پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو در راه است!

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:25
پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو در راه است!

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد: عرضه خودروهای این گروه با هدف تأمین نیاز بازار ادامه خواهد داشت.

مصطفی خان کرمی افزود: در یک ماه اخیر روند پیش فروش‌های این گروه قطع نشده و هم اکنون در حال تدارک طرح پیش فروش جدیدی هستیم که بعد از اخذ مجوزهای لازم در روزهای پیش رو به اجرا درخواهد آمد. وی گفت: فشارهای زیادی که این روزها خودروسازان متحمل می‌شوند مانع ایفای تعهدات و نقش اصلی ما نشده و سعی می‌کنیم با ادامه دادن شرایط عرضه، تلاطم بازار را از بین ببریم و به یک ثبات منطقی که شایسته متقاضیان و مصرف کنندگان واقعی است برسیم. خان کرمی بار دیگر تاکید کرد: متقاضیان برای نام نویسی فقط از طریق سایت فروش اینترنتی گروه ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir یا مراجعه به نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور و ثبت نام از طریق سایت اقدام کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو در راه است!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Yasin
مهمان

دنا پلاس هم جز ماشینای قابل ثبت نام هست ؟؟؟؟

Yasin
مهمان

دنا‌ پلاس میتونیم ثبت نام کنیم ؟؟؟

رايان
مهمان

آیا خجالت نمیکشند؟؟؟

مصطفی
مهمان

به خدا مثل ***دروغ میگن اینا هنوز ماشین های سال قبل را که ثبت نام کردن تحویل ندادن بعد هی میان الکی میگن ثبت نام،که این ثبت نامها هم الکیه چون هیچ کس نمیتونه ثبت نام کنه،خودشون با کد ملی های یک سری افراد که آدمهای خودشون هستن ۲۰ تا ۳۰ تا هر ماشین را ثبت نام میکنن بعد با قیمتهای آزاد تو بازار میفروشن حالا ببینید امسال شب عید ماشین چه قیمت وحشتناکی پیدا میکنه!!!

Aliiii
مهمان

عجب رویی دارن اینا دیگه..