بهترین صافکاری ماشین‌های لوکس در تهران

بروزرسانی در: دوشنبه 18 اردیبهشت 02 ساعت 21:26
بهترین صافکاری ماشین‌های لوکس در تهران

صافکاری خودرو لوکس چیزی بیشتر از رفتن به نزدیکترین مغازه‌ای است که می‌توانید پیدا کنید. این امر مخصوصا اگر در حال رانندگی با یک خودروی لوکس و مدل بالا هستید، صادق است. خودروهای لوکس برای مقابله با آسیب‌های ناشی از تصادف به بالاترین مهارت‌ها نیاز دارند.

شما نمی‌خواهید وسیله نقلیه لوکس خود را برای تعمیر به هر مغازه صافکاری خودرو ببرید. اگر می‌خواهید با وسیله نقلیه شما رفتار درستی شود، باید مستقیما به متخصص بدنه خودروهای لوکس مراجعه کنید. به همین علت است که ما در این مقاله بهترین صافکاری ماشین های لوکس در تهران و تمام چیزهایی که باید درباره صافکاری بدانید را توضیح داده‌ایم، با ما تا انتها همراه باشید.

چه چیزی سبب تمایز صافکاری تعمیرات ماشین لوکس می‌شود؟

اگر یک ماشین معمولی داشته باشید، احتمالا می‌دانید که هزینه تعمیرات ماشین می‌تواند چگونه باشد. حتی اگر قصد داشته باشید یک موتور جدید برای ماشینتان خریداری کنید، نسبتا آسان خواهد بود. با این حال، اگر یک ماشین کمیاب یا لوکس را در اختیار دارید، پیدا کردن قطعات جایگزین می‌تواند دشوارتر باشد. همانطور که می‌دانید هر چه تعمیرات ماشین سخت‌تر باشد، هزینه افزایش می‌یابد.

همین امر دقیقا برای صافکاری خودرو نیز صدق می‌کند. صافکاری خودروهای لوکس تنها از این جهت متفاوت است که مدل‌های کمتری از آن‌ها وجود دارد، به همین علت است که قطعات آن‌ها کمیاب است. مکانیک‌ها تمایل کمتری به تعمیر کردن این خودروها دارند و قطعات تعویض تخصصی گران هستند.

نکاتی درباره صافکاری خودروهای لوکس

برای این که از تعمیر بدنه خودرو لوکس و گران قیمت خود مطمئن شوید لازم است به نکاتی درباره انتخاب تعمیرگاه آن دقت کنید؛ زیرا همه تعمیرگاه‌های بدنه خودرو یکسان نیستند و باید بهترینشان را برگزینید که یکی از مهم‌ترین خدماتی که در این صافکاری‌ها انجام می‌شود و انتخاب شما را مطمئن‌تر می‌کند دارا بودن خدمات بادی فنس است. این نکات عبارتند از:

تعمیر خودرو شما باید توسط افراد متخصص صورت گیرد

با خرید یک خودرو لوکس قاعدتا می‌دانید که باید هزینه بیشتری را صرف تعمیر یا اقدامات دیگر کنید. وقتی خودروی لوکس خود را به تعمیرگاه می‌برید، شکی نیست که می‌خواهید کیفیت خودرو را حفظ کنید.

یک تعمیرگاه حرفه‌ای بدنه خودرو که در تعمیر خودروهای لوکس تخصص دارد، زمان و هزینه زیادی را برای آموزش تکنسین‌ها صرف کرده است. این بدان معنی است که تکنسین‌های یک تعمیرگاه تخصصی خودروهای لوکس، مجموعه‌ای از مهارت های لازم برای تعمیر وسیله نقلیه لوکس خواهند داشت.

بدنه خودروهای لوکس از  فولاد، آلومینیوم، منیزیم، آهن و تیتانیوم ساخته شده است. به همین دلیل است که صافکاری بدنه آن‌ها نیازمند دانستن مهارت‌های و دقت‌ بسیار زیادی است و در صورتی که چنین تکنسین‌هایی وجود نداشته باشد، ممکن است خودرو شما در معرض خطر جدی قرار گیرد.

تکنسین‌ها باید گواهی و مدارک لازم را داشته باشند

فقط به این دلیل که یک تکنسین می‌داند چگونه بدنه یک مازراتی را تعمیر کند، به این معنی نیست که می‌تواند به راحتی این کار را برای یک لامبورگینی یا رولزرویس نیز انجام دهد.

تکنسین‌هایی که توسط آموزشگاه‌ها و مراکز معتبر آموزش دیده‌اند، برای انجام تعمیرات مناسب، دانش و مهارت‌های خود را از طریق آزمون‌های سختی گذرانده‌اند. به کارکنان چنین تعمیرگاه‌هایی باید نه تنها نحوه انجام تعمیرات لازم آموزش داده شود، بلکه آن‌ها باید در مورد نحوه ساخت یک ماشین لوکس نیز آگاهی داشته باشند تا بتوانند با خودرو شما به خوبی برخورد کنند.

آیا صافکاری خودرو لوکس لازم است؟

بسیاری از تعمیرات خودرو پرهزینه هستند، به خصوص وقتی صحبت از خودروهای لوکس می‌شود، که قیمت قطعات و صافکاری بدنه آن‌ها اغلب چندین برابر خودروهای معمولی است. از آن جایی که خودروهای لوکس بسیار خوب ساخته می‌شوند و از چیزی جز بهترین مواد بدنه استفاده نمی‌کنند، ممکن است فکر کنید که آن‌ها به احتمال زیاد بسیار بادوام‌تر و قابل اعتمادتر از خودروهای معمولی هستند.

حقیقت دردناک این است که این خودروها ممکن است بیشتر و سریع‌تر از خودروهای معمولی فرسوده شده و به همین دلیل ممکن است سریع‌تر خراب شوند. آن هم معمولا به علت استفاده از مواد خاصی در بدنه خودروها است.

امروزه استفاده از آلومینیوم به عنوان ماده اصلی سازنده بدنه خودرو بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آلومینیوم برای ساخت بدنه، اتصالات خارجی مانند تیرهای متقاطع، درها یا کلاه ایمنی استفاده می‌شود. این ماده منجر به کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی وزن کل خودرو شود. این امر در خودروهایی که سرعت و شتاب بسیار مهم است، گزینه بسیار مناسبی برای است؛ اما معایبی نیز دارد. آلومینیوم نسبت به فولاد گران‌تر بوده و بیشتر در معرض خوردگی و تخریب است. همین موجب می‌شود که شما بعد از خرید یک خودرو آلومینیومی مانند فورد، هزینه‌های ثانویه بسیاری را صرف تعمیر بدنه آن کنید.

یکی دیگر از فلزاتی که امروزه در ساخت خودروهای لوکس مورد استفاده می‌شود، منیزیم است. منیزیم یکی دیگر از فلزات سبک وزن است که به طور فزاینده‌ای در کنار آلومینیوم در مهندسی خودرو رشد می‌کند. ۳۳ درصد سبک تر از آلومینیوم و ۷۵ درصد سبک‌تر از عناصر فولادی است. منیزیم در مقایسه با آلومینیوم دارای استحکام کششی و مقاومت کمتری است. سختی آلیاژهای منیزیم کمتر از آلومینیوم بوده، در حالی که ضریب انبساط حرارتی آن بیشتر است. علاوه بر این‌ها منیزیم خالص از استحکام مکانیکی پایینی نیز برخوردار است که استفاده از آن را برای ساخت بدنه دشوار می‌سازد، به همین علت است که باید با اجزای دیگر آلیاژ شود.

مکانیک‌ها و سازندگان خودرو با استفاده از چنین موادی در ساختار بدنه خودروهای لوکس استحکام و مقاومت را قربانی سرعت و زیبایی می‌کنند. به همین جهت، خودروهای لوکس و گران قیمت در کنار زیبا بودن می‌توانند سریع‌تر خراب شده و به تعمیر نیاز پیدا کنند.

چند نکته برای جلوگیری از مشکلات صافکاری خودروهای لوکس

مهم نیست چه ماشینی را خریداری می‌کنید، یک روز به نوعی با مشکل مواجه می‌شود. مراقب باشید و به نکات زیر توجه کنید. تعمیر خودروی لوکس می‌تواند آزاردهنده باشد، اما امیدواریم این نکات به کاهش تاثیر منفی کمک کند. به یاد داشته باشید که حتما در خصوص صافکاری خودروهای لوکس به خوبی تحقیق کنید و در تکنیک pdr که این روزها بسیار محبوب شده است بهترین صافکار pdr در تهران را انتخاب کنید.

یک گارانتی خوب دریافت کنید

نیاز به تعمیر خودروی لوکس اجتناب ناپذیر خواهد بود، اما خودرو باید در چند سال اول خرید به درستی کار کند. حال در صورت عدم نگهداری مناسب و خراب کردن خودرو، سازنده یا ارائه دهنده گارانتی باید هزینه تعمیر را پوشش دهد. به طور طبیعی، از آن جایی که خودروهای لوکس هزینه بیشتری دارند، بیمه کردن آن‌ها گران‌تر است؛ پس ممکن است وسوسه شوید که از بیمه کردن و دریافت گارانتی چشم‌پوشی کنید. اما این کار کاملا اشتباه است و شما باید برای جلوگیری از هزینه‌های هنگفت آینده، یک بیمه و گارانتی خوب برای خودرو خود تهیه کنید.

از مکان‌هایی که قطعات خودرو شما را می‌فروشد، آگاهی لازم داشته باشید

مهم نیست که چه کسی را به عنوان مکانیک خودرو خود انتخاب می‌کنید، آن‌ها تنها زمانی می‌توانند بهترین خدمات را ارائه دهند که مشکل تهیه قطعات یدکی وجود نداشته باشد. چیزی که این کار را در تعمیر خودروهای لوکس دشوارتر می‌کند این است که برخی از این قطعات بسیار کمیاب هستند. به خصوص وقتی صحبت از قطعات خودروهای هیبریدی و الکتریکی می‌شود، گاهی اوقات این قطعات را فقط می‌توان از سازنده تهیه کرد.

مطمئن شوید که ماشین می‌تواند خواسته های شما را برآورده کند

ممکن است خودروی رویایی شما یک لامبورگینی باشد؛ اما در برخی مناطق، رانندگی با چنین خودرویی نیاز شما را به تعمیر و صافکاری خودروی لوکس افزایش می‌دهد. شما با رولز رویس در جاده‌های خاکی رانندگی نمی‌کنید. بنابراین، هنگام انتخاب خودروی لوکس خود، مطمئن شوید که خودرویی است که نیازهای شما را برآورده کند.

مرکز دیتیلینگ و خدمات خودرویی مدوسا با دارا بودن بهترین و به روز ترین تجهیزات در زمینه زیبایی خودروی شما یاری‌رسان امور مختلف شما در این زمینه است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar