پارک خودرو در کنار خیابان هزینه بیشتری دارد

سه شنبه 8 بهمن 98 ساعت 11:24
پارک خودرو در کنار خیابان هزینه بیشتری دارد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: هزینه پارک خودرو در کنار خیابان به مراتب بیشتر از هزینه پارکینگ خواهد بود و تخلفات به صورت مکانیزه ثبت می‌شود.

محمدرضا محمدی   با اشاره به اینکه ثبت تخلفات به طور نامحسوس انجام می‌شود، اظهار داشت: ۱۴ خودرو پلیس به طور مکانیزه در شهر، هرگونه تخلفات راهنمایی و رانندگی را ثبت می‌کنند و رانندگان متخلف با برگه‌های جریمه سنگین رو به رو خواهند شد.

وی افزود: شهروندان موظف هستند خودروهای خود را در پارکینگ‌های عمومی پارک کنند و با پارک در مکانهای ممنوع و زیر تابلو پارک ممنوع و یا پارکهای دوبل به شدت برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به محدودیت ترافیکی اجرای پروژه آب وفاضلاب در خیابان کمال اسماعیل گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان اصفهان و با توجه به اینکه به ایام عید نوروز نزدیک هستیم و با بار ترافیکی شدید رو به رو خواهیم شد، مکان‌هایی که کنداکتورهای آب وفاضلاب با مشکلی رو به رو هست در دستور بازسازی قرار گرفته است.

محدودیت ترافیکی اجرای پروژه آبفا در خیابان کمال اسماعیل

وی با ابراز همراهی پلیس راهور در اجرای پروژه ضروری آب و فاضلاب خیایان کمال اسماعیل حدفاصل میدان خواجو به سمت تقاطع فردوسی در حاشیه شمالی رودخانه تصریح کرد: از ساعت ۲۲ روز سه شنبه ۸ بهمن ماه به مدت ده روز رفت و آمد هرنوع وسیله نقلیه به استثنای اتوبوسهای شرکت واحد در مسیرهای غرب به شرق و شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل حدفاصل میدان خواجو به سمت تقاطع فردوسی در حاشیه شمالی و مسیر جنوب به شمال تقاطع یاد شده ممنوع و محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

محمدی تاکید کرد: توصیه می‌شود شهروندان و از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های اطراف در حاشیه جنوبی و خیابان‌های ابوالحسن اصفهانی، خیابان باغ گلدسته، خیابان سیدعلیخان استفاده کنند.

مهر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar