پژو تلاش می کند چراغ خاموش در ایران باقی بماند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
پژو تلاش می کند چراغ خاموش در ایران باقی بماند

« یک مسئول فرانسوی که خواست نامش فاش نشود، با اشاره به کارشکنی های دولت آمریکا در توافق هسته ای با ایران، در گفت وگو با رادیو بین المللی گفت که کمپانی خودروسازی پژو تلاش می کند چراغ خاموش در ایران باقی بماند.

رادیو بین المللی فرانسه گزارش داد، بعد از اقدام یکجانبه دولت ترامپ مبنی بر خروج از توافق سال ۲۰۱۵ با ایران و تهدید وی علیه کمپانی های اروپایی، کمپانی خودروسازی پژو در ابتدای ماه ژوئن اعلام کرد که در نظر دارد از بازار ایران خارج و به ادامه همکاری با گروه های ایرانی پایان دهد. این در حالیست که یک مقام آگاه فرانسوی که نامش فاش نشده، به خبرگزاری فرانسه گفت که این کمپانی در انتظار دوران بعد از ترامپ یا احتمال تغییر ناگهانی نظر رئیس جمهوری آمریکا، تلاش خواهد کرد تا به عنوان یک شریک خاموش در ایران باقی بماند.

در همین ارتباط، خبرگزاری فرانسه در گزارشی به تلاش‌های دو کمپانی مهم خودروسازی این کشور، یعنی رنو و پژو برای باقی ماندن در بازار ایران، که یک بازار حیاتی برای این دو کمپانی محسوب می‌شود، پرداخت.رنو در سال پیش میلادی، فقط یکصد و ۶۰ هزار خودرو خود را در ایران به فروش رساند، ولی پژو توانست با فروش ۴۴۴ هزار و ۶۰۰ خودرو در ایران، بازار خودرو این کشور را تا اندازه زیادی قرق کند. از این رو، منافع کمپانی خودروساز پژو قابل مقایسه با منافع کمپانی رنو در ایران نیست.»

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "پژو تلاش می کند چراغ خاموش در ایران باقی بماند"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مجتبی
مهمان

خدا رو شکر این مملکت برای همه نون داره الّا خودمون