چرا خبری از قیمت‌های جدید محصولات سایپا نیست؟

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 01:22
چرا خبری از قیمت‌های جدید محصولات سایپا نیست؟

در حالی ایران خودرو پیش فروش چهار محصول خود با قیمت‌های جدید را تدارک دید و روز پیش آن را به مرحله اجرا گذاشت که از قیمت‌های جدید دیگر خودروساز بزرگ کشور خبری نیست.

براساس شنیده‌ها قرار بر این بود تا گروه سایپا هم قیمت بعضی محصولات خود را روز پیش اعلام کند، ولی به نظر می‌رسد رقیب ایران خودرو ترجیح داده اعلام قیمت‌های جدید برای محصولات خود را با فاصله و پس از رصد کامل واکنش‌ها به این اقدام ایران خودرو، انجام دهد.

براساس اخبار منتشر شده این خودروساز بیش از شرکت رقیب خود در ۶ ماه ابتدای سال جاری با زیان در تولید مواجه بوده است. اطلاعاتی که از طرف این خودروساز در اختیار سازمان بورس قرار گرفته است، گویای زیان ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی در نیمه نخست سال جاری است؛ این در وضعیتی است که ایران خودرو ۲ هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان زیان را به سازمان بورس اعلام کرده است.

به این ترتیب با توجه به واکنش‌ها و اخباری که بعد از اعلام قیمت چهار محصول ایران خودرو منتشر شد به نظر می‌رسد که تا آخر هفته جاری باید منتظر انتشار قیمت‌های جدید دیگر محصولات از طرف خودروسازان باشیم.

در این خصوص هرچند رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنان موضع غیرشفافی در مورد اعلام قیمت‌های جدید اتخاذ کرده، ولی پیش بینی می‌شود قیمت تمامی محصولات خودروسازان تا پایان هفته با فرمول ۵ درصد کمتر از حاشیه بازار اعلام خواهد شد.

قیمت محصولات سایپا

فروش فوری سایپا

فروش نقدی سایپا

فروش اقساطی سایپا

ثبت نام پیش فروش سایپا

قیمت پراید

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar