شرکت ایران خودرو احتکار را تکذیب می‌کند

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:28
شرکت ایران خودرو احتکار را تکذیب می‌کند

معاون فروش ایران خودرو با اشاره به این که به تدریج عرضه ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو به طور فروش قطعی شروع شده گفت: علاوه بر این ۶۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه پیش فروش و ۴۵ هزار دستگاه پیش فروش گروه خودرویی داریم.

مصطفی خان کرمی در خصوص دلیل خرابی سایت پیش فروش خودروی این شرکت خودروسازی با توصیه مردم به صبوری گفت: به علت تقاضای زیاد ناشی از حواشی بازار و تقدم تقاضا بر عرضه و کم بودن پهنای باند اینترنت، سایت شلوغ و با کندی همراه است.

وی با اطمینان خاطر به مشتریان واقعی خودرو، از فروش قطعی نزدیک به ۷ هزار دستگاه تا به حال خبر داد و گفت: علاوه بر این نزدیک به ۲۷۰۰ دستگاه خودرو پیش فروش کرده‌ایم با اینحال قسمتی از کندی سایت به علت فرایند چند مرحله‌ای تقاضای خودرو است و قسمت دیگر نیز از کندی درگاه بانک نشات می‌گیرد.

این مسئول شرکت خودروسازی ایران خودرو از تکمیل مرحله به مرحله سایت فروش این گروه خبر داد و در تشریح فرایند چند مرحله‌ای ثبت نام خرید خودرو گفت: قسمتی از کندی سیستم به دلیل فیلترهای چک کننده‌ای است که برای محدود کردن تقاضای دلالان است و مانع از ثبت نام افرادی می‌شود که طول ۶ ماه گذشته تقاضای خودرو کرده‌اند.

وی با تکذیب دپوی خودروهای تولید شده، کل ظرفیت پارکینگ‌های ایران خودرو را نزدیک به ۶ هزار دستگاه اعلام کرد و گفت: تولید روزانه ایران خودرو میانگین ۲۵۰۰ دستگاه است و اگر هم اکنون ۳۵۰۰ دستگاه در انبارها موجودی داریم از انباشت خودروهایی نشات می‌گیرد که در این چند روز تعطیلات اخیر عرضه نشده است.

کرمی همینطور با تصریح بر این که ایران خودرو برای پاسخگویی به نیاز بازار ظرفیت تولید خود را افزایش داده است گفت: آمار تولید محصولات ایران خودرو را از ابتدای امسال تا به حال نزدیک به ۱۲۰ هزار دستگاه عنوان کرد و گفت: از این شمار نزدیک به ۱۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه فاکتور و تحویل مشتریان شده است.

وی در عین حال با تصریح بر این که بزرگترین تولید کننده خودروی ایران مشکلی از نظر واگذاری خودرو ندارد گفت: اگر مشتریان با وجود کندی سیستم برای ثبت خرید عجله دارند می‌توانند به تعمیرگاه‌های مرکزی ایران خودرو و نمایندگی مرکزی ایران خودرو در بزرگراه یادگار امام مراجعه و تقاضایشان را ثبت کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar