بعد آشنایی با این سایت دیگر نیاز نیست دنبال سایت های لوازم خودرویی بگردید!!

پنج شنبه 18 مرداد 03 ساعت 14:56
بعد آشنایی با این سایت دیگر نیاز نیست دنبال سایت های لوازم خودرویی بگردید!!

مقدمه

امروزه سایت ها و مجموعه های زیادی در حوزه فروش لوازم اسپرت خودرویی فعالیت میکنند اما یکی از سایت هایی که بسیار معتبر بوده و بیشتر محصولاتشان دارای گارانتی میباشد ، مجموعه آزی کالا میباشد. برای اشنایی بیشتر با این سایت جذاب و تکمیل با ما همراه باشید.

انواع باربند خودروها

شرکت آزی کالا تولید کننده انواع باربند ها سقفی برای انواع خودرو های ایرانی و خارجی با برند اسلیپر میباشد که معروف ترین و معتبر ترین برند باربند های سقفی میان همه تولید کنندگان میباشد که از کیفیت بسیار بالایی داشته و به راحتی ۸۰ کیلو گرم تحمل وزن داشته و دارای رنگ کوره ای رنگ الکترواستاتیک میباشد که تحت هیچ شرایطی دچار پریدگی یا کم رنگ شدن رنگ نمیشود. همچنین مواد اولیه  باربند های سقفی فلز های ضد زنگ میباشد و به همین دلیل عمر بسیار طولانی دارند. برای مشاهده مشخصات و روش نصب میتوانید به سایت آزی کالا مراجعه فرمایید.

انواع باربند خودروها

انواع چراغ عقب و جلو

سایت آزی کالا نمایندگی انحصاری برند انجیکو میباشد که تمام محصولاتش را میتوانید با گارانتی ۶ ماهه خریداری کنید. شرکت انجیکو تولید کننده انواع چراغ های عقب و جلو برای انواع خودرو های ایرانی میباشد. چراغ های برند انجیکو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین قیمت های بسیار مناسبی نیز دارند برای مشاهده تصاویر این چراغ های جذاب و همچنین مطالعه مشخصات انها میتوانید به سایت آزی کالا مراجعه فرمایید.

انواع چراغ عقب و جلو

انواع لامپ های هدلایت با گارانتی

اگر از روشنایی چراغ های جلو خودرو تان ناراضی هستید و نیاز به راهنمایی در مورد خرید لامپ پر نور هستید توصیه میشود حتما به سایت آزی کالا مراجعه فرمایید چرا که انواع هدلایت وارداتی با چیپ های آلمانی فیلیپس مانند هدلایت زنیت ، هدلایت های با ۲ سال گارانتی تعویض و قیمت بسیار استثنایی مانند هدلایت ام ۸ پرو و هدلایت های ایرانی با ۶ ماه گارانتی تعویض مانند هدلایت دراگون برای انواع خودرو ها ایرانی و خارجی موجود دارند. در این سایت حتی فرق لامپ زنون ، لامپ هالوژنی و لامپ هدلایت هم نوشته شده که با مشاهده فرق آنها میتوانید به معایب بیش از حد لامپ های هالوژنی و زنون در چراغ های جلو پی ببرید

انواع لوازم آرسی

انواع لوازم آرسی با قیمت های بسیار مناسب و فوق العاده و همچنین با روش نصب کامل آنها نیز موجود میباشد که دیگر نیازی نیست سایت های دیگر را بگردید و هر لوازمی که نیاز دارید میتوانید به راحتی پیدا کرده و از آزی کالا خرید کنید.

لوازم آرسی

انواع واکس های فونیکس

اگر خودرو تان دراری کثیفی هایی است که با هیچ ماده ای از بین نمیرود حتما در ادامه با ما همراه باشید. با خرید پک کامل اسپری واکس های فونیکس که شامل واکس لاستیک ، صفر شوی ، واکس بدنه ، واکس داشبورد و رینگ شوی میباشد را با قیمت بسیار پایین دیگر از این کثیفی ها خلاص شوید. هر یکی از اسپری های فونیکس کاربرد های کاملا متفاوت و بسیار کاربردی دارد. صفر شوی را میتوانید در همه جای خودروتان استفاده کنید برای مثال در پارچه های رودری و حتی قسمت های چرم یا در قسمت هایی که پلاستیکی و به رنگ کرمی هستند ، استقاده کرده و مثل روز اول کنید. اسپری رینگ شوی برای رینگ یا قالپاق هایی که دارای جرم هستند و پاک نمیشوند بسیار موثر میباشد. واکس بدنه یک نوع لایه محافظتی بوده که عمر رنگ خودروتان بیشتر میشود و از افتادن خط و خش های ریز جلوگیری میکند و همچنین براقیت بالایی میبخشد. واکس لاستیک و واکس داشبورد باعث براقیت میشود که اصلا حالت روغنی ندارد.

همه این محصولات گفته شده وحتی بیشتر از انها را میتوانید با مشخصات کامل و عکس های بهتر در سایت آزی کالا مشاهده کنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar