بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU

دوشنبه 21 فروردین 02 ساعت 15:27
بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU

ایسیو و یا کامپیوتر خودرو به یک قطعه الکترونیکی گفته می‌شود که وظیفه دارد دستوراتی را به سایر بخش‌های اتومبیل ارسال نماید. این قطعه مانند دیگر قطعات تشکیل دهنده خودروها با خرابی‌ها و آسیب‌هایی مواجه خواهد شد. به همین دلیل تعمیرات آن هم رواج قابل توجهی پیدا کرده است. بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU نیز بر آن شده تا تعمیرات حرفه‌ای و تخصصی این قطعه را به علاقه‌مندان آموزش دهد.

در این مقاله به ارائه مطالبی در زمینه مزایای شرکت در این دوره آموزشی در بهترین آموزشگاه تعمیرات  ECU خواهیم پرداخت و برخی از سرفصل‌های ارائه شده در آن را مرور خواهیم کرد. بنابراین اگر شما هم به مطالعه پیرامون این قطعه الکترونیکی علاقه دارید و یا می‌خواهید آموزش‌های خود را با مراجعه به بهترین آموزشگاه تعمیر ECU دریافت نمایید با ما همراه باشید .

مزایای شرکت در دوره آموزشی تعمیر ایسیو در بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU

این دوره یعنی آموزش تعمیرات ایسیو در واقع یکی از پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی در بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU ( پارسیان صنعت خودرو ) است. دلیل استقبال فراوان از این دوره، مزایای زیادی است که به همراه دارد. یکی از مهمترین مزایای دریافت آموزش از این مجموعه تخصص و تجربه بسیار بالای مدرسین آن در حوزه تعمیرات این قطعه الکترونیکی و پرکاربرد است.

به نحوی که کادر مجرب این مرکز این آمادگی را دارند که به صورت روزانه تعمیرات تخصصی ایسیو انواع مختلفی از خودروها را برای متقاضیان انجام دهند.

از سوی دیگر این مرکز تمرکز و تاکید اصلی و اولیه خود را بر آموزش کامل و تخصصی ایسیو قرار داده و برق خودرو را که به این بخش در ارتباط قرار می‌گیرد تحت آموزش و بررسی قرار می‌دهد تا خیال هنرجویان بابت دریافت آموزش‌های کاملاً تخصصی راحت باشد. در واقع در این دوره، هنرجویان هیچ گونه آموزش بی ربط و نامتناسب دریافت نخواهند کرد.

این دوره خود در برگیرنده ۱۱ دوره تخصصی بوده و آموزش‌های ارائه شده توسط کادر مجرب این مرکز به طور کامل کاربردی و متناسب با نیازهای بازار کار طراحی شده‌اند. پس خیالتان بابت حضور به موقع در بازار کار نیز راحت خواهد بود.

سرفصل‌ها و متون ارائه شده در بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU به طور کامل به روز بوده و مطابق با آموزش‌های جهانی و استانداردهای سراسر دنیا تدوین و طراحی شده‌اند. با این حال امکان شرکت دوباره در دوره و آپدیت آموخته‌ها آن هم به صورت کاملاً رایگان برای علاقه مندان فراهم شده است.

پس از دریافت آموزش‌های مورد نیاز در بهترین آموزشگاه تعمیر ECU هنرجویان رها نخواهند شد. در واقع مؤسسین این مرکز سعی دارند تمامی هنرجویان خود را به صورت‌های مختلف از قبیل تلفنی و یا حضوری پشتیبانی نمایند تا به اهداف مورد نظر خود دست یافته و آموزش‌های خود را تکمیل کنند.

این پشتیبانی به طور دائمی ادامه خواهد بود. در واقع پشتیبانی مادام العمر یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت در این دوره در بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU به شمار می‌رود.

یکی دیگر از مزایای دریافت آموزش از این مجموعه، مدرک ارائه شده به علاقه‌مندان است. همان‌طور که می‌دانید این مزیت برای بسیاری از هنرجویان حائز اهمیت بسیاری بوده و بیشتر آن‌ها به دنبال مرکزی هستند که بهترین مدرک را در اختیار آنان قرار دهد.

بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU نسبت به این دغدغه نیز بی تفاوت نبوده و لذا مدرکی را برای هنرجویان صادر می‌نماید که ارزش بین المللی داشته و از امکان ترجمه هم برخوردار است. در واقع پس از پشت سر گذاشتن این دوره و طی کردن ۴۰ روز کاری، مدرک معتبر و شناخته شده QAL انگلستان برای هنرجویان صادر خواهد شد که اعتبار بین المللی دارد.

البته برای دریافت این مدرک لازم است هنرجویان حد نصاب نمره آزمون را که به صورت تئوری و عملی برگزار می‌گردد کسب نمایند. با استفاده از این مدرک قادر خواهید بود به راحتی و در سراسر نقاط جهان برای خود کسب و کار مناسبی دست و پاک کنید .

یکی دیگر از مزایای شرکت در این دوره، عدم نیاز به پشت سر گذاشتن پیش نیازهای خاص است. بنابراین شما بدون پیش نیاز و یا کسب اطلاعات در این زمینه قادر به حضور در این دوره خواهید بود و تمامی اطلاعات مورد نظر خود را از صفر تا صد دریافت خواهید کرد .

مدت زمان دوره و نحوه برگزاری کلاس‌ها

این دوره در بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU طی ۱۶ جلسه برگزار خواهد شد که از این میان ۱۰ جلسه به صورت تئوری برگزار شده و ۶ جلسه نیز به شکل عملی تدریس می‌گردد.

این مدت زمان چیزی معادل ۱۲۰ ساعت آموزش مفید و کاربردی خواهد بود. برای شرکت در این دوره حضوری باید ۱۶ روز پشت سر هم در کلاس‌های تئوری و عملی حاضر شوید.

برخی از سرفصل‌های ارائه شده در دوره تعمیرات ایسیو

بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU  سعی دارد طی این دوره تمامی مباحث مربوط به این قطعه و بردهای الکترونیکی را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های ارائه شده در این دوره می‌توان به آموزش الکترونیک پایه اشاره کرد که در آن تمامی قطعات برد خودرو از قبیل خازن، مقاومت، کریستال، آی سی و .... به هنرجویان شناسانده خواهند شد و نحوه عیب یابی از آن‌ها نیز تشریح خواهد گشت.

آموزش اصولی لحیم کاری، کار با قطعات smd، شناخت ابزار آلات کارگاهی الکترونیک، مسیریابی و نقشه خوانی بردهای الکترونیک و ... از دیگر مباحث ارائه شده در این بخش خواهند بود.

آموزش برق و انژکتور خودرو از دیگر متون ارائه شده در این دوره در بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU است. در این مبحث هنرجویان به بررسی و عیب یابی سنسورهای مختلف خودرو خواهند پرداخت و سیستم‌های سوخت رسانی را مرور و بررسی خواهند کرد.

آموزش نحوه تعامل سنسورها با یکدیگر، بررسی آن‌ها، آموزش نقشه خوانی سیم کشی خودروها، آموزش نحوه صحیح عملکرد عملگرها، آموزش محل قرارگیری سنسورها و عملگرها از دیگر سرفصل‌های این دوره است.

در سرفصل‌های این دوره آموزش مالتی پلکس فرانسه، آموزش مالتی پلکس ایرانیزه، آموزش تعمیرات ایسیو در تمامی تیپ‌ها و مدل‌ها، آموزش شناخت و تشخیص انواع ایسیو و نحوه خواندن مدارات بردهای ایسیو نیز به چشم می‌خورد.

آموزش خواندن و تعریف کد سوئیچ، کلید و ریموت خودرو، آموزش اصلاح کیلومتر، آموزش برنامه ریزی یونیت ایربگ، آموزش کار با دستگاه دیاگ، آموزش کار با تستر ایسیو، آموزش کار با پروگرامر از دیگر آموزش‌هایی است که با حضور در بهترین آموزشگاه تعمیرات ECU دریافت خواهید کرد.  

برای شرکت در این دوره می توانید به آدرس اینترنتی pskecu.com/ecu-register مراجعه کنید و یا با شماره های ۰۲۱۶۶۱۷۳۰۸۶ و ۰۹۱۲۰۷۳۲۲۹۷ تماس حاصل نمایید.

البته در مجموعه ما دوره های تخصصی دیگری نظیر آموزش ریمپ خودرو، آموزش کارشناسی خودرو و ... نیز برگزار می شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar