فاو، کشنده‌ای پرقدرت با قیمتی اقتصادی

پنج شنبه 17 آذر 01 ساعت 19:07
فاو، کشنده‌ای پرقدرت با قیمتی اقتصادی

جاده‌های کشور پر از کشنده‌هایی است که با اندک شیب در جاده دچار مشکل می‌شوند. تعمیرگاه‌های حاشیه جاده‌ها مملو از کشنده‌هایی است که قدرت واقعی‌شان کمتر از ادعای سازنده بوده و از پس حمل بار برنیامده‌اند. در مقابل کشنده‌های پرقدرتی هم هستند بی هیچ مشکلی در حال حمل و جا‌به‌جا کردن بار هستند. کشنده فاو در این میان یک استثنا است. کشنده فاو دارای موتوری قدرتمند و قیمتی مناسب است. این خودرو در ایران توسط شرکت سیباموتور عرضه می‌شود.

برای یک کشنده، هیچ فاکتوری به اندازه‌ی قدرت موتور دارای اهمیت نیست. جاده‌های کشور پر از کشنده‌هایی است که با اندک شیبی در جاده دچار مشکل می‌شوند. تعمیرگاه‌های حاشیه جاده‌ها مملو از کشنده‌هایی است که قدرت واقعی‌شان کمتر از ادعای سازنده بوده و از پس حمل بار برنیامده‌اند. در مقابل کشنده‌های پرقدرتی هم هستند که سالها است بی هیچ مشکلی در حال حمل و جا‌به‌جا کردن بار هستند.

اما مشکل اینجا است که از گذشته تا همین الآن همواره کشنده‌های پرقدرت قیمت بالایی داشته‌اند. تا به حال هیچ‌یک از برندهای قدیمی تولیدکننده کشنده، موفق نشده‌اند محصولی را تولید و روانه بازار کنند که هم پرقدرت باشد و هم قیمتی متعادل و اقتصادی داشته باشد.

کشنده فاو در این میان یک استثنا است. انواع مختلف کشنده فاو همگی دارای موتوری قدرتمند و در عین حال قیمتی مناسب و اقتصادی هستند. کشنده فاو که در ایران توسط شرکت سیباموتور عرضه می‌شود یک شگفتی در دنیای خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین به شمار می‌رود.

فاو، برندی چینی با شرکای آلمانی

گروه فاو (FAW) یک شرکت خودروسازی چینی است که بیش از ۷۰ سال سابقه در تولید انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک دارد. لازم به ذکر است که بخشی مهمی از تولیدات شرکت فاو در حوزه خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین است و کشنده‌های فاو سهم بزرگی از بازار فروش خودروهای تجاری (کامیون و کامیونت) در کشورهای مختلف را در اختیار خود دارند.

شرکت فاو از حدود ۳۰ سال پیش (۱۹۹۱ میلادی) همکاری و شراکت خود را با شرکت آلمانی فولکس‌ واگن (Volkswagen) آغاز کرد. از آن زمان تاکنون، فاو در تولیدات خود از دانش و تکنولوژی این خودروساز آلمانی بهره می­برد. البته این شراکت برای فولکس ‌واگن هم به علت پایین‌تر بودن هزینه‌های تولید در چین مفید و پرمنفعت بوده است.

مزایای انواع کشنده فاو نسبت به رقبا

  • موتور پرقدرت و با کیفیت

سابقه طولانی در عرصه خودروسازی بخصوص خودروهای حمل بار و همچنین شراکت با برند فولکس‌ واگن و در پی آن بهره از پیشرفت‌های تکنولوژیک این شرکت سبب شده تا شرکت فاو موفق شود کشنده‌هایی پرقدرت و با کیفیت را تولید و عرضه نماید. لازم به ذکر است که موتور قدرتمند و قطعات فنی باکیفیت ویژگی شاخص کشنده فاو است.

  • قیمت اقتصادی

قیمت مناسب کشنده فاو هیچ ارتباطی با کمتر بودن کیفیت آن نسبت به کشنده‌های گران‌قیمت ندارد. قیمت اقتصادی کشنده فاو دو علت عمده دارد. این دلایل شامل بهینه بودن خط تولید شرکت فاو و همچنین وجود نیروی انسانی فراوان در چین است. همگام بودن با آخرین دستاوردهای علمی سبب شده تا خط تولید کشنده فاو، بازدهی بسیار بالایی داشته باشد. از طرف دیگر جمعیت زیاد و نیروی کار فراوان باعث می‌شود تا محصولات ساخت چین قیمت کمتری نسبت به رقبا داشته باشند.

  • در دسترس بودن لوازم یدکی و قطعات جانبی

بهره‌وری هر خودرو بخصوص خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین وابسته به در دسترس بودن لوازم یدکی و قطعات جانبی است. گستردگی تولیدات و شبکه وسیع عرضه محصولات فاو باعث شده تا لوازم یدکی و قطعات جانبی کشنده‌های فاو به وفور و با قیمت مناسب در بازار موجود باشند.

  • تجهیزات پیشرفته

کشنده فاو علاوه بر موتور قدرتمند و مشخصات فنی عالی، از نظر تجهیزات آسایشی داخل کابین هم برتر از سایر کشنده‌ها است. شرکت فاو همواره پیشرفته‌ترین تجهیزات را بر روی کشنده‌های خود قرار می‌دهد. این تجهیزات متنوع احتمال خرابی را کاهش می‌دهند و بعلاوه شرایط بهتری برای رانندگان مهیا می‌کنند.

کشنده فاو

  • ایمنی بالا

نتایج تست‌های ایمنی و سنجش واکنش خودرو در موقع تصادف نشان می‌دهد که کشنده فاو، عملکرد خوبی در زمان تصادف دارد. حفظ جان سرنشینان و حداقل آسیب به بدنه از ویژگی‌های کشنده فاو در مواجهه با ضربات ناشی از وقوع تصادف است. گاهی ارزش باری که یک کشنده در حال حمل آن است؛ چند برابر بیشتر از قیمت خود کشنده است و به همین جهت ایمنی بالا و مقاومت در برابر ضربات، اهمیت بسیار زیادی دارد.

  • فرمان‌پذیری بالا

فرمان‌پذیری یک خودرو به معنای رفتار دینامیکی آن در هنگام عبور از پیچ‌ها و گذرهای منحنی است. همانطور که می‌دانید فرمان‌پذیری در خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین از اهمیت دوچندانی برخوردار است و رابطه مستقیمی با پایداری خودرو دارد. کشنده فاو از حیث فرمان‌پذیری هم عملکرد بهتری از رقبا دارد و در جاده‌های ناهموار و شرایط نامساعد به خوبی پایداری خود را حفظ می‌کند.

سیبا موتور، عرضه کننده مستقیم و بی‌واسطه محصولات فاو

با توجه به مزایای فراوان کشنده فاو و محبوبیت روز افزون آن، متأسفانه برخی شرکت‌ها محصولاتی را با نام فاو اما با قطعات جایگزین عرضه می‌کنند یا با واسطه‌گری سعی در بالا بردن غیر واقعی قیمت دارند.

در این میان سیبا موتور تنها مرجع عرضه و فروش مستقیم کشنده فاو در ایران است و خیال خریداران را از اصالت خودرو و خدمات پس از فروش آن آسوده می‌کند. بدین ترتیب لازم به ذکر است که رونمایی رسمی از محصولات فاو در ایران توسط شرکت سیبا موتور صورت می‌گیرد.

شرایط فروش و قیمت انواع کشنده فاو ۱۴۰۱

شرکت سیبا موتور برای رفع نیاز کشور به نوسازی ناوگان حمل و نقل و همچنین برای رفاه حال مشتریان گرامی، طرح‌های فروش و روش‌های خرید مختلفی را در نظر گرفته که هر یک مزایای خاص خود را دارند. کشنده فاو توسط شرکت سیبا موتور هم بصورت نقدی و هم اقساطی به فروش می‌رسد. برای خرید انواع کامیون و کامیونت فاو امکان استفاده از تسهیلات لیزینگی نیز فراهم است و لیزینگ کشنده فاو از محبوب‌ترین روش‌ها برای خرید این محصول است.

شرکت سیبا موتور هر سال در چند نوبت ثبت نام کشنده فاو را انجام می‌دهد. امسال هم شرایط ثبت نام کشنده فاو ۱۴۰۱ اعلام شده و مورد استقبال و رضایت متقاضیان قرار گرفته است. تمام تلاش شرکت سیبا موتور فراهم آوردن شرایطی آسان برای خرید نقدی و اقساطی کشنده‌های فاو است. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید نقدی و اقساطی کشنده فاو ۱۴۰۱ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره‌های تماس

۰۲۱-۴۴۰۷۹۷۱۴ | ۰۲۱-۴۴۰۹۵۶۹۱

۰۲۱-۴۴۰۶۵۹۳۸ | ۰۲۱-۴۴۰۷۴۷۶۰

۰۲۱-۴۴۰۵۹۳۷۲ | ۰۲۱-۴۴۰۳۵۷۴۱

۰۲۱-۴۴۰۳۳۹۹۷ | ۰۲۱-۴۴۰۳۲۵۶۶

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar