بهترین برنامه های ویرایشگر فیلم و عکس برای اندروید

شنبه 27 آبان 02 ساعت 13:07
بهترین برنامه های ویرایشگر فیلم و عکس برای اندروید

با پیدایش برنامه‌ و شبکه های اجتماعی، و متداول شدن اشتراک‌گذاری عکس و فیلم، افراد اکنون می‌توانند با استفاده از فیلترها و جلوه‌های ویژه، عکس‌ها و ویدیوهای شگفت‌انگیز و گاهی ویژه ایجاد کنند و به اشتراک بگذارند. zoomerang ، inshot و kinemaster در حوزه ویرایش فیلم،   Picsart و Loopsie در حوزه عکس تنها بخشی از این مدل برنامه ها هستند.

ساخت ویدیوهای کوتاه با Zoomerang 

Zoomerang یک برنامه دوربین فیلمبرداری است که به کاربران امکان می دهد فیلم های کوتاه با فیلترها، جلوه ها و موسیقی پس زمینه اضافه شده ضبط کنند.
یکی از نقاط قوت برنامه Zoomerang Mod Apk سادگی کار کردن با آن است؛ درست مانند هر برنامه دوربین موجود دیگر، برای فیلم برداری از یک لحظه نیاز به یک تاچ دارید. Zoomerang جلوه های ویژه را اضافه می کند و موسیقی مورد علاقه شما را روی ویدیوی شما قرار می دهد. دارای بیش از ۵۰ فیلتر ویدئویی برای انتخاب است و این فیلترها بر اساس دسته بندی مرتب شده اند، بنابراین انتخاب یکی از آنها دردسر اضافی نخواهد داشت. الگوریتم موجود در این برنامه این امکان را فراهم میکند که برنامه به انتخاب خودش ویدیو شما را ادیت و افت گذاری کند. این برنامه به شما امکان می دهد ویدیوهای خود را مستقیماً از طریق برنامه در اینستاگرام و فیس بوک به اشتراک بگذارید. پس از گرفتن ویدیو، فقط روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کنید تا پلتفرم رسانه اجتماعی را که می خواهید ویدیو را در آن به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید. همچنین می‌توانید ویدیو را در رول دوربین خود ذخیره کنید تا بعداً آن‌ها را به اشتراک بگذارید. با استفاده از این گزینه ذخیره، می‌توانید ویدیوهای زیادی را ضبط کنید و بعداً آنها را به اشتراک بگذارید.

برنامه عکاسی ویژه و خلاقانه Loopsie لوپسی

فناوری پیشگامانه پشت Loopsie Apk از یادگیری عمیق برای تبدیل تصاویر تکی شما به محیط های عکاسی سه بعدی خیره کننده استفاده می کند. لایه خاصی از کاراکتر را به تصاویر شما اضافه می کند و به شما امکان می دهد عمق میدان را برای تاری پس زمینه منحصر به فرد تنظیم کنید، جلوه های dolly-zoom ایجاد کنید و عکس های خود را با افکت های مجازی بهبود ببخشید. Lopsie یک برنامه ویرایشگر عالی است که عملکردهای زیادی مانند برچسب ها، فیلترها، تغییرات پس زمینه، تنظیم عمق، زوم دالی و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال، بر خلاف سایر برنامه های ویرایش، این برنامه فقط یک دوره آزمایشی سه روزه ارائه می دهد و نسخه رایگان ندارد اما در لینک زیر نسخه مود و فول این برنامه را برای دانلود رایگان در اختیارتان قرار می دهیم.

برنامه طلایی ویرایش عکس پیکزآرت گلد Picsart Gold

PicsArt Apk Mod یک برنامه ویرایش عکس رایگان با طرح بندی ساده و رابط بصری است. در میان بسیاری از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به انتخاب گسترده‌ای از فیلترها، تم‌ها و برچسب‌ها برای اصلاح عکس‌ها اشاره کرد. کتابخانه برچسب این برنامه حاوی بیش از ۶۰ میلیون تصویر است که ممکن است به عنوان نقطه شروع برای طراحی های خود استفاده شود.
در این برنامه قلم، مداد و پاک کن تنها تعدادی از ابزارهای طراحی هستند که برای استفاده در هنگام ایجاد تغییرات در تصاویر در دسترس هستند. این یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال یک برنامه کامل ویرایش عکس با ویژگی های اولیه و پیشرفته هستند. هزاران ویژگی در اینجا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. طیف گسترده‌ای از ابزارها را برای ویرایش و بهبود عکس‌ها، از جمله برش، تغییر اندازه، چرخش، تنظیم روشنایی، کنتراست و اشباع، و فیلترهای مختلفی برای افزودن به عکس‌های شما از جمله قدیمی، سیاه، سفید و غیره ارائه می‌دهد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar