بهترین مراکز خرید اصفهان برای سفرهای نوروز

پنج شنبه 19 دی 98 ساعت 10:29
بهترین مراکز خرید اصفهان برای سفرهای نوروز

اصفهان شهری زیبا که همانند نامش گویی نصف جهان را در خود جای داده است. در این شهر بهترین جاذبه های گردشگری، بهترین آب و هوا و غنی تارین تاریخ ها وحکایت ها وجود دارد و همین ها باعث پیشرفت و گسترش آن در زمینه گردشگری شده اند. بسیاری از آثار تاریخی این شهر به ثبت ملی رسیده اند و همین ها حکایت از تاریخ پر فراز نشیب اصفهان دارد. اکثر مردمی که با خرید بلیط هواپیما به اصفهان سفر می کنند، معمولا فصل بهار و ایام تعطیلات نوروزی را انتخاب می کنند. در این ایام اصفهان بیش از گذشته شلوغ تر می شود اما با تمام همهمه های شهر ارزشش را دارد. سفر به اصفهان در نوروز هم خوبی های خودش را دارد.

اما یکی از لذت بخش ترین قسمت های هر سفر مسلما خرید و تهیه سوغاتی برای عزیزان است. اصفهان دارای بهترین صنایع دستی سنتی و زیباست که می توانید آن را در بهترین مراکز خرید شهر پیدا کنید. اما پیش از اینکه راهی سفر شوید بهتر است که  اطلاعات دقیقی از مراکز خرید اصفهان جمع آوری کنید تا علاوه بر داشتن خریدی راحت از بهترین مغازه ها کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمایید. با مستر بلیط همراه باشید تا بهترین بازارهای اصفهان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

مرکز خرید جلفا اصفهان

مرکز خرید جلفا اصفهان

اگر جزء آن دسته از افراد شیک پوش و سخت پسندی هستید که تنها لباس های مارک و برندهای خاص را انتخاب می کنند، پس بهتر است زمانی که به اصفهان سفر کردید حتما سری به مرکز خرید جلفا بزنید. تمامی پوشاک و محصولات این مجتمع، دارای بهترین کیفیت می باشند. البته خرید از چنین مکان هایی ممکن است هزینه های سفرتان را چندین برابر کند! اما این ضمانت را به شما می دهیم که تمامی محصولات این بازار کیفیت بالایی دارند. برای دسترسی به این مرکز خرید ابتدا باید به خیابان خاقانی رفته و پس از عبور از کوچه چهار سوقی می توانید این مرکز خرید را پیدا کنید.

بازار موبایل اصفهان

اگر قصد خرید موبایل را دارید، پیشنهاد می کنیم که سری به بازار موبایل اصفهان بزنید. این مرکز خرید یکی از مهم ترین مراکز تجاری اصفهان است و دارای ۷ طبقه می باشد. در طبقه اول یک نمایشگاه موبایل وجود دارد که به صورتی دائمی و همیشگی دایر است و در طبقه های بالاهم به ترتیب مغازه های متعددی وجود دارند که در زمینه فروش موبایل فعالیت می کنند.

بازار بزرگ اصفهان

بازار بزرگ اصفهان

یکی از قدیمی ترین بازارهای اصفهان، بازار قدیمی آن است. شما در واقع با رفتن به این بازار با یک تیر دو نشان می زنید، چراکه می توانید علاوه بر خرید از یکی از بازارهای قدیمی این شهر که حکم یک جاذبه گردشگری هم دارد دیدن نمایید. پیشنهاد می کنیم که اگر با خرید بلیط هواپیما اصفهان به این شهر سفر کردید حتما از بازار بزرگ آن دیدن کنید که تماشایش از نزدیک آن هم در کنار مردم شیرین زبان و خونگرم این شهر خالی از لطف نیست. در نزدیکی بازار قدیمی اصفهان جاذبه های تاریخی و اماکن گردشگری بسیاری قرار دارد که می توانید پس از خرید از آن ها هم دیدن نمایید. در این بازار هر چه که بخواهید وجود دارد  و به قول معروف می توانید از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد را در آن پیدا کنید. از جمله محصولات محبوب بازار اصفهان می توانیم به ترشیجات، ظروف مسی، جواهرات متنوع با سنگ های قیمتی، بهترین میوه ها و خشکبار اشاره کنیم.

مرکز خرید پارک اصفهان

قدمت مجمتع پارک اصفهان به ۵۰ سال پیش باز می گردد و می توان گفت از میان تمامی مراکز خریدی که در اصفهان وجود دارد، مرکز خرید پارک محبوب تر است. حتی مردم ساکن شهر هم بیشتر خریدهای خود را در این مرکز خرید انجام می دهند، چراکه دارای امکانات بسیاری می باشد و هر آنچه که فکرش را بکنید در این بازار یافت می شود. از همه مهم تر قیمت مناسب محصولات این بازار است که باعث متمایز تر شدنش شده است. حتی بیشتر توریست ها و گردشگران داخلی هم از این مجمتع تجاری خرید می کنند ، چراکه از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین جای شهر واقع شده است و امکانات رفاهی بسیاری در اطرف آن قرار دارد مانند رستوران و کافی شاپ و ساختمان پرشکان و از همه مهم تر پارکینگ. این مرکز خرید بیشتر مناسب افرادی است که با خانواده قصد خرید دارند. برای دسترسی به این مرکز باید به بلوار چهار باغ بروید و از خیابان سعادت آباد عبور کنید تا به کوچه جهان آرا برسید.

مجتمع تجاری اوسان اصفهان

مرکز خرید اوسان یک مرکز تجاری بسیار لاکچری و لوکس است و بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال خاص ترین پوشاک هستند. در این مجتمع بهترین برندها وجود دارند که البته قیمت شان تا حدودی بالاست اما از لحاظ کیفیتی بسیار عالی هستند. اگر به بدلیجات زیبا و ظریف علاقه دارید، مرکز تجاری اوسان منبع این نوع چیزهاست. برای دسترسی به این مجتمع تجاری باید به خیابان چهار باغ بروید. این مرکز خرید در کنار مجتمع تجاری پارک قرار دارد. اگر برای سفر خود هزینه چندانی کنار نگذاشته اید، پس پیشنهاد می کنیم که خرید در این مرکز تجاری را کنار بگذارید! چراکه قیمت محصولاتش بسیار زیاد است.

متجمع تجاری سیتی سنتر

متجمع تجاری سیتی سنتر

مجتمع تجاری سیتی سنتر یکی از بزرگترین بازارهای اصفهان است که برای دسترسی به مسیر آن باید به ابتدای جاده شیراز بروید. این مجموعه متشکل از ۷ طبقه است و در هر طبقه محصولات خاصی به فروش می رسد. خرید سوغاتی در اصفهان کار سختی نیست اما اینکه از یک بازار خوب و معتبر خرید کنید بسیار مهم است، پس پیشنهاد می کنیم که برای خرید سوغاتی ها، سیتی سنتر را انتخاب کنید. مانتوها و پوشاک زنانه این بازار بسیار معروف هستند و تا دل تان بخواهد تنوع دارد از طرف دیگر محصولات این مجموعه آنقدر متفاوت و زیاد هستند که اگر ساعت ها در آن بهع گشت و گذار بپردازید خسته نخواهید شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar