اجاره ون در تهران با راننده

یکشنبه 4 تیر 02 ساعت 17:50
اجاره ون در تهران با راننده

اجاره ون با راننده در شهر تهران برای افرادی که قصد دارند با خانواده یا به‌صورت گروهی با دوستان خود به مسافرت بروند، یک انتخاب مناسب و هوشمندانه است.

سفر با ون اجاره‌ای به جمع بودن اعضای گروه و خانواده در کنار هم و کاهش چشمگیر هزینه‌های سفر کمک زیادی کرده و خاطرات خوب و دلنشینی در ذهن آن‌ها به یادگار می‌گذارد.

به‌طور معمول راننده‌ای که به همراه ون برای متقاضیان ارسال می‌شود، در حوزهٔ گردشگری نیز تخصص دارد و تقریباً تمام جاذبه‌های توریستی کشور را به‌خوبی می‌شناسد. درواقع راننده به‌عنوان یک راهنما به اعضای گروه کمک می‌کند تا بدون دردسر، از هر مکانی که دوست دارند بازدید کنند. در این مقاله قصد داریم دربارهٔ ویژگی‌ها و مزایای اجاره ون در تهران با راننده صحبت کنیم.

چه ویژگی‌هایی در خودروی ون منجر به پرطرفدار شدن اجاره ون در سال‌های اخیر شده‌است؟

ون یک خودروی کاربردی با مدل‌های متنوع است که توسط شرکت‌های خودروسازی طراحی و تولید می‌شود و برای جابه‌جا کردن مسافران در سطح شهر، برای مسافرت با تورهای گردشگری و برای ترانفسر کردن مسافران از محیط فرودگاه کاربرد دارد. انواع ون عبارتند از: ون‌های تاکسی، ون‌های مسافرتی، ون‌های تشریفاتی و مینی‌ون‌ها.

ظرفیت ون‌های تاکسی ۹ نفر و ظرفیت ون‌های مسافرتی ۱۱ الی ۱۴ نفر است. ون‌های تشریفاتی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌عنوان یک خودروی لوکس و شیک در مراسم تشریفاتی سازمان‌های و شرکت‌های دولتی و خصوصی و استقبال از مسافران خارجی استفاده شوند. مینی‌ون‌ها نیز ازلحاظ ظاهری شباهت زیادی به ون دارند؛ اما طراحی ظاهری و اندازهٔ آن‌ها به‌گونه‌ای است که یک خودروی شخصی به‌شمار می‌روند.

از بین ون‌هایی که معرفی شد، ون مسافرتی بهترین گزینه برای اجاره ون در تهران با هدف مسافرت هستند. ون‌های مسافرتی ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع خودرو می‌توان به جادار بودن، سرعت مناسب، موتور پرقدرت با توان خروجی بالا، کم بودن میزان اصطحلاک، مصرف پایین سوخت، برخورداری از سیستم ضدسرقت و غیره اشاره کرد.

پرطرفدارترین مدل‌های ون اجاره‌ای در ایران کدامند؟

در زمان کرایه ون با راننده از شرکت‌های معتبر ارائه‌دهندهٔ خدمات اجاره ون در تهران می‌توانید از بین مدل‌های زیر، مدل موردنظر خود را انتخاب و با پرداخت هزینه‌های لازم، برای مدت زمان مشخصی اجاره کنید:

  • ون هیوندای h350 با ظرفیت ۱۷ نفر سرنشین؛

  • ون ایویکو با ظرفیت ۱۱ نفر سرنشین؛

  • ون وانا یا فوتون MPX-S Class با ظرفیت ۱۱ نفر سرنشین؛

  • ون تویوتا هایس با ظرفیت ۱۲ الی ۱۴ نفر سرنشین؛

  • ون دلیکا با ظرفیت ۹ نفر سرنشین.

اجاره ون با راننده در تهران چه مزایایی به همراه دارد؟

مهم‌ترین مزایای اجاره ون شامل موارد زیر است:

  • کاهش هزینه‌های سفر

با اجاره یک ون به هنگام مسافرت، می‌توانید هزینه‌های سفر خود را به میزان زیادی کاهش دهید. همان‌طور که می‌دانید، هزینهٔ تهیهٔ بلیط هواپیما و بلیط قطار نسبت‌به هزینهٔ اجاره یک ون به مراتب بیشتر است. علاوه‌بر این، هزینهٔ استهلاک خودروی شخصی نیز از هزینه‌های سفر حذف می‌شود‌‌. ون‌های اجاره‌ای همگی سالم هستند و لازم نیست در حین سفر نگران خراب شدن آن‌ها باشید. این در حالی است که احتمال خرابی خودروی شخصی و هزینهٔ تعمیرات آن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادیست که با خودروی شخصی سفر می‌کنند.

  • افزایش راحتی در سفر

اجاره کردن یک خودروی ون در هنگام سفر راحتی مسافران را افزایش می‌دهد. ون همانند یک خانهٔ کوچک در حین سفر همیشه همراه مسافران است و با پارک کردن آن در مکان‌های زیبای طبیعی می‌توان لذت بیشتری از سفر برد.

  • بهره‌مندی از یک راهنما در تمام سفر

با اجاره ون با راننده در تمام سفر از یک راهنمای متخصص در حوزهٔ توریسم و گردشگری بهره‌مند خواهید شد. رانندگان این حوزه به‌خوبی با تمام نقاط گردشگری ایران آشنا هستند و حضور آن‌ها در کنار شما به راحت شدن سفر و بالا رفتن سرعت گشت‌وگذار در مکان‌های دیدنی کمک زیادی می‌کند.

  • افزایش عمر خودروی شخصی و جلوگیری از افزایش کیلومتر آن

زمانی که با خودروی شخصی خود به مسافرت می‌روید، طی کردن مسیر طولانی سفر باعث استهلاک خودرو و کاهش طول عمر آن خواهد شد. علاوه‌بر این، عدد کیلومترشمار خودرو بعد از سفر به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند و ارزش خودرو را پایین می‌آورد. هزینهٔ کرایه ون با راننده بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از هزینهٔ سفر با خودروی شخصی است.

قیمت اجاره ون به چه عواملی بستگی دارد؟

  • مقدار کیلومتر مسیر موردنیاز برای رسیدن به شهر مقصد؛

  • مدل و نوع ون اجاره‌ای؛

  • خاکی بودن یا خاکی نبودن مسیر حرکت ون؛

  • عادی بودن یا تشریفاتی بودن ون؛

  • تعداد ساعات یا روزهای موردنیاز برای اجاره کردن ون؛

  • هزینه‌های مربوط به بنزین؛

  • هزینه‌های مربوط به جریمه‌های رانندگی در حین سفر؛

  • هزینهٔ تعمیر خسارت‌های ون در صورت تصادف.

اجاره ون با راننده از شرکت‌های معتبر اجاره خودرو چه اهمیتی دارد؟

شرکت‌های معتبری که درزمینهٔ ارائه خدمات اجاره انواع خودرو ازجمله ون مشغول فعالیت هستند، همواره باکیفیت‌ترین و جدیدترین مدل‌های ون را با بالاترین امکانات در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. اجاره ون جزو خدمات ارزان و مقرون‌به‌صرفهٔ این شرکت‌ها محسوب می‌شود. افراد در هر جای تهران که باشند، می‌توانند برای اجاره مدل‌های مختلف ون با هر تعداد اقدام کنند. به همهٔ خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که برای لذت بردن از سفر و ثبت یک خاطرهٔ ماندگار، یک بار هم که شده سفر با خودروی ون را تجربه کنند. از خصوصیات دیگر شرکت‌های معتبر ارائه‌دهندهٔ خدمات اجاره خودرو این است که باتجربه‌ترین و ماهرترین راننده‌ها را به همراه ون برای شما ارسال می‌کنند. راننده‌ها دارای اطلاعات بالایی هستند و به‌عنوان یک راهنما در بازدید از مکان‌های دیدنی، به مسافران ون یاری می‌رسانند‌. هزینه‌ای که توسط این شرکت‌ها برای اجاره انواع ون دریافت می‌شود، بسیار منصفانه، مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

جمع‌بندی

در این مقاله راجع‌به دلیل پرطرفدار شدن ون‌های اجاره‌ای، پرطرفدارترین مدل‌های ون، مزایای اجاره ون با راننده در تهران، عوامل مؤثر در قیمت اجاره ون و اهمیت اجاره انواع ون از شرکت‌های معتبر اجاره خودرو صحبت کردیم. شرکت تخصصی که برای اجاره خودروی ون انتخاب می‌کنید، حتماً باید دارای پروانهٔ فعالیت و شناسنامهٔ رسمی باشد و خدمات خود را با مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد. این شرکت‌ها امکان رزرو آنلاین و تلفنی ون را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. امیداریم مطالب ارائه‌شده در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "اجاره ون در تهران با راننده"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهسا حسینی
مهمان

ما برای شرکت پارسال با یه شرکت قرارداد بستیم. انقدر اذیتمون کردن.واقعا پشیمون شدیم ایشالله که این شرکت بهتر باشه