گروه خودرو، صدرنشین معاملات بورس

چهارشنبه 21 خرداد 99 ساعت 15:57
گروه خودرو، صدرنشین معاملات بورس

شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۳۵ هزار و ۵۵۹ واحدی، عدد یک میلیون و ۱۵۳ هزار و ۶۷۷ واحد را نمایش داد.

شاخص کل هم وزن در پایان معاملات امروز به رقم ۳۶۸ هزار و ۹۵ واحد رسید. شاخص بازار اول از عدد ۸۶۴ هزار واحدی عبور کرد و شاخص بازار دوم هم عدد دو میلیون و ۲۴۷ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس هم عدد ۱۲ هزار و ۸۷۰ واحد را نمایش داد.

امروز با معامله ۱۰ میلیارد و  ۴۳۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی یک میلیون و ۴۳۹ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به ۱۰۵ هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز نمادهای "خودرو"، "فولاد"، "فملی" ، "وبملت"، "اخابر" و "پارسان" بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند.

بر اساس آمار موجود، در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، گروه خودرو، برترین گروه صنعت از نظر ارزش معاملات بود. تعداد سه میلیارد و ۴۹۵ میلیون سهم به ارزش ۱۲ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال از سهام این گروه خریداری شد. پس از خودرو، بانک‌ها و فلزات اساسی، بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

جابجایی بیش از دو میلیارد سهم در فرابورس

امروز در فرابورس ایران، بیش از دو میلیارد سهم به ارزش ۴۷ هزار و ۸۷ میلیارد ریال خریداری شد. این معاملات در ۶۴۸ هزار و ۱۳۰ دفعه انجام شد. نمادهای میدکو، ذوب و شگویا، بیشترین نقش را در رشد شاخص این بازار داشتند. در پایان معاملات شاخص این بازار با رشد ۳۰۵ واحدی به ۱۲ هزار و ۸۷۰ واحد رسید.

سنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar