مشخصات فنی کشنده P9

شنبه 11 شهریور 02 ساعت 16:05
مشخصات فنی کشنده P9

کشنده P9 که به یک پیشرانه ۵۶۰ اسب بخاری مجهز است، رسما رونمایی و معرفی شد.

از چندی پیش مشخص شده بود که کامل دیزل به شریک تجاری کمپانی چینی XCMG تبدیل شده و قرار است یکی از محصولات این برند را در ایران تولید کند. کامل دیزل این کشنده را از سری هانوان است با نام کشنده P9 راهی بازار خودروهای کار و تجاری خواهد کرد.

کشنده P9 با یک پیشرانه ۶ سیلندر ۱۳ لیتری توربو شارژر مجهز به اینترکولر، توان تولید ۵۶۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۵۰۰ نیوتن متر را فراهم می‌کند.

کشنده P9 توان حمل بار مجاز ۴۴ تن را با گیربکس تمام اتوماتیک ۱۸ دنده (۲ دنده جلو + ۲ دنده عقب) با تعویض دنده تمام اتوماتیک دارد.

ترمزهای جلو و عقب دیسکی دو مداره مستقل پنوماتیکی با سیستم ضد لغزش، ترمز تپه، سیستم کنترل الکترونیکی ترمز، ASR، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، ترمز هوشمند اضطراری و سیستم توزیع نیروی ترمز در چرخ‌ها است.

ریتاردر ۵ مرحله‌ای با گشتاور کاهنده ۴ هزار نیوتن متر نیز در کشنده P9 وجود دارد.

از جمله امکانات و قابلیت‌های کشنده P9 می‌توانیم به تاییدیه حمل بارهای خطرناک، سیستم مانیتورینگ خستگی راننده، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم هشدار انحراف از مسیر، استارت بدون سوئیچ با قابلیت روشن موتور از بیرون، گرمکن و سردکن صندلی، اتاق برگردان برقی، کروز کنترل، بخاری و کولر درجا، برف پاک‌کن اتوماتیک، آب سردکن، صندلی پنوماتیک، صندلی شاگر با قابلیت چرخش، قفل دیفرانسیل، آئینه گرم‌کن‌دار، فن ترموستاتیک، پیش گرم‌کن و آب‌گیر سوخت اشاره کنیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar