پارس خودرو دلیل تأخیر در تحویل خودروهای رنو را اعلام کرد!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
پارس خودرو دلیل تأخیر در تحویل خودروهای رنو را اعلام کرد!

گروه پارس خودرو در اطلاعیه‌ای دلیل تأخیر در تحویل خودروهای گروه رنو که در ماه‌های گذشته صورت گرفته است را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: همان گونه که متقاضیان گرامی استحضار دارند با خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته‌ای (برجام) و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت خودرو کشور، کمپانی رنو فرانسه به پیروی از این سیاست و با تعلیق فعالیت‌های خود در ایران، موجب شده تولیدات گروه رنو شامل تندر ۹۰، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی در گروه پارس خودرو کاهش داشته باشد که این امر زمینه بروز تأخیر در تحویل این محصولات به متقاضیان را فراهم کرده است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: مذاکره با گروه رنو پارس به عنوان نماینده کمپانی رنو در ایران در خصوص رفع مشکلات تولید ادامه دارد.

گروه پارس خودرو در ادامه اطلاعیه خود افزوده است: ضمن پوزش از تأخیر ایجاد شده به جهت شرایط تحمیلی بین المللی حاکم بر اقتصاد و تولید کشور، تحویل خودروهای تکمیل وجه شده متقاضیان محترم در دست اقدام است و دعوتنامه بخشی از تعهدات معوق (بخش اول تعهدات استپ وی اتومات خرداد ماه) در روز شنبه مورخ ۹۷/۰۷/۰۷ صادر و برای متقاضیان ارسال خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: در آینده نزدیک برای متقاضیانی که درخواست دریافت خودرو جایگزین داشته باشند طرح اعلام و از محصولات گروه خودروسازی سایپا به عنوان جایگزین ارائه خواهد شد، همچنین متقاضیانی که درخواست انصراف از خرید و دریافت وجه خود را دارند هم می‌توانند با ارائه درخواست خود در طول یک هفته مبلغ واریزی به همراه سود مشارکت و جرائم تأخیر دریافت کنند.

گروه پارس خودرو در پایان تصریح کرده است: متقاضیانی که خودرو آنها معوق شده است در هنگام تحویل خودرو جرائم تأخیر و سود مشارکت آنها بر اساس قراداد محاسبه و پرداخت می‌شود.

منبع: سایپا نیوز

قیمت جدید محصولات پارس خودرو گروه ساندرو اعلام شد مهر ۹۷

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "پارس خودرو دلیل تأخیر در تحویل خودروهای رنو را اعلام کرد!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ابراهیمی
مهمان

پس ماالان چیکارکنیم ساندرو دعوتنامه شهریورومیدن یا
نه ؟۸ماهه ۲۰میلیون دادیم حالابگیریم که پرایدبخریم باهاش؟؟

سید
مهمان

پس برلیانس هایی که ندادن و ۳ماه گذشتهدازش چی

امین
مهمان

پس ایران خودرو چه غلطی میخواد بکنه با دعوتنامه ال۹۰ تحویل خرداد؟؟؟