پایگاه فروش اینترنتی ایران خودرو هیچ گونه نقص فنی ندارد

دوشنبه 20 اسفند 97 ساعت 11:34
پایگاه فروش اینترنتی ایران خودرو هیچ گونه نقص فنی ندارد

با توجه به طرح سوال از طرف بعضی متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوری روزانه ایران خودرو، این خودروساز اعلام کرد پایگاه فروش اینترنتی ایران خودرو هیچ گونه نقص فنی ندارد و مشکلات احتمالی به خاطر شمار بالای متقاضیان محترم و ترافیک ناشی از کثرت کاربران است.

در کسری از ثانیه شمار خیلی زیادی از متقاضیان در حال ثبت نام هستند که با توجه به این موضوع، شمار خودروها در زمان کوتاهی به اتمام می رسد. این موضوع در مورد فروش محصولات پرطرفدار بازار در زمان کوتاه تری اتفاق می افتد و ظرفیت تکمیل می شود.

برمبنای این گزارش، هم اکنون با تمهیدات انجام گرفته، پایگاه فروش اینترنتی ایران خودرو دارای سرعت مطلوبی است و موفق نشدن بعضی از مشتریان در ثبت نام بنا به دلایل فوق است. گروه ایران خودرو طبق مجوز اخذ شده ، ۲۰ درصد از تولیدروزانه خود را در قالب فروش فوری عرضه می‌کند.

به منظور صیانت از حقوق مشتریان واقعی، در برنامه های فروش روزانه محدودیت های هر کد ملی یک دستگاه خودرو، عدم ثبت نام در ۱۸ ماه گذشته و همچنین حداقل سن ۱۸ سال هم اعمال و کنترل های لازم انجام می‌گیرد.

این گزارش می افزاید، هم اکنون سیستم بانکی کشور برای تراکنش های بالای ۵۰ میلیون تومان در هر روز با محدودیت رو به رو است و این موضوع ارتباطی با سیستم فروش ایران خودرو ندارد.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar