قیمت‌های باورنکردنی خودروهای تجاری

بروزرسانی در: سه شنبه 13 آذر 97 ساعت 17:20
قیمت‌های باورنکردنی خودروهای تجاری

در کنار بازار پر التهاب خودروهای سواری اگر سری هم بازار خودروهای تجاری و شهرک کامیون دارها بزنید با فروش کشنده‌های گوناگون ولی باقیمت‌های باورنکردنی رو به رو می‌شوید.

این قیمت‌ها در حالی از طرف فعالان بازار اعلام می‌شود که به جز خودروهای چینی برندهای دیگر محصولی برای عرضه به بازار ندارند و این محصولات از طرف افرادی که پیش‌تر اقدام به خرید کشنده‌ها کرده بودند تعیین می‌شود.

البته نکته جالب اینجاست که حتی در صورت عرضه برندهای اروپایی نظیر اسکانیا یا ولوو به بازار نه تنها کاهش قیمتی رخ نخواهد داد بلکه قیمت‌ها با رشد مجدد همراه خواهند شد.

به عنوان مثال در حال حاضر اسکانیا مدل آر ۴۵۰ باقیمتی نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود درحالی‌که در صورت فروش این کشنده از طرف ماموت دیزل قیمت این خودرو شاید به حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

دیگر محصول پرمخاطب اسکانیا یعنی جی ۴۰۰ هم ۹۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود ولی ولوو دیگر برند اروپایی بازار نزدیک به یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

اگر به سراغ برندهای چینی هم برویم، FAW به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین برندهای چینی کشور ۶۱۰ میلیون تومان و C&C هم کمی ارزان از تر FAW قیمت دارد.

در خصوص برندهای دیگر یافتن کشنده صفر تقریباً غیرممکن است و اگر خریداری درپی خرید کشنده‌های داف یا رنو باشد می‌بایست برای خرید محصولات دست دوم این برندها بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان بپردازد.

عصر خودرو

لینک های مفید :

قیمت روز خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar