خرید آنلاین و ارزان بیمه از شرکت بیمه رازی

پنج شنبه 27 اردیبهشت 03 ساعت 09:06
خرید آنلاین و ارزان بیمه از شرکت بیمه رازی

اگر می‌خواهید بیمه را از یک شرکت خصوصی و قدیمی بخرید، شرکت بیمه رازی انتخاب خوبی است. این شرکت از سال ۱۳۸۲ در زمینه انواع خدمات بیمه فعالیت می‌کند و بیش از ۴۹ شعبه در کشور دارد. شما می‌توانید بیمه‌های شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی، عمر و درمان را از شرکت بیمه رازی خریداری کنید. همچنین، این شرکت یکی از ارائه‌دهنده‌های بیمه‌های خاص مثل بیمه پول و بیمه تضمین کیفیت ساختمان است. در این مقاله، انواع بیمه‌های شرکت رازی را معرفی می‌کنیم و شرایطخرید آنلاین بیمه از بیمه بازار را توضیح می‌دهیم.

چرا بیمه رازی

شرکت بیمه رازی جزو شرکت‌هایی است که تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کننده دارد و با سطح توانگری مالی ۲ فعالیت می‌کند. این شرکت واحد خسارت سیار دارد. در صورتی‌که حادثه‌ای برای شما یا خودروی شما رخ دهد، کارشناس تعیین خسارت به محل حادثه مراجعه می‌کنند و خدمات پرداخت خسارت را انجام می‌دهد. طبق نظر مشتریان شرکت بیمه رازی، این شرکت در مدت زمان کمی به مشتری‌ها پاسخ می‌دهد و خدمات بیمه را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

انواع بیمه رازی

شرکت بیمه رازی قراردادهای بیمه آتش‌سوزی، موتورسیکلت، شخص ثالث، بیمه مسافرتی، عمر، بیمه درمان تکمیلی و بیمه بدنه را به متقاضیان ارائه می‌دهد. در ادامه، پوشش‌های هر کدام از این بیمه‌‌ها را بیان می‌کنیم.

بیمه آتش‌سوزی رازی

بیمه آتش‌سوزی برای ساختمان‌های مسکونی و کاری است. این بیمه خسارت‌هایی مثل آتش، صاعقه و انفجار را پوشش می‌دهد. اگر پوشش‌های اضافی بیمه آتش‌سوزی رازی را خریداری کنید، شرکت بیمه خسارت شکستن شیشه ساختمان، ترکیدن لوله آب، برخورد جسم خارجی به ساختمان و ریزش کوه و سقوط بهمن را هم پرداخت می‌دهد. آخرین نکته اینکه قیمت بیمه آتش‌سوزی به نوع ساختمان، پوشش‌ها اضافی و شرایط بیمه بستگی دارند. برای خرید بیمه آتش‌سوزی رازی باید محل ساختمان و نوع آن را مشخص کنید.

بیمه موتورسیکلت رازی

اگر با موتورسیکلت در شهر تردد می‌کنید، باید بیمه موتورسیکلت بخرید. این بیمه‌نامه خسارت‌های مالی و جانی شخص ثالث و خسارت جانی به راننده را پرداخت می‌کند. قیمت بیمه موتورسیکلت به نوع موتور، جریمه دیرکرد و مدت زمان بیمه‌نامه بستگی دارد. قیمت بیمه موتورهای گازی کمتر از بقیه است و برای بیمه موتورهای دنده‌ای سه‌چرخ یا سایدکار باید حداقل ۱ میلیون تومان پرداخت کنید.

بیمه شخص ثالث ماشین

بیمه شخص ثالث ماشین جزو بیمه‌های ضروری است و قیمت آن به نوع ماشین، جریمه دیرکرد و نوع پوشش‌ها بستگی دارد. اگر بیمه شخص ثالث خودرو را شرکت رازی بخرید، این شرکت خسارت‌های جانی و مالی شخص ثالث و آسیب‌های واردشده به راننده و سرنشین‌های خودروی مقصر را پرداخت می‌کند. 

برای خرید بیمه شخص ثالث رازی باید پلاک خودرو، نوع وسیله نقلیه، مدل و سال ساخت آن را در سایت مشخص کنید. در نهایت، بعد از تکمیل اطلاعات، می‌توانید بیمه رازی را با بیمه‌های دیگر مقایسه کنید. بعد از تصمیم‌گیری نهایی و خرید، بیمه‌نامه شما در همان روز صادر می‌شود.

بیمه بدنه رازی

بیمه بدنه رازی خسارت حوادث رانندگی، آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار و سرقت خودرو را پوشش می‌دهد. اگر خودروی شما با اجسام ثابت و متحرک برخورد کند و آسیب ببیند، شرکت بیمه رازی تا ۹۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. همچنین، در صورتی‌که خودروی شما دزدیده شود و تا ۶۰ روز بعد پیدا نشود، بیمه بدنه رازی تا ۹۰ درصد قیمت خودرو را به شما می‌دهد. 

برای خرید بیمه بدنه رازی باید پلاک خودرو، کد ملی، نوع خودرو و سال ساخت آن را در سایت بیمه بازار وارد کنید. بعد از تکمیل مشخصات، می‌توانید انواع قراردادهای بیمه بدنه را ببینید و با هم مقایسه کنید. کارشناس‌های بیمه بازار هم به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند و به سوال‌های شما در خصوص خرید آنلاین بیمه پاسخ می‌دهند.

بیمه مسافرتی رازی

یکی از پرفروش‌ترین بیمه‌نامه‌های شرکت رازی، بیمه مسافرتی است. اگر در طول سال به کشورهای مختلف سفر می‌کنید، به این بیمه‌نامه احتیاج دارید. با خرید بیمه مسافرتی رازی، شرکت بیمه هزینه‌های بیمارستانی حین سفر را پرداخت می‌کند. 

همچنین، اگر مدارک شناسایی شما در فرودگاه گم شوند، پرداخت خسارت گم شدن مدارک به عهده شرکت بیمه است. برای خرید بیمه مسافرتی رازی از سایت بیمه بازار باید کشورهای مقصد، تعداد مسافرها و سن آن‌ها را مشخص کنید. قیمت بیمه مسافرتی به خدمات بیمه و کشورهای مقصد بستگی دارد. هر چقدر مدت زمان سفر شما بیشتر باشد، هزینه نهایی هم بیشتر خواهد بود.

بیمه عمر رازی

بیمه عمر یا بیمه زندگی رازی یکی از پرفروش‌ترین بیمه‌نامه‌های این شرکت است و به دلیل پوشش‌های مختلف به عنوان یکی از کامل‌ترین انواع بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. با خرید این بیمه، شرکت رازی هزینه‌های بیمارستان را پرداخت می‌کند. همچنین، در صورتی‌که بیمه‌گذار فوت کند، خانواده از پرداخت حق بیمه معاف می‌شوند و به خانواده بیمه‌گذار مستمری تعلق می‌گیرد. 

بیمه عمر رازی طرح‌های متنوعی دارد. طرح طلوع، طرح امید و طرح زندگی مشترک از جمله قراردادهای بیمه عمر شرکت رازی هستند. طرح طلوع هزینه‌های بیمارستانی مربوط به سرطان، سکته و جراحی باز قلب را پوشش می‌دهد و طرح امید برای فرزندان است. قیمت بیمه عمر رازی به سن بیمه‌گذار، مدت زمان بیمه‌نامه، میزان حق بیمه و روش پرداخت بستگی دارد. شما می‌توانید قبل از خرید انواع بیمه‌نامه‌های این شرکت را در سایت بیمه بازار مشاهده کنید.

 

شرایط خرید بیمه از شرکت بیمه رازی

برای خرید بیمه از این شرکت، ابتدا باید نوع بیمه را انتخاب کنید. شرایط خرید به نوع بیمه درخواستی شما بستگی دارد. بعد از انتخاب نوع بیمه، باید مشخصات خودتان را تکمیل کنید و اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید. در نهایت، انواع قراردادهای بیمه را در آخرین صفحه مشاهده می‌کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع بیمه‌های شرکت بیمه رازی و خرید ارزان بیمه به لینک زیر مراجعه کنید.

 

https://bimebazar.com/companies/razi-insurance/

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar