۵ بار دخالت برای جلوگیری از اخراج مدیرعامل ایران خودرو دیزل !

سه شنبه 7 آذر 02 ساعت 13:27
۵ بار دخالت برای جلوگیری از اخراج مدیرعامل ایران خودرو دیزل !

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی را برای خرید خودرو تهدید کردم، گفت: پنج بار برای جلوگیری از اخراج مدیرعامل ایران خودرو دیزل دخالت کرده ام.

عزت الله اکبری تالارپشتی، با بیان این مطلب اظهار داشت: یک بار در بازدیدهای قبلی و دیدن توانمندی شرکت ایران خودرودیزل به وزیر راه و شهرسازی زنگ زدم و وی را تهدید کردم که به چه دلیل از این شرکت خرید نمی‌کنند.

وی که در بهره برداری از خط تولید انبوه اتوبوس برقی ایران خودرودیزل سخن می گفت، افزود: برای جلوگیری از بی‌ثباتی مدیریتی در شرکت ایران خودرودیزل نیز پنج بار تاکنون دخالت کردم تا مدیرعامل فعلی را در سمت مدیرعاملی ایران خودرودیزل، حفظ کنم.

این نماینده مردم در خانه ملت اظهار کرد: ما در دوره‌های مختلف، وزرا و شهرداران را به کمیسیون صنایع و معادن دعوت کردیم تا آن‌ها را به عقد قرارداد با ایران خودرودیزل ترغیب کنیم.

وی با گلایه از برخی دخالت‌ها در این حوزه ادامه داد: پیروز حناچی شهردار سابق تهران در یک بازدید از ایران خودرودیزل به من گفت که برخی از اطرافیان، خرید از ایران خودرودیزل را اتلاف منابع می‌دانستند چرا که این شرکت زیان انباشته دارد و پول خرید اتوبوس‌ها از بین خواهد رفت!

اکبری تالارپشتی در پایان با انتقاد از دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: ما نمی‌دانیم این‌ها که از واردات کشنده و خودرو سنگین حمایت می‌کنند و اجازه حمایت از تولید داخلی را نمی‌دهند، چه کسانی هستند که حتی در دولت انقلابی آقای رئیسی هم به فعالیت و اعمال نفوذ ادامه می‌دهند.

خاطرنشان می شود که خط تولید انبوه اتوبوس برقی ای-آتروس (e-Atros) شرکت ایران خودرودیزل با ظرفیت تولید سالانه چهار هزار دستگاه، با حضور وزیر صمت افتتاح و به بهره برداری رسید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar