لاستیک دولتی بخریم یا خیر ؟

بروزرسانی در: دوشنبه 10 خرداد 00 ساعت 12:17
لاستیک دولتی بخریم یا خیر ؟

کویر تایر در اواخر سال ۱۳۶۶ با سرمایه اولیه ۱۰۰ هزارتومان تاسیس شده است ! این شرکت یکی از قدیمی ترین شکرت های تولیدی لاستیک در ایران می باشد که بعد از انقلاب شروع به فعالیت کرده است. در حال حاضر کویر تایر بزرگترین  شرکت تولیدی استان خراسان و یکی از بزرگ ترین واحد های تولیدی کشور است که حدود ۲۲ درصد از کل لاستیک های تولید شده در کشور می باشد.

لاستیک کویر تایر و بارز هر دو لاستیک های محبوب بین کاربران ایرانی هستند چرا که از لحاظ قیمتی قیمت بسیار مناسب تری نسبت به لاستیک های خارجی دارند و علاوه  بر آن این لاستیک ها بصورت عرضه دولتی در بازار بفروش میروند به همین خاطر قیمت آنها از سایر لاستیک ها بسیار مناسب تر می باشد. شما میتوانید برای خرید لاستیک از فروشگاه اینترنتی تایرستان استفاده کنید و براحتی لاستیک مورد نظر خود را  بصورت دولتی تهیه کنید.

لاستیک های دولتی مانند سایر لاستیک های خارجی از گارانتی تعویض برخوردار هستند و شما میتوانید در صورت بروز مشکل از گارانتی لاستیک ها استفاده کنید.

در حال حاضر کویر تایر بصورت مستقیم زیمنه اشتغال ۱۲۰۰ نفر و بصورت غیر مستقیم زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است . پس صاحیان خودرو ها میتوانند علاوه بر خرید لاستیک با قیمت مناسب و کیفیت مناسب به اشتغال هزاران نفر ایرانی کمک کنند. همیشه حمایت از تولید داخل باعث شکوفایی اقتصادی در طولانی مدت خواهد شد.

خرید لاستیک دولتی در شهرستان

در فروشگاه تایرستان شما میتوناید بضورت آنلاین لاستیک های مورد نظرتون خودتون رو تهیه کنید و در هر جای کشور که باشید لاستیک های خودتون رو تحویل بگیرید. تا قبل از این خرید برای خرید لاستیک دولتی شما فقط باید در شهر تهران لاستیک را تحویل می گرفتید ولی الان و در فروشگاه لاستیک تایرستان شما میتوانید بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و در محل خود لاستیک مورد نظر خود را دریافت کنید.

لاستیک دولتی بخریم یا خیر ؟

این سوال شاید برای خیلی از دوستان و رانندگان عزیز پیش امده باشد که آیا لاستیک دولتی بخریم یا خیر ؟

شاید هیچ کس بهتر از خود شما نتواند به این سوال پاسخ دهد که چه لاستیکی مناسب من است ، یا بهترین لاستیک مورد نیاز من کدام است ،
لاستیک ها از لحاظ ابعاد؛ سایز ، جنس و گل باهم تفاوت دارند ، شما زمانی که اقدام برای خرید لاستیک میکنید باید قبل از هرچیزی به بودجه مورد نیاز خود توجه کنید که باتوجه به بودجه شما چه لاستیکی میتواند نیاز شما را برآورده کند و لاستیک مناسبی برای شما باشد. در بین لاستیک های موجود در بازار لاستیک های کویر و بارز قطعا با توجه به قیمت مناسب خود میتوانند گزینه های بسیار مناسبی باشند ، رنج قیمتی این محصولات واقعا مناسب است و به شما برای داشتن یک لاستیک اقتصادی کمک میکند.

قطعا داشتن بودجه برای خرید لاستیک به شما کمک میکند تا لاستیک هایی با تکنولوژی روز دنیا در اختیار داشته باشید ولی داشتن مزیت های بهتر برابر است با هزینه های بیشتر برای خرید لاستیک ولی اگر بخواهیم به طور کلی لاستیک های دولتی را بررسی کنیم به نظر من ارزش خرید بالایی دارند و نسبت قیمت به کیفیت واقعا گزینه های خوبی هستند.

در نهایت شما باید تصمیم نهایی رو بگیرید که آیا این لاستیک ها مناسب شما هستند یا خیر

با همه این توضیحات شما میتونید قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تایرستان مشورت کنید و بهترین لاستیک مورد نیاز خود را پیدا کنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "لاستیک دولتی بخریم یا خیر ؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
K1
مهمان
با درود فراوان به همه دوستان خرید لاستیک‌های ایرانی فقط از نظر قیمتی بصرفه هست و از نظر کیفیت حرفی واسه گفتن ندارن چرا میگم بالاخره با وجود داشتن خودرو طبیعتا باید لاستیک ایرانی هم خریده باشم و هیچ وقت راضی نبودم بعداز گذشت یکماه لاستیک خشک میشه بعداز گذشت مدت زمانی کوتاه ۲ الی۳ ماه دیگه کیفیت نگه‌داشت ماشین رو روی آسفالت ندارن . من یکبار هم از لاستیک‌های دولتی برای خودرو سمند اقدام ب خرید کردم ک همیشه بخاطر اینکه ارزان قیمت بودن مورد توجه قرار میگرفتن و بنده هم از این حیث جدا نبودم و خریدم خودرو… بیشتر