چرا کارشناسی خودرو کارکرده پیش از فروش ضروری است؟

سه شنبه 12 فروردین 99 ساعت 14:55
چرا کارشناسی خودرو کارکرده پیش از فروش ضروری است؟

فروش ماشین دست دوم فرایندی مهم و در عین حال، گاهی پرفراز و نشیب است. شاید برای شما هم پیش آمده که برای معامله وسیله نقلیه خود دچار شک و تردید شده باشید و نتوانید به کسی اعتماد کنید؛ یا اینکه با شناسایی مطمئن ترین روش فروش خودرو (با کمک شخص یا شرکت) در میان چندین راه موجود آشنایی ندارید. اما توصیه اول ما به شما این است که اگر با هر روشی، قصد معامله اتومبیل‌تان را دارید؛ قبل از هر گونه اقدامی به ضرورت کارشناسی پیش از فروش، اهمیت بیشتری دهید.

دلایل ضرورت کارشناسی ماشین دست دوم قبل از معامله

با ما همراه باشید تا با چند راهکار اساسی درباره چرایی ضرورت کارشناسی قبل از معامله ماشین، شما را در این امر بیشتر راهنمایی کنیم.

۱. آشنایی با معایب و مزایای خودرو

اگر شما به عنوان صاحب یا حتی خریدار ماشین پیش از اقدام به فروش از صفر تا صد مزایا و معایب آن را که شامل وجود یا عدم وجود آپشن‌ها، همه ایرادات فنی که در گذر زمان رخ داده و تصادفات احتمالی که منجر به آسیب‌های گاه بسیار جدی شده، باخبر باشید؛ می‌توانید معامله خودرو را بسیار راحت‌تر به سرانجام برسانید. زیرا در صورت آگاهی از خرابی و یا سالم بودن تک‌تک اجزا و آنچه بر قطعات آن گذشته، بسیار راحت‌تر با قیمت پیشنهادی یا کارشناس فنی و رنگ موافقت می‌کنید؛ زیرا شما با اطلاع از ایرادات فنی و ظاهری می‌توانید با صداقت تمام معامله‌ را نهایی کنید.

۲. انجام معامله‌ای امن

تصور کنید اگر شما پیش از فروش، نسبت به عیب‌یابی خودرو اقدام نکرده یا کارشناسی آن را جدی نگرفته باشید و پس از معامله برای ماشین مشکلاتی ایجاد شود؛ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ پس بهتر است برای جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی پیش از واگذاری، ضرورت کارشناسی اتومبیل کارکرده قبل از فروش را جدی بگیرید تا معامله‌ای امن برای طرفین رقم زده شود. در نظر داشته باشید که این موضوع علاوه بر فراهم کردن امنیت برای خریدار، صاحب آن را هم از بابت دردسرهای احتمالی بعدی مبرا می‌کند.

همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای بررسی خودرو پیش از فروش، معامله در محیطی امن با حضور کارشناس فنی و پس از آن کارشناس حقوقی است؛ توصیه می‌شود پس از بررسی فنی، حتما انعقاد قرارداد را نزد یک دفتر اسناد رسمی معتبر به ثبت برسانید تا دیگر پس از انجام معامله، مشکلی مبنی بر وجود ایرادات فنی ماشین ایجاد نشود.

۳. فروش فوری و نقدی

در صورتی که شما به عنوان فروشنده خودرو موفق به کارشناسی دقیق فنی شوید و همه مراحل اداری و انتقال اسناد را به کمک یک متخصص حقوقی معتبر انجام دهید؛ به راحتی می‌توانید ماشین خود را به صورت فوری، نقدی و البته بر اساس توافق طرفین به فروش برسانید و دیگر درگیر مشکلات موجود در بازار دلالی نخواهید بود.

کارشناسی رایگان و فروش فوری امن با خودرو ۴۵

کارشناسی رایگان خودرو

در این بخش می‌خواهیم شما را با فرایند کارشناسی در این مجموعه و مزایایی که این شرکت برای مشتریان خود فراهم می‌کند؛ آشنا کنیم.

کارشناسی رایگان

خودرو ۴۵ یک شرکت فعال در زمینه فروش فوری ماشین‌های دست دوم است که از اعتبار خوبی در بازار بهره می‌برد؛ زیرا این شرکت علاوه بر بررسی دقیق ۱۴۵ موردی از اتومبیل‌های کارکرده، یک برگه تضمین اصالت به فروشنده و خریدار می‌دهد تا طرفین با همه ایرادات فنی آشنا شوند و هنگام معامله، هیچ مشکلی به وجود نیاید.

نکته مهم دیگر در بخش کارشناسی این شرکت، رایگان بودن آن است؛ بدین صورت که متقاضی پس از ثبت اطلاعات ماشین در سایت khodro45.com آن را جهت بررسی دقیق به صورت کاملا تمیز (کارواش رفته) به یکی از چندین شعب که تمام مناطق تهران را پوشش داده، می‌برد و کارشناسان متخصص، ماشین کارکرده را بر اساس لیستی از ۱۴۵ مورد فنی و رنگ مورد بررسی قرار می‌دهند.

 فروش فوری

حتما بارها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها از کلاهبرداری‌های اینترنتی و مشکلات ناشی از آن شنیده‌اید، پس بهتر است به جای ایجاد شک و تردید در فروش فوری و دریافت وجه نقد در ازای معامله ماشین خود، ابتدا یک شرکت معتبر و فعال در این زمینه پیدا کنید. خودرو ۴۵ این امکان را به طرفین می‌دهد تا با بهره گیری از کارشناسان فنی و حقوقی، تجربه ای فراموش نشدنی از معامله امن و فوری را به مشتریانش خود هدیه دهد.

فروش امن

در روند فروش فوری ماشین کارکرده تمام مراحل در محیطی امن و زیر نظر کارشناسان تخصصی و حقوقی انجام ‌شود؛ بدین صورت که هم خریدار و هم صاحب آن، اطمینان حاصل می‌کنند که پس از بررسی، معامله در محیطی امن منعقد می‌شود.

کافی است جهت معامله فوری خودرو دست دوم خود به سایت khodro45.com مراجعه کنید و اطلاعات ماشین خود را در فرم مربوطه تکمیل کنید. به طور مثال جهت فروش لکسوس کارکرده باید برند کمپانی سازنده، مدل، سال ساخت، کارکرد و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان این شرکت با شما تماس گرفته و یک قرار حضوری تنظیم کنند.

در ادامه پس از مراجعه، کارشناسی رایگان و قیمت گذاری انجام شده و پس از توافق، نقل و انتقال سند و در نهایت پرداخت وجه از سوی شرکت انجام می‌شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "چرا کارشناسی خودرو کارکرده پیش از فروش ضروری است؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
صفدری
مهمان

باسلام قصد فروش خودروی آردی انژکتوری مدل ۱۳۸۳رادارم لذا خواهشمندم دراین مورد کمکم کنید