کارمانیا جناب S7 را به بام لند آورده است

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
کارمانیا جناب S7 را به بام لند آورده است

گروه خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده رسمی بی وای دی چین در کشور، جدیداً رودشویی را در بام لند تهران شروع کرده و همزمان پیش فروش بی وای دی S7 را با شعار جناب S7 شروع کرده است.

این روزها اگر به مجموعه تفریحی بام لند در غرب تهران و دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر) سری زده باشید، یکی از اتومبیل‌های حاضر در این محوطه برای فروش و معرفی بی وای دی S7 است. این شاسی بلند به عنوان سومین محصول تولیدی شرکت خودروسازی کارمانیا شناخته می‌شود که هم اکنون پیش فروش با تحویل قطعی آذر ماه برای این شاسی بلند ممکن است. چند وقتی است که گروه‌های خودرویی در کنار حضور در نمایشگاه‌های اتومبیل و همینطور حضور برپایی نمایشگاه‌ها و شوروم های دائم در شهرهای گوناگون، برای معرفی بهتر و بیشتر اتومبیل خود به سمت رودشوها رفته‌اند. این سبک از بازاریابی فروش موجب می‌شود تا افراد خارج از محیطهای رایج برای خرید اتومبیل و در فضایی عمومی با محصولی جدید آشنا شود. اکنون با حضور بی وای دی S7 در بام لند تهران، شاهد هستیم که کارمانیا لقب «جناب S7» را برای این اتومبیل انتخاب کرده و در طرح‌های فروش خود از این اسم استفاده می‌کند.

ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از جناب S7، فرزندی تازه از کمپانی بی وای دی در خودروسازی کارمانیا متولد می‌شود که از امروز لقب «عالیجناب» را در برای خود انتخاب کرده است.

بی وای دی S7 توربو به عنوان یک شاسی بلند شیک چینی قرار است که از مرداد امسال به دست متقاضیان برسد و این روزها مراحل داخلی سازی و همینطور کسب مجوزهای لازم برای عرضه آن در حال سپری شدن است. در نمایشگاه اتومبیل آذر ماه سال ۱۳۹۶ در شهر آفتاب، مدیر عامل خودروسازی کارمانیا اعلام کرده بود که با شرایط کنونی (بهای ارز مربوط به آذر ماه ۹۶) سعی می‌شود بی وای دی S7 با قیمتی کم‌تر از ۱۳۰ میلیون تومان به دست متقاضیان برسد. ولی با توجه به این که این روزها بهای ارز تغییر کرده و تعرفه وارد بر اتومبیل‌های مونتاژی هم در حال بالا رفتن است، احتمال داده می‌شود که با افزایش رقبای قیمتی مانند چری تیگو ۷ قیمت این اتومبیل هم از عدد ۱۳۰ میلیون تومان فراتر برود. بعضی شنیده‌ها از بهایی نزدیک به ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خبر می‌دهند. بی وای دی S7 پلتفرمی مشابه به S6 دارد ولی از نظر طراحی ظاهری و بسیاری از ویژگی‌ها، فرق زیادی با S6 دارد.

S7 به پیشرانه ۲ لیتری توربوی ۲۰۳ اسب بخار مجهز است و گیر بکس ۶ سرعته اتوماتیک، قدرت آن را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. امکاناتی مانند کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، چراغ روزتاب، صندلی الکتریکی، نمایش گر بزرگ، در صندوق عقب برقی، استارت از روی سوییچ، سیستم تهویه دوگانه، تودوزی چرم، سنسور پارک جلو و عقب، آینه‌های تاشوی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایش گر پشت آمپر TFT، سقف پانارومیک، هفت صندلی، سردکن و گرم کن صندلی‌های جلو، حافظه صندلی، ترمز پارک برقی و… مجهز است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "کارمانیا جناب S7 را به بام لند آورده است"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
amyr
مهمان

تو رنج خودش بنظرم بهترینه البته باید منتظر بود بیاد تو بازار