کاهش زمان تعمیرات در خدمات پس از فروش ایران خودرو

چهارشنبه 7 فروردین 98 ساعت 15:17
کاهش زمان تعمیرات در خدمات پس از فروش ایران خودرو

با گذشت هفت روز از اجرای جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو و در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، امدادگران این گروه به ۱۳۴۳ خودروی غیر ایران خودرویی در شهرها و جاده‌های کشور خدمات ارائه دادند.

سیدرضا حسینی مدیرعامل گروه خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با ذکر این مطلب گفت: این میزان امدادرسانی به دارندگان محصولات دیگر خودروسازان نسبت به سال اخیر ۵۱ درصد رشد داشته است.

وی از ارائه خدمات امدادی به ۲۴ هزار و ۸۳۴ دستگاه خودرو از ۲۶ اسفند ماه تا پنجم فروردین ماه ۹۸ در جاده‌ها و شهرهای کشور خبرداد و افزود: ۷۳ درصد این خدمات به‌صورت بالینی و در محل انجام شد و نزدیک به ۲۳ درصد منجر به حمل شد.

وی با ذکر اینکه مراجعه به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌ها در ایام نوروز نسبت به سال اخیر کاهش یافته است، گفت: افزایش استفاده مشتریان از خدمات استاندارد نمایندگی‌های مجاز، پیش از شروع سفرها نیاز به مراجعه به تعمیرگاه‌ها در تعطیلات امسال را کاهش داده و در مجموع شمار خدمات گارانتی و وارانتی به ۱۹ هزار و ۱۷۲ دستگاه خودرو در این ایام رسیده است.

مدیرعامل ایساکو اظهار داشت: میانگین زمان انتظار ارائه خدمات امداد خودرو ایران با سه درصد کاهش به ۲۴.۴۹ دقیقه رسید که رکورد جدیدی در این حوزه بوده است. این کاهش زمان انتظار در نتیجه برنامه‌ریزی‌های هدفمند و در راستای اقدامات امداد خودرو ایران با هدف هوشمندسازی خدمات امدادی انجام گرفته است.

وی با اشاره به مدت زمان انجام تعمیرات به طور متوسط در ۱.۲ روز و کاهش ۳۲ درصدی زمان آن نسبت به مدت مشابه گفت: ۳۲ درصد از درخواست‌های امدادی از خارج شهرها و از جاده‌ها انجام گرفته است.

حسینی تصریح‌کرد: جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو، از ۲۶ اسفند ماه شروع و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد. در مدت زمان اجرای آن، ۲۶۵ نمایندگی به صورت یک شیفت یا دو شیفت و ۱۲۲ فروشگاه مجاز عرضه لوازم یدکی ایساکو، به مردم عزیز خدمت‌رسانی می‌کنند.

این گروه با توجه به وضعیت بحرانی و سیل اخیر کشیک‌های فوق‌العاده‌ای را علاوه بر برنامه تدوین شده در مورد جشنواره امداد نوروزی، برای امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده به این مناطق اعزام کرده و این اکیپ‌ها همچنان برای هر گونه خدمت در این شهرها مستقر هستند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar