خدمات و پشتیبانی شرکت‌های اجاره خودرو در تهران

چهارشنبه 17 فروردین 01 ساعت 17:43
خدمات و پشتیبانی شرکت‌های اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو فرآیندی است که در آن انواع خودرو با توجه به نیاز و توان مالی افراد در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. در این راستا مشتریان براساس شرایط مختلف خودروی موردنظرشان را برای مدت مشخص کرایه می‌کنند. اجاره ماشین عروس یکی از خدمات ویژه شرکت‌های اجاره خودرو در تهران است.

 به دلیل اینکه اکثر زوج‌های جوان تمایل دارند تا اولین شب زندگیشان را با یک خودروی لوکس و منحصر به فرد شروع کنند. از آنجایی که ممکن است بنا به دلایل مختلف در طول فرآیند اجاره خودرو یک سری مشکلات رخ دهد، ارائه خدمات پشتیبانی از سوی مؤسسات اهمیت فراوانی دارد. تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا اختلال در روند اجاره ماشین شاسی بلند، سدان و کوپه، شرکت‌های اجاره‌دهنده خودرو، پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه به بیان اطلاعاتی در زمینه خدمات و پشتیبانی شرکت‌های اجاره انواع خودرو در تهران می‌پردازیم.

آشنایی با شرایط و قوانین اجاره خودرو

برای شروع هر کاری می‌بایست در ابتدا با شرایط و قوانین آن آشنا شوید. اجاره خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای اجاره انواع خودرو و بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی شرکت‌های اجاره خودرو باید با شرایط آن‌ها آشنایی داشته باشید. شایان ذکر است که قوانین و مقررات هر یک از شرکت‌های اجاره‌دهنده خودرو با یکدیگر متفاوت است و در زمان اجاره اتومبیل حتماً به این نکته توجه کنید. به عنوان مثال شرایط و قوانین اجاره ماشین عروس در شرکت الف با شرکت ب فرق می‌کند. این تفاوت موجب افزایش یا کاهش تعداد مشتریان و همچنین میزان رضایت آن‌ها از اجاره انواع اتومبیل می‌شود. در این راستا کافه رنت به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه اجاره اتومبیل با ارائه شرایط فوق‌العاده و پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخگوی نیاز مشتریان در زمینه اجاره انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی است.

چه زمانی از خودروی اجاره‌ای استفاده می‌کنیم؟

افراد جامعه بنا به دلایل مختلف اقدام به اجاره خودرو از طریق شرکت‌های مختلف می‌کنند. در واقع هدف مشتریان استفاده از خودرو جهت انجام کار‌های روزانه، سفر (درون شهری و برون شهری)، برگزاری مراسم‌های خاص و جشن عروسی است. عمده‌ترین دلایل اجاره خودرو در ایران عبارت است از:

- عدم دسترسی به اتومبیل شخصی یا خراب شدن آن

- تمایل به تجربه رانندگی با انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی؛ یکی از عمده‌ترین دلایل اجاره ماشین عروس و اجاره ماشین شاسی بلند در ایران مربوط به این مورد می‌شود.

- برگزاری مراسم‌های خاص، جشن عروسی و میزبانی از می‌همانان ویژه (VIP)

- تجربه یک سفر خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی با اتومبیل ایمن و راحت

- انجام کار‌های روزانه‌های در شهر یا استان‌های دیگر

خدمات شرکت‌های اجاره خودرو در تهران

 هر یک از شرکت‌های اجاره انواع خودرو در تهران برای جذب مشتری بیشتر خدمات متنوعی را به آن‌ها ارائه می‌کنند. در این زمینه مؤسساتی موفق‌تر هستند که خدمات بهتر با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. البته خاطر نشان می‌شود که پشتیبانی ۲۴ ساعته یکی از نیاز‌های اصلی مشتریان برای رفع هرگونه مشکل احتمالی است. بعضی از مهمترین خدمات شرکت‌های اجاره خودرو در تهران عبارتند از:

۱- اجاره خودرو با راننده

بعضی از افراد به دلیل نداشتن گواهینامه رانندگی، عدم علاقه به رانندگی، ترس از رانندگی در جاده یا ترافیک سنگین شهر تهران و غیره هنگام اجاره اتومبیل درخواست راننده نیز می‌دهند. بدین منظور مؤسسات اجاره ماشین در تهران این امکان را برای کاربران فراهم نموده‌اند و ضمن اجاره انواع خودرو، راننده شخصی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. قابل ذکر است که تمامی مسئولیت خسارات، جریمه و سایر مشکلات احتمالی بر عهده راننده بوده و مشتری در این خصوص هیچگونه مسئولیتی ندارد.

۳- اجاره خودرو بدون راننده

در بیشتر مواقع مشتریان تمایل دارند که خودشان راننده خودرو باشند و رانندگی با یک خودروی لوکس خارجی را تجربه کنند. در این گونه موارد اجاره ماشین بدون راننده انجام می‌شود و مشتری طی یک قرارداد مسئولیت تمامی حوادث و جرایم را می‌پذیرد. البته در این رابطه مؤسسات اجاره‌دهنده خودرو یک سری شرایط خاص بیمه‌ای را برای ماشین‌ها در نظر گرفته‌اند. تا در صورت بروز هرگونه مشکل، شرکت بیمه پاسخگو باشد و مشتریان دچار ضرر و زیان نشوند. نکته قابل توجه اینکه تمامی شرکت‌های بیمه سقف تعهد مشخصی دارند و در صورتی که میزان آسیب وارده به خودرو بیش از سقف تعهدات مؤسسه بیمه باشد؛ مشتری باید ما به تفاوت هزینه را پرداخت کند.

۳- اجاره ماشین عروس

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، بیشترین میزان تقاضا در تهران مربوط به اجاره ماشین جهت برگزاری مراسم عروسی است. به دلیل اینکه اکثر زوج‌ها در سنین جوانی قرار دارند و برای آن‌ها تجربه رانندگی با ماشین‌های خارجی و گران قیمت اهمیت زیادی دارد. در این مورد نیز شرکت‌های اجاره خودرو بستری برای اجاره ماشین شاسی بلند، سدان و کوپه فراهم نموده‌اند، تا یک شب رویایی و فراموش نشدنی را برای زوج‌های ایرانی رقم بزنند. به شما پیشنهاد می‌کنیم همین الان به سایت کافه رنت مراجعه کنید و از بین خودرو‌های موجود، ماشین عروس دلخواهتان را انتخاب کنید. تنوع محصولات در این وب سایت فرآیند انتخاب و اجاره اتومبیل را برای مشتریان راحت‌تر و سریع‌تر کرده است.

۴- تعیین مدت زمان اجاره از سوی مشتری

در تمامی مؤسسات اجاره خودرو در تهران مدت زمان اجاره از سوی مشتری تعیین می‌شود و پس از توافق نهایی در قرارداد ثبت می‌شود. بدین صورت که کاربران خودرو‌های موردنظرشان را برای حداقل ۱۰ ساعت و حداکثر یک ماه اجاره می‌کنند. در صورت تمایل و رضایت طرفین (مشتری و شرکت اجاره اتومبیل) مدت زمان اجاره تمدید می‌شود. این خدمت را می‌توان یک ویژگی بارز در زمینه اجاره ماشین به شمار آورد. به طوری که مشتریان با خیال راحت می‌توانند ماشین دلخواهشان را اجاره نموده و از آن استفاده کنند.

شایان ذکر است که در زمان انعقاد قرارداد اجاره خودرو مبلغ ودیعه، ضمانت نامه، کارت شناسایی و یک برگ چک جهت تضمین انجام تعهدات به شرکت اجاره‌دهنده تحویل داده می‌شود. در پایان پس از پرداخت هزینه کامل اجاره ماشین و کسر هزینه‌های احتمالی، مبلغ ودیعه باقی مانده و سایر مدارک به مشتری عودت داده می‌شود.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar