جذابیت ماشین های چینی

بروزرسانی در: یکشنبه 30 خرداد 00 ساعت 11:14
جذابیت ماشین های چینی

در سال های اخیر خودرو سازان اروپایی به دلیل تحریم های شدید، مجبور به  قطع کردن همکاری خود با شرکت های ایرانی شده‌اند. همین امر باعث شده تا تقاضا برای ماشین های چینی در ایران به بالاترین حد خود طی سال های گذشته برسد. با توجه به افزایش تقاضا مصرف کنندگان ایرانی برای خرید خودرو های چینی، در سال های اخیر خودرو سازان ایرانی بیشتر از همیشه به مونتاژ خودرو های چینی علاقه‌مند شده‌اند و این روال همچنان ادامه دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با ۳ تا از باکیفیت ترین خودرو های چینی و درکل علت جذابیت ماشین های چینی آشنا کنیم.

رقابت ماشین های چینی در بازار ایران

تا به امروز بیش از ۱۰ سال از ورود اولین خودرو های چینی به ایران میگذرد. موج اول ورود ماشین های چینی به ایران سال ۸۷ و موج دوم آن سال ۸۸ رقم خورد. در سال های اول ورود خودرو های چینی به بازار خودرو ایران، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که روزی این ماشین ها در بازار ایران بتوانند با خودرو های خارجی رقابت کنند. اما به مرور با تولید محصولات بروزتر و با کیفیت‌تر از سوی سازندگان، این خودروها توانستند توجه بسیار زیادی به خود جلب کنند.

نقاط قوت ماشین های چینی

اصلی ترین مانور خودروسازان چشم بادمی در جذابیت ظاهری و آپشن های رفاهی در خودرو ها است، همین امر باعث افزایش تقاضا برای خودروهای چینی در بازار ایران شده است. در ادامه به شما ۳ تا از بهترین خودرو های چینی جدید در بازار ایران را معرفی میکنیم.

 

فیدلیتی

جیتور X70  یا همان فیدلیتی از تازه ترین محصولات کمپانی جیتور که زیرمجموعه چری است، می باشد که با طراحی و استایل خاصی به بازار آمد. موتور این خودرو توانست استاندارد آلایندگی یورو ۵ را از سازمان استاندارد آلایندگی اروپا کسب نماید. این خودرو با داشتن ایربگ ها و ترمزهای بسیار مناسب توانسته ایمنی خوبی را برای راننده و سرنشینان بوجود بیاورد. همچنین خودروی فیدلیتی در تست های تصادف انجام شده در سازمان C-NCAP که متعلق به کشور چین می باشد و در آن تست های تصادف مشابه سازمان اروپایی انجام می شود توانسته ۵ ستاره ایمنی را به دست بیاورد. یکی از نقاط قوت فیدلیتی آپشن ها و امکانات رفاهی به روز آن می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودرو به صرفه و جذاب چینی می توانید با کلیک بر روی فیدلیتی، ویدئو معرفی و تصاویر این خودرو را تماشا کنید.

 فرمان استفاده شده در این خودرو به صورت تمام برقی با سنسور حساس به سرعت می باشد. با استفاده از سنسور، در سرعت های پایین فرمان این خودرو نرم تر شده و مانور پذیری خودرو افزایش پیدا می‌کند و در سرعت های بالا فرمان کمی سفت‌تر شده و مانور پذیری خودرو کم‌تر می‌شود. این خودرو چینی ویژگی های ظاهری و داخلی بسیار جذاب و به‌روزی دارد و در بخش زیبایی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید خودرو در این رنج قیمت می‌باشد.

 در نهایت دارا بودن مصرف کم و اقتصادی، تعادل بسیار مناسب در پیچ ها، فضای بسیار مناسب برای سرنشینان، آپشن های فراوان، گیربکس و موتور بسیار هماهنگ، باعث شده تا این خودرو در بازار، توان مانور خوبی در رقابت با دیگر خودروهای خارجی اروپایی و با کیفیت داشته باشد. در مجله خودرو پیو که لینک آن در بالا برای شما گذاشته شده به صورت کامل با استفاده از فیلم و عکس به معرفی خودرو فیدلیتی پرداخته ایم.

 

دیگنیتی پرایم

دیگنیتی و یا همان دانگ فنگ ix5  محصول شرکت چینی دانگ فنگ موتور است. دیگنیتی پرایم یک خودروی کراس اور کوپه شهری به حساب می آید که در سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه پکن رو نمایی شد. این کراس اوور چینی در ایران با نام بهمن دیگنیتی پرایم نیز شناخته می‌شود. مصرف میانگین شهری و بین شهری دیگنیتی در هر صد کیلومتر حدود ۵.۴ لیتر می‌باشد که برای یک کراس اوور شهری مصرف بسیار خوبی است. دیگنیتی پرایم استاندارد آلایندگی یورو ۵ را نیز در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودرو به صرفه و جذاب چینی می توانید با کلیک بر روی دیگنیتی، ویدئو معرفی و تصاویر این خودرو را تماشا کنید.

 

با توجه به تست های انجام شده، دیگنیتی تعلیق نرم و بسیار خوبی دارد که حس راحتی استفاده را به مصرف کننده منتقل می‌کند. تعادل خوب در پیچ ها، چسبندگی بسیار مناسب لاستیک ها از دیگر مزایای این خودرو می‌باشد. با وجود سیستم های کمک ترمزی EBA,BAS,BA,EVA، دیگنیتی پرایم توانسته ترمزهای بسیار خوب و مطمئنی را به کاربران و مصرف کنندگان خود ارائه دهد. فرمان این خودرو به صورت تمام برقی می‌باشد و سنسور حساس به حرکت را نیز دارد. غربیلک فرمان از طراحی بسیار زیبایی شبیه به خودروهای مرسدس بنز الهام گرفته شده است. از قابلیت های بسیار خوب فرمان دیگنیتی پرایم تنظیم ارتفاع چهار جهته آن می‌باشد.

در کل میتوان گفت طراحان دیگنیتی پرایم توانسته‌اند خودروی بسیار زیبا و با جذبه ای را به بازار معرفی کنند. این کراس اوور چینی میزان حجم بسیار فوق العاده ای برای صندوق عقب در میان کراس اوورهای رقیب خود دارد. فضای کابین دیگنیتی پرایم طراحی بسیار زیبا و اروپایی دارد. ایمنی این خودروی چینی با داشتن ۶ کیسه ایمنی و ترمزهای ABS تضمین شده و این امکانات در بخش ایمنی خودروها بسیار مناسب می‌باشد. از دیگر ویژگی های بسیار جالب خوردوی دیگنیتی میتوان به استفاده از حسگر لمسی اثر انگشت روی دستگیره های خودرو اشاره کرد. برای مشاهده معرفی کامل مشخصات فنی و ظاهری خودروی دیگنیتی پرایم میتوانید روی لینک درج شده در قسمت بالا کلیک کنید.

 

تیگو ۷

تیگو ۷ با عنوان بزرگ ترین خودرو کراس اوور شرکت چری رونمایی شد! تیگو ۷ پرچمدار کمپانی چری شناخته می‌شود. مصرف این ماشین چینی در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶.۵ لیتر اعلام شده است. موتور تیگو ۷ طراحی شرکت AVL اتریش است و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ می‌باشد. این خودروی نیمه اقتصادی چینی از تک دیفرانسیل جلو بهره می برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودرو به صرفه و جذاب چینی می توانید با کلیک بر روی تیگو ۷، ویدئو معرفی و تصاویر این خودرو را تماشا کنید.

 ترمزهای تیگو ۷ ساخت شرکت بوش آلمان است و به همین علت ماشین تیگو ۷ از ترمزهای بسیار دقیق و مطمئنی برخوردار می‌باشد. سیستم فرمان به دلیل برقی بودن به صورت کامل از قدرت مانور بالایی برخوردار می‌باشد. در بخش ظاهر، قسمتی که کمپانی خودروسازی چری باز هم به خوبی عملکرد خود را به نمایش گذاشته. نمای روبروی خودروی tiggo 7 به خوبی توانسته توان چری در ساخت یک شخصیت جسور را برای خودروهای خود به نمایش بگذارد. فضای داخلی خودرو چری تیگو ۷ با یک طراحی اروپایی تلفیق و در راستای ارتقای حس خوب مصرف کنندگان از متریال با کیفیت در ساخت فضای داخلی این خودرو استفاده شده است. تیگو ۷ توانسته از موسسه ایمنی و استاندارد کشور چین (C-NCAP) 5 ستاره ایمنی کسب نماید.

از دیگر مزایای این خودرو میتوان به تعلیق نرم و پایداری مناسب در جاده، امکانات رفاهی خوب، استفاده از زنجیر تایم به جای تسمه تایم، سنسور کمک پارک عقب و جلو، سنسور باران و... اشاره کرد. در مجموع با وجود مزایا و معایب مختلف، این خودرو مشخصات قابل توجه‌ای دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ویدئو و تصاویر مختلف خودروی تیگو ۷ میتوانید روی لینک درج شده در قسمت بالا کلیک کنید و مقاله معرفی خودرو خودرو تیگو ۷ در مجله خودرو پیو را کامل مشاهده بفرمایید.

 

 

مجله خودرو پیو

مجله خودرو پیو همانطور که از نامش پیداست در حوزه خودرو فعالیت تخصصی دارد. مجله پیو در زمینه معرفی خودرو با نام پیوگرام ، مقایسه خودرو ، اخبار روز خودرو ، مقالات کاربردی و آموزشات مختلف حوزه خودرو با نام پیولرن مانند: راهنمای خرید لاستیک خودرو، بازدید سطح مایعات خودرو، نحوه باطری به باطری و…، فعالیت دارد که در این زمینه با عملکرد خوبی که از خود نشان داده است، توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. در هر بخش از مجله خودرو پیو شما با حجم زیاد و با کیفیتی از مطالب خودرویی روبه رو می‌شوید که این موضوع برای علاقه‌مندان به حوزه خودرو ضمن اینکه تمامی این مطالب معتبر هستند، بسیار جذاب می‌باشد. شما میتوانید برای مطالعه مطالب و اخبار روز و همچنین مقالات کاربردی حوزه خودرو کلمه مجله خودرو پیو را در گوگل سرچ کنید تا خودتان با ورود به مجله پیو متوجه گستردگی و اعتبار مطالب این مجله شوید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar