیوندای، که محصولات آن جزو بهترین شاسی‌ بلندهای جهان هستند، کراس‌اوور ونیو مدل ۲۰۲۳ با کف قیمت ۱۹۵۰۰ دلار (۶۸۲ میلیون تومان) در مدل پایه عرضه می‌کند. کراس‌اوور هیوندای ونیو مدل ۲۰۲۳ از ارزان‌ترین مدلی شاسی بلند با گیربکس اتوماتیک CVT در بازار ایالات متحده محسوب می‌شود و در حالی که ارزان قیمت است، اما نباید آن را با یک مدل پایین‌رده بدانیم.

مصرف سوخت ترکیبی ۷.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، وزن ۱۱۸۴ کیلوگرمی با پوشش گارانتی ۵ ساله/۶۰۰۰۰ مایلی (۹۶,۵ هزار کیلومتری) و گارانتی پیشرانه ۱۰ ساله/۱۰۰۰۰۰ مایلی (۱۶۰ هزار کیلومتری) و خدمات تعمیر و نگهداری رایگان با پوشش سه ساله یا ۳۶۰۰۰ مایلی نشان کیفیت بالای این خودرو دارد.

کراس‌اوور هیوندای Venue مدل ۲۰۲۳ از یک پیشرانه با نوع موتور ۱۶ سوپاپ خطی ۴ سلیندر ۱,۶ لیتری تنفس طبیعی که توان تولید ۱۲۱ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۵۳ نیوتن‌ متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه را داراست.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "احتمال ورود کراس اوور ارزان هیوندای ونیو به ایران"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Piru
مهمان

فقط از چین میتونن خودرو وارد کنن