آریا گستر، فروش عمده لوازم یدکی خودرو برند امکو اصلی

سه شنبه 21 آذر 02 ساعت 16:17
آریا گستر، فروش عمده لوازم یدکی خودرو برند امکو اصلی

بازار لوازم یدکی در تهران، مجموعه‌ای بزرگ از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های قطعات یدکی در تهران است؛ که با ارائه کلیه قطعات یدکی خودرو تبدیل به قطب بزرگ تامین کننده این لوازم در کشور شده است. در این بین، فروشگاه‌ آریا گستر با پخش لوازم یدکی خودرو از معتبرترین برندها نظیر امکو اتحاد موتور «اتحاد موتور IREMCO» آن هم با ارائه قیمت‌های کاملا رقابتی، توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد. چرا؟ لطفا تا آخر مطلب با ما باشید؛ تا به پاسخ برسید.

آریا گستر شرکتی معتبر جهت تعویض قطعات یدکی خودروی شما

بازرگانی آریا گستر یک مجموعه تجاری، خدماتی است؛ که در زمینه تهیه، فروش و توزیع قطعات یدکی مانند:

  • استارت خودرو
  • لنت ترمز
  • شمع و وایرشمع
  • پروانه و موتورفن
  • برف پاک کن
  • بخاری خودرو
  • دستگاه شیشه بالابر
  • واتر پمپ خودرو
  • قطعات تعلیق و فرمان خودرو فعالیت دارد.

این فروشگاه با مدیریت آقای دیده‌ ور یکی از نمایندگی‌ها و مراکز پخش معتبر لوازم یدکی خودرو در خیابان ملت تهران است. همچنین با ارائه‌ی بخش فروش اینترنتی خود، انتخاب کالا و تهیه آن را برای کاربران آسان ساخته است.

فروشگاه آریا گستر نماینده فروش محصولات شرکت اتحاد موتور (IREMCO امکو) مانند واتر پمپ، استارت خودرو، لنت ترمز امکو اصلی و دیگر محصولات در تهران است. لوازم یدکی ماشین‌های تولید شرکت ایران خودرو و همچنین خودروهای تیبا، کوئیک، ساینا، پراید و پیکان از محصولاتی است؛ که به صورت پخش عمده به سراسر ایران، در فروشگاه آریا گستر انجام می‌شود.

امکو برندی پرفروش در زمینه لوازم یدکی خودرو!!!

گروه صنعتی اتحاد موتور یکی از هلدینگ‌های بزرگ صنعت قطعات یدکی خودرو در کشور است. از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز نموده و موفق به اخذ گواهینامه از شرکت‌های بزرگ اروپایی، سازمان‌های معتبر جهانی و همینطور سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شده است.

IREMCO با ارائه نمایندگی به شرکت‌های معتبری نظیر آریا گستر توانسته است؛ پخش لوازم یدکی خود را با قیمت‌های کاملا رقابتی در بازار ارائه دهد. مانند قیمت لنت ترمز امکو، قیمت واتر پمپ، قیمت قطعات استارت امکو، قیمت قطعات برف پاک کن امکو، قیمت شمع و دیگر محصولات.

مهمترین موضوع، اصل بودن محصولات امکو است؛ که متقاضیان می‌توانند با خیال راحت قطعات مورد نیاز خود را از لحاظ اورجینال و مرغوب بودن، با قیمت‌هایی مناسب‌تر از دیگر نمایندگی‌ها، از فروشگاه لوازم یدکی خودروی آریا گستر تهیه نمایند.

فروش لوازم یدکی خودروی برند امکو در فروشگاه آریا گستر

خودرو مانند هر وسیله دیگری می‌تواند بر اثر عواملی چون تصادف، ضربه دیدن و مشکلات فنی دچار آسیب و خرابی شود؛ در این مواقع، قطعات آن نیاز به تعمیر و یا تعویض خواهند داشت. در فروشگاه آریا گستر هر قطعه‌ی یدکی که برای خودروی خود نیاز دارید؛ از استارت و لنت گرفته تا برف پاک کن و پمپ بنزین خودرو پیدا می‌شود.

لیستی از رایج‌ترین قطعات مصرفی و پرفروش برند امکو در فروشگاه آریا گستر شامل موارد زیر می‌شود:

  1. لنت ترمز امکو

لنت‌های ترمز حساس‌ترین بخش اصطکاک در سیستم ترمز هستند. چرا که نقش اساسی در ایمنی ماشین را ایفا می‌کنند. لنت‌های ترمز هرچند ماه یک ‌بار و یا گاهی سالیانه تعویض می‌شوند و ضروری است که حتماً اورجینال باشند.

  1. استارت ماشین امکو

استارت یا همان استارتر قطعه‌ای که برای چرخاندن موتور احتراق داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اولین مرحله راه‌اندازی خودرو توسط این قطعه صورت می‌گیرد. در اکثر ماشین‌ها، محل قرارگیری استارت، در کنار و یا پشت موتور است. استارت از قطعات مهم خودرو محسوب می‌شود. پس موقع خرید به کیفیت و اصل بودن آن توجه کنید.

  1. شمع و وایرشمع امکو

شمع برای مشتعل کردن مخلوط هوا و سوخت در محفظه احتراق طراحی شده است. با استفاده از آن موتور خودرو قدرت کافی برای راه‌اندازی خودرو را دارد. این قطعات خودرو، کوچک، اما مؤثر هستند؛ و برای عملکرد صحیح خودرو موردنیاز هستند.

  1. پروانه و موتور فن امکو

فن‌های پروانه‌ای یا موتور فن بیشتر برای تهویه رقیق یا خنک‌ کننده استفاده می‌شوند. این فن‌ها اغلب در دیوار یا سقف نصب می‌شوند. نمونه‌های رایج آن فن رادیاتور خودرو یا فن اتاق ایستاده آزاد است.

  1. دستگاه بالابر شیشه امکو

دستگاه بالابر شیشه در خودروهای ایرانی یک قطعه مهم به ‌حساب می‌آید. درصورتی ‌که تحت برندهای معتبر، تولید نشده باشد، با وجود ایرادات متداول، روند کارکرد سیستم بالابر و پایین بر شیشه را دچار مشکل می‌کند.

  1. سیستم برف ‌پاک ‌کن امکو

سیستم برف ‌پاک‌ کن در ماشین‌ها بسیار حیاتی است؛ شامل موتور، قطعات بیرونی و تیغه است. وظیفه مهم این قطعات کمک به راننده برای تمیزی شیشه و دید واضح برای رانندگی است.

  1. پمپ بنزین خودروی امکو

پمپ‌ بنزین خودرو از تعدادی از اجزاء و قطعات تشکیل شده است که با هماهنگی کار می‌کنند؛ تا بنزین از مخزن به موتور منتقل شود. این اجزاء و قطعات با همکاری و هماهنگی در سیستم پمپ ‌بنزین به تأمین بنزین لازم برای موتور خودرو کمک می‌کنند.

پخش لوازم یدکی امکو با قیمت عمده

اگر قصد خرید عمده‌ی لوازم ‌یدکی برای خودروها را دارید؛ باید بدانید که با دسته‌بندی وسیعی روبرو هستید. این محصولات می‌توانند به بیش از ۵۰ شاخه با قیمت‌های متفاوت تقسیم‌ بندی شوند. البته در مسیر خرید، تشخیص کیفیت و اصالت یک کالا نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

بنابراین از شما همراهان عزیز تقاضا داریم برای درک بهتر قیمت عمده انواع لوازم یدکی امکو به صفحات محصولات فروشگاه آریا گستر مراجعه نمایید؛ زیرا انواع قطعات و لوازم ‌یدکی خودروها، بسته به کلاس و سگمنت از قطعات موتور، تعلیق و فنربندی، بدنه، لنت ترمز، سیستم برف پاک کن، لوازم مصرفی و جانبی گرفته تا هر چیزی که فکرش را بکنید، در سیطره دسته‌بندی‌های این فروشگاه با ذکر قیمت تک و عمده در دسترس شماست.

نهایتاً

امکو «اتحاد موتور» جزو برندهایی است که توسط توزیع کنندگان اصلی انتخاب می‌شود؛ چرا که کیفیت برتر و پوشش گسترده‌ای را در تهران ارائه می‌دهد.

فروشگاه آریا گستر نیز جزو عمده فروشانی است که اصل کار خود را بر مبنای (تامین قطعات با کیفیت، با قیمت مناسب و تحویل به موقع) قرار داده‌ است؛ که قطعات یدکی اصل و اورجینال را با بهترین کیفیت از پرفروش‌ترین برندها «امکو» در بازار توزیع می‌کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar