تور سریلانکا؛ یکی از لوکس‌ترین مقاصد سفر در نوروز

بروزرسانی در: چهارشنبه 24 اسفند 01 ساعت 19:43
تور سریلانکا؛ یکی از لوکس‌ترین مقاصد سفر در نوروز

سفر لوکس به سریلانکا می‌تواند جزو رویایی‌ترین سفرهای افراد برای گذراندن تعطیلات عید و بازدید از جاذبه‌های گردشگری به سریلانکا باشد. باتوجه به سبک زندگی افراد در سال‌های اخیر نوع سفرهای آنها هم تغییر کرده است و ممکن است برخی علاقه به سفرهای مکرر ولی کم‌هزینه داشته باشند و در مقابل طیف وسیعی از افراد هم هستند که ترجیح می‌دهند کم اما مجلل و لوکس به سفر بروند.

تور سریلانکا نوروزیکی از لوکس‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است که مسافران براساس بودجه و امکانات خود می‌توانند درجه این لوکس بودن را انتخاب کنند و از سفر به این نقطه سرسبز و بکر در فصول مختلف سال لذت ببرند. حواستان باشد که تورهای لوکس و VIP در حقیقت جذاب‌ترین، گران‌ترین، فوق‌العاده‌ترین و باکیفیت‌ترین تورها را شامل می‌شود.

خوب تورهای لوکس سریلانکا به مقاصد کلمبو، کندی و بنتوتا برگزار می‌شوند و تورهای این مقصد معمولا یک هفته‌ای بسته می‌شود. این را هم بدانید که هزینه تور سریلانکا با توجه به تعداد روزهای سفر، نوع تور، پکیج سفر، هتل محل اقامت و خدمات و امکانات تور کاملا متفاوت است. اگر دنبال سفری راحت و آسان هستید خرید بلیط هواپیما و تور هوایی بهترین گزینه برای شماست.

در سفر نوروزی به سریلانکا از کجاها دیدن کنیم؟

اگر با تور ترکیبی سریلانکا به این کشور زیبا سفر کنید، می‌توانید از هر سه شهر کلمبو، کندی و بنتوتا دیدن کنید و با یک تیر سه‌نشان بزنید! جالب است بدانید که هر کدام از این شهرها حال‌و‌هوای رویایی و مختص به خودشان را دارند و بعضی از جاذبه‌های گردشگری سریلانکا را در خود جای داده‌اند. برای مثال شهر کلمبو به عنوان بزرگ‌ترین شهر سریلانکا، جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد که یکی از مهمترین آن‌ها، سواحل بی‌نظیرش است. یکی از بهترین سواحل سریلانکا، ساحل مونت لاویانا است که در نزدیکی شهر کلمبو قرار دارد.

از طرفی معابد بسیار زیبایی همچون معبد کلانیا کلمبو، معبد کویل و معبد گانگارایاما کلمبو نیز در این شهر زیبا و توریستی سریلانکا می‌باشد که از هر نظر جذاب و دیدنی هستند. البته موزه کلمبو، موزه قدیمی هلند، مسجد جامی الفر و مسجد قرمز نیز از دیگر جاذبه‌های دیدنی سریلانکا در کلمبو بشمار ‌می‌روند که به هیچ عنوان نباید بازدید از آن‌ها را در سفر با تور سریلانکااز دست بدهید.

کندی نیز از دیگر شهرهای توریستی سریلانکا بشمار می‌رود که بعضی از مکان‌های توریستی سریلانکا از جمله دریاچه مصنوعی کندی، باغ سلطنتی کندی، باغ ادویه کندی و موزه دالادا مالیگاوا را در خود جای داده است. باغ بریف، مرکز پرورش لاکپشت کوسگودا، جزیره دارچین، رودخانه بنتوتا، سواحل بنتوتا و معبد کاند ویهاری نیز از دیگر دیدنی‌های توریستی این کشور هستند که در شهر بنتوتا قرار گرفته اند.

 

بهترین زمان خرید تور سریلانکا نوروزی چه موقع است؟

یادتان باشد که از لحاظ آب‌وهوایی این کشور بهترین زمان سفر به سریلانکا نیمه دوم سال است؛ چرا که هوا خنک‌تر و مطبوع‌تر می‌شود. اما حالا که شمارش معکوس برای انتخاب تورهای نوروز ۱۴۰۲ به مقصد سری لانکا شروع شده است و شما گردشگران و علاقه‌مندان عزیز می‌توانید از میان تورهای متنوع سریلانکا ویژه نوروز سفریار، این مقصد جذاب و منحصر‌به‌فرد یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

خوب حواستان باشد که اگر دوست دارید نیمه‌ اول فروردین‌ماه به سریلانکا بروید، رزرو تور سری لانکا نوروزی را اواسط بهمن‌ماه انجام دهید، چرا که این بازه زمانی بهترین زمان خرید تور سریلانکا نوروز به شمار می‌رود. اگر هم علاقه‌مندید در نیمه‌ دوم فروردین به این مقصد سفر کنید، اوایل اسفند‌ماه اقدام به رزرو تور مورد نظرتان از مجموعه مسافرتی سفریار آریا کنید و البته ممکن است شانس با شما یار باشد و اواخر اسفند هم ظرفیت خالی برای پرواز پیدا کنید.

 

خوب سفر به سریلانکا می‌تواند یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای شما گردشگرانی است که به دنیای طبیعت و فرهنگ آسیا علاقه دارید؛ طبیعتا قبل از سفر به نقاط دوردست، سوالات بسیاری ذهن گردشگران را درگیر می‌کند و بی‌پاسخ ماندن برخی از این سوالات ممکن است شما را غافلگیر کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در خصوص هر سوال و ابهامی با کارشناسان سفریار در تماس باشید.

آژانس مسافرتی سفریار یکی از آژانس‌های معتبر و فعال در حوزه گردشگری است که خدمات و امکانات بی‌نظیری را به شما مسافران در قالب تورهای لوکس و ارزان قیمت ارائه می‌دهد. پیشنهاد ما به‌شما همراهان عزیز این است که اگر می‌خواهید یک سفر حسابی و بدون دغدغه را داشته باشید، حتما سری به وبسایت safaryaar.comبرای مشاهده و رزرو بهترین تورهای کیش بزنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar