فروش لوازم یدکی ماشین برند امکو

سه شنبه 30 آبان 02 ساعت 14:07
فروش لوازم یدکی ماشین برند امکو

جنس تقلبی را به قیمت اصلی نخرید!

آیا می‌دانستید که فروشگاه آریا گستر، به عنوان نماینده محصولات شرکت اتحاد موتور (Emco امکو)، کلیه محصولات اصلی و با ضمانت این برند معتبر را به فروش می‌رساند؟

در واقع شرکت امکو با بهره‌گیری از توانمندی‌های برتر مهندسین و طراحان خود، توانسته است تمامی لوازم جانبی و قطعات یدکی مرتبط با انواع خودروها چون: بالابر شیشه، لنت ترمز، موتور فن، پروانه فن، کیت کلاچ، موتور برف پاک‌کن، بازوی برف پاک‌کن، موتور بخاری، یاتاقان و ... را با استانداردهای بالا تولید و در اختیار نمایندگان فروش محصولات خود در سراسر کشور قرار دهد.

از شما خواننده عزیز دعوت می‌نماییم؛ برای آشنایی بیشتر با محصولات امکو و نحوه خریدی مطمئن و آسان از این برند محبوب تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

تنوع محصولات برند امکو

برند امکو با توجه به حساسیت بالایی که در خصوص محصولات خود دارد؛ ایمنی محصولات را در وهله اولیه تولید قرار داده است. از این رو تولیدات اتحاد موتور قبل از بسته بندی، در آزمایشگاه تخصصی این شرکت، تست اصالت فیزیکی و سلامتی را می‌گذرانند.

تنوع محصولات باکیفیت و اصیل برند امکو به تناسب بازار و نیاز متقاضیان بالا بوده و محصولاتی چون: برف پاک کن، لنت ترمز، پروانه فن، شمع و وایر شمع، بخاری خودرو و ... در راس تولیدات و فروش امکو قرار دارد. در ادامه به شرح مختصر از این محصولات جهت آشنایی بیشتر شما می‌پردازیم.

۱. لنت ترمز امکو اصلی

لنت‌های برند امکو به عنوان یکی از لوازم یدکی حیاتی خودروها، جایگاه ویژه‌ای در بازار دارند. لنت ترمز امکو با ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت برتر، توانسته‌اند اعتماد و رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشند.

از ویژگی‌های برجسته لنت‌های امکو می‌توان به مقاومت بالا در برابر فرسایش، کارکرد بی‌صدا، ضریب اصطکاک کم، و مقاومت در برابر محو شدن خودرو اشاره کرد. این لنت‌ها از جنس‌های مرغوب تولید شده و با کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه می‌شوند.

علاوه بر این ویژگی‌ها، لنت‌های امکو دائماً در حال به‌روزرسانی و نوآوری هستند. این نوآوری‌ها باعث شده که هر ساله نوعی جدید از لنت‌های امکو به بازار عرضه شود، تا بهترین عملکرد را برای خودروهای مختلف به ارمغان آورد.

آریاگستر پخش کننده انواع لنت ترمز امکو

فروشگاه لوازم یدکی آریاگستر، واقع در خیابان ملت تهران، با اطمینان انواع لنت‌های ترمز برای خودروهای داخلی و خارجی را به صورت عمده فروشی ارائه می‌دهد. این فروشگاه تضمین می‌کند که تمام قطعات یدکی ارائه شده اصیل و با قیمت منصفانه عرضه می‌شوند.

آریاگستر ارائه دهنده انواع لنت ترمز امکو در موارد زیر است:

  • لنت ترمز جلو و عقب خودرو
  • لنت ترمز دیسکی
  • لنت ترمز کفشکی
  • لنت ترمز فلزی
قیمت لنت ترمز خودرو امکو

قیمت لنت ترمز امکو به عواملی چون: نوع لنت و نوع وسیله نقلیه بستگی دارد.

در فروشگاه آریا گستر نیز باتوجه به این موارد به عنوان مثال: در پاییز ۱۴۰۲ لنت ترمز جلو امکو برای خودرو پراید ۱,۷۸۳,۲۶۵ریال است؛ که برای لنت ترمز عقب همین خودرو ۱,۶۱۱,۷۴۰ ریال به صورت خرید تک درنظر گرفته شده است.

برای آگاهی بیشتر و مقایسه محصولات امکو خصوصا لنت ترمز جلو وعقب خودرو می‌توانید لیست قیمت لنت ترمز امکو را مشاهده نمایید.

۲. سیستم برف پاک کن امکو

همانطور که می‌دانید؛ برف پاک کن‌های خودرو بخش اصلی دید راننده در روزهای برفی و بارانی را تشکیل می‌دهند. این قطعه هنگامی که نیاز به تعویض پیدا کرد باید به دنبال بهترین نوع آن باشید؛ چراکه وجود برف پاک کن امری حیاتی برای راننده محسوب می‌شود. مجموعه برف‌پاک‌ کن امکو با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب، گزینه‌ی ایده‌آلی برای حفظ عملکرد بهتر خودرو هستند.

مجموعه کامل برف پاک کن امکو

مجموعه کامل برف پاک کن امکو با کیفیت عالی و کارکرد بهینه در بسته بندی ویژه به همراه هولوگرام امکو، در نمایندگی‌های مجاز امکو در سراسر کشور قابل دسترس است. این مجموعه شامل قطعات زیر است.

  • موتور برف پاک کن
  • اهرم برف پاک کن
  • تیغه برف پاک کن
  • بازویی برف پاک کن

قیمت برف پاک کن امکو در نمایندگی مجاز آریاگستر

فروشگاه آریاگستر، نماینده رسمی شرکت اتحاد موتور (امکو)، مجموعه‌ای کامل از برف‌پاک‌کن‌ها و قطعات جانبی آن‌ها را با بهترین کیفیت در بازار تهران ارائه می‌دهد.

در وب سایت آریاگستر لیست قیمت به روز برای مجموعه کامل برف پاک کن امکو خودروهای مختلف ارائه شده است؛ به عنوان مثال: قیمت سیستم کامل برف پاک کن ۲۰۶ در پاییز ۱۴۰۲ برابر است با ۶,۱۳۴,۰۹۰ ریال که برای فروش عمده این قیمت برابر با ۵,۸۲۷,۳۸۶ ریال در نظر گرفته شده است.

نحوه خرید قطعات یدکی امکو

در حال حاضر، بازار قطعات خودرو با ورود فروشندگان سودجو و فروشندگان قطعات غیر اورجینال و تقلبی، هزینه‌های تعمیرات خودروها را بیشتر می‌کنند. بنابراین، خریداران قطعات خودروی امکو باید به کیفیت و اصالت این قطعات دقت کنند.

تشخیص اصل از تقلبی قطعات یدکی امکو

یکی از روش‌های تشخیص قطعات اصلی امکو، استفاده از هولوگرام بر روی بسته‌بندی محصول است. این هولوگرام غیرقابل تقلب است و تنها متعلق به شرکت امکو است. برای مشاهده نوشته‌های آن، می‌توانید هولوگرام را در برابر نور خورشید یا نور یک لامپ مشاهده کنید.

روش دیگر تشخیص کیفیت و اصالت قطعات امکو، استفاده از شماره سریال بر روی بسته‌بندی آن‌هاست. این کد، کاملاً منحصر به فرد است و با وارد کردن آن در سامانه شرکت امکو، می‌توانید اصالت قطعه را بررسی کنید. همچنین، توجه به لیبل موجود بر روی بسته‌بندی محصولات امکو، از روش‌های دیگر برای تشخیص اصل بودن این قطعات است. این لیبل شامل اطلاعاتی مانند نام قطعه، کد، مدل خودرو و سایر جزئیات مرتبط است.

باید خاطر نشان کرد نمایندگی‌های مجاز امکو در سراسر کشور بهترین گزینه برای خرید محصولات اصلی امکو هستند. در این بین آریاگستر با ارائه محصولات اصلی و قیمت‌های منصفانه به عنوان یکی از برترین نمایندگی‌های این برند معتبر در تهران است.

آریا گستر پخش کننده و فروشنده لوازم یدکی امکو با اطمینان از اصالت آن در تهران

در این مطلب توضیح دادیم که، فروشگاه آریاگستر، به عنوان نماینده معتبر Emco (امکو)، تمامی محصولات اصلی این برند با کیفیت برتر را فراهم می‌کند. از جمله پرفروش‌ترین این محصولات می‌توان به: لنت ترمز و مجموعه کامل برف پاک‌کن اشاره کرد. آریاگستر با ارائه قیمت منصفانه و محصولات اصیل، بهترین انتخاب برای خرید مطمئن از محصولات امکو در تهران است. از آنجایی که اصالت فیزیکی قطعه در خودرو بسیار مهم است؛ حتما در هنگام خرید محصولات امکو هولوگرام و شماره سریال درج شده بر روی بسته‌بندی که نشان دهنده اصالت محصول است؛ را چک کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

در پایان خوشحال می‌شویم اگر شما نیز تجربه خرید از محصولات امکو را داشته اید در قسمت نظرات کاربران با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar