مجلس دست دولت را برای واردات خودرو باز گذاشته است

بروزرسانی در: چهارشنبه 15 آذر 02 ساعت 10:08
مجلس دست دولت را برای واردات خودرو باز گذاشته است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از روند کند واردات خودرو گفت: مجلس دست دولت را برای واردات خودرو باز گذاشته است و لزومی ندارد که بحث واردات در لایحه بودجه دیده شود.

الله وردی دهقانی درباره گمانه زنی‌ها در خصوص حذف واردات خودروهای کارکرده از لایحه بودجه ۱۴۰۳، بیان کرد: دیگر نیازی نیست که موضوع واردات خودروهای کارکرده در لایحه بودجه دیده شود چراکه ما قانون منع واردات خودرو نداریم و مصوبات مجلس را برای تسهیل واردات خودروهای نو و کارکرده داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: فلذا دست دولت برای واردات خودرو باز است و لزومی ندارد که این موضوع در لایحه بودجه سال آتی دیده شود.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از نظر ما تا به امروز واردات خودرو روند خوبی نداشته است اما دولت گام هایی برداشته است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صمت این هفته در کمیسیون صنایع اعلام کرد که در تلاش هستند تا پایان این هفته آئین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی شود اما ما گله مند هستیم. مجلس در عرض یک هفته قانون واردات را نهایی کرد اما اکنون حدود ۶ ماه است که در دولت معطل مانده است.

دهقانی در پایان تصریح کرد: بر اساس قانون، مجلس دست دولت را برای  واردات خودرو باز گذاشته است و از نظر ما زمان‌بر بودن تصویب آئین نامه واردات قابل قبول نیست و باید سریع تر اقدام شود.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar