آغاز طرح نوین فروش خودروهای سایپا به زودی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آغاز طرح نوین فروش خودروهای سایپا به زودی

معاون ارتباطات گروه سایپا تصریح کرد: محصولات شرکت خودروسازی سایپا بدون وقفه و از طریق نمایندگی‌های مجاز و سایت فروش اینترنتی شرکت خودروسازی سایپا در حال عرضه به متقاضیان در سراسر ایران است.

مجتبی نظری، معاون ارتباطات شرکت خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در راستای تنظیم بازار و قطع دست دلالان در حال عرضه خودروهای تولیدی این کمپانی با قیمت‌های مصوب از طریق نمایندگی‌های مجاز و سایت فروش اینترنتی گروه است.

وی افزود: متاسفانه در روزهای گذشته یک فضای روانی بر بازار خودرو حاکم شده است و تعدادی واسطه و دلال سودجو قصد برهم زدن نظم بازار خودرو را دارند که بر همین پایه شرکت سایپا در طرح ویژه عید سعید فطر فروش محصولات خود را شروع کرد.

معاون ارتباطات گروه سایپا ادامه داد: طول چند روز آینده طرح نوین فروش را شروع خواهیم کرد که بر پایه این طرح فقط مصرف کنندگان نهایی خواهند توانست خودرو مورد نیاز خود را خریداری کنند و دست واسطه‌ها و دلالان از بازار خودرو قطع خواهد شد.

نظری افزود: با برنامه ریزی انجام گرفته متقاضیان واقعی می‌توانند با سهولت از طریق سایت اینترنتی فروش شرکت سایپا یا مراجعه به نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا در سراسر ایران یکی از روش‌های فروش پیش بینی شده را انتخاب و نیاز خودرویی خود را تأمین کنند.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ تیراژ تولید خودرو در شرکت سایپا افزایش داشته و از ابتدای سال ۱۲۶ هزار دستگاه خودروی تولیدی شرکت سایپا به بازار عرضه شده است که این شمار نسبت به مدت مشابه سال پیش ۳۶ درصد رشد نشان می‌دهد

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar