معرفی ون برقی کاما ES6 آریا دیزل

بروزرسانی در: جمعه 6 بهمن 02 ساعت 13:03
معرفی ون برقی کاما ES6 آریا دیزل

این روزها با توجه به تاکید ویژه وزیر صمت، شاهد آن هستیم که تب مونتاژ و واردات خودروهای برقی و هیبرید بالا گرفته و به نوعی، همه‌ی شرکت‌های خودرویی فعال، ملزم به فعالیت در این حوزه شده‌اند.

در این بین، هر از گاهی نام برخی از خودروهای برقی چینی به گوشمان می‌خورد که گمنام بوده یا کمتر آن‌ها را می‌شناسیم. حال نوبت به یکی دیگر از این خودروها رسیده است. براساس اطلاعات بدست آمده، نمونه‌های اولیه ون چینی کاما ES6 در دو نوع کاربری مسافری و کارگو در راه ایران بوده و بزودی وارد کشور خواهند شد. اینطور که معلوم است، این ون برقی متعلق به شرکت آریا دیزل است.

شرکت آریا دیزل که مدتیست مشغول مونتاژ کامیونت‌های برند کاما چین بوده، در راستای اهداف وزارت صمت، اقدام به واردات نمونه اولیه محصول برقی کاما نموده است. کاما جزو برندهای گمنام چینی بوده و حتی تصاویر این ون برقی هم به ندرت در وبسایت های چین وجود دارد.

مشخصات KAMA ES6

ون برقی کاما با دو نام ES6 و ES7 در چین تولید می‌شود. البته نام اصلی آن، JUNHANG EV است. این ون مجهز به موتور برقی ۷۰ کیلوواتی است. این موتور ۷۰ کیلوواتی (۹۴ اسب بخار) توانایی تولید ۲۲۰ نیوتن متر، گشتاور را دارد. همچنین مجموعه باتری با ظرفیت ۴۱.۸۶ کیلووات ساعت مجهز شده که شعاع حرکتی برابر با ۲۰۰ تا ۲۲۰ کیلومتر برای این خودرو را فراهم می­‌کند.

ابعاد این ون ۵.۲۶۵ متر در طول، ۱.۷۷ متر در عرض و ارتفاع آن هم ۲.۰۶۵ متر اعلام شده است. فاصله محوری هم به ۳.۴۵۰ متر می‌رسد.

فعلا اطلاعاتی در رابطه با امکانات رفاهی و ایمنی کاما ES6 در دسترس نیست. باتوجه به استانداردهای الزامی سازمان استاندارد، باید این ون به برخی از سامانه‌های ایمنی مجهز شود. زیرا در حالت پایه، به نظر نمی‌رسد که کاما ES6 بتواند برخی استانداردها را پاس کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar