در نوروز خدمات پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی ارایه شد

یکشنبه 14 فروردین 01 ساعت 15:22
در نوروز خدمات پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی ارایه شد

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل بانک مسکن گفت: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، فعال شدن باجه عصر در شعب، تأمین نقدینگی و پرستاری تمام وقت خودپردازهای بانک در ایام نوروز، بازدیدهای دوره‌ای و میدانی مدیران ارشد بانک از فعالیت شعب و تاکید بر تسریع در ارایه خدمات به مشتریان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناطق مسافرپذیر و نیز پاسخگویی تلفنی به مشتریان از جمله اقدامات بانک در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ و ایام نوروز بود.

محمود شایان با تاکید بر ضرورت خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز گفت: مجموعه بانک مسکن با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند در بازه‌ زمانی «روزهای پایانی سال» و همچنین «ایام تعطیلات نوروز»،در ارائه خدمات مالی و پاسخگویی به موقع به مشتریان موفق عمل کرده است.
وی از بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات پرداخت الکترونیک عوارض (ETC) نام برد و ادامه داد: خدمات پرداخت الکترونیک عوارض بدون وقفه و هرگونه اختلال و اشکالی به مسافران نوروزی در آزاد راه‌های تهران ـ پردیس و اهواز ـ بندر امام خمینی (ره) ارائه شد.
شایان افزود: در این مدت تعداد تراکنش‌های پایانه‌های فروشگاهی بانک مسکن بیش از ۳ میلیون هزار و مبلغ تراکنش بیش از ۶تریلیون ریال و مبلغ تراکنش‌های موفق کیوسک‌ این بانک نیز بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ثبت شده است.
وی پاسخگویی به سوالات مردم در مورد طرح‌ها و خدمات بانک را از دیگر اقدامات بانک مسکن در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز عنوان و تاکید کرد: کارشناسان بانک در بخش ارتباطات مردمی در ۱۰ روز ابتدای امسال به بیش از ۸ هزار تماس تلفنی، یک هزار پیام صوتی و ۲۰۰ مورد ایمیل پاسخ دادند.

عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar