لوازم جانبی خودرو از کجا بخریم؟

شنبه 5 خرداد 03 ساعت 14:23
لوازم جانبی خودرو از کجا بخریم؟

معمولا نگرانی خیلی از افرادی که خودرو دارند، این است که لوازم جانبی خودرو باکیفیت و قیمت مناسب را از کجا می‌توان خرید؟ فروشگاه‌های بسیاری هستند که به‌صورت آنلاین و حضوری، انواع لوازم جانبی خودرو اعم از روکش خودرو، آفتابگیر خودرو، زنجیر چرخ و ... را در برندهای مختلفی به عرضه می‌رسانند؛ اما قطعا مهم‌ترین فاکتوری که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد، اعتبار فروشنده و کیفیت محصولی است که خریداری می‌کنید. به‌علاوه، لوازم یدکی خودرو بخشی جدایی‌ناپذیر از صنعت خودروسازی هستند که از خودروهای لاکچری گرفته تا خودروهای معمولی، همگی به آن نیاز دارند؛ از این جهت، اگر به‌دنبال خرید لوازم باکیفیت و اورجینال برای ماشین خود هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

 

انواع لوازم جانبی خودرو

لوازم جانبی به تجهیزات و وسایلی اطلاق می‌شود که در داخل خودرو استفاده می‌شوند تا امکانات رفاهی و آپشن‌های بیشتری در دسترس راننده و مسافر قرار گیرد. به عبارت دیگر، هر آنچه که در قسمت کابین و صندوق عقب خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد تا تجربه رانندگی راحت‌تر شود، به‌عنوان لوازم جانبی در نظر گرفته می‌شوند. ازجمله این لوازم می‌توانیم به قالپاق خودرو، استپر خودرو و جک خودرو اشاره کنیم.

برای خرید لوازم جانبی با کیفیت بالا که از برند‌های معتبر تولید می‌شوند، به اعتبار و سابقه فروشنده توجه کنید. در صورت خرید آنلاین، با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و اطلاعات کاملی را در مورد قیمت لوازم جانبی خودرو و مشخصات محصولات جویا شوید. می‌توانید لوازم جانبی و مصرفی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر آنلاین خریداری کنید که سابقه قابل اعتمادی در این زمینه دارند. برای خرید لوازم جانبی خودرو، لوازم زیر از پرمصرف‌ترین‌ها هستند که احتمالا به آن‌ها نیاز دارید.

دزدگیر خودرو

دزدگیر یک سیستم محافظتی مثل ایربگ خودرو است که روی ماشین نصب شده و درصورتی‌که اتفاقی رخ دهد، در باز شود، شیشه‌ای شکسته شود یا ضربه بخورد و ...، صدا می‌دهد و می‌تواند در کار سارقان و دزدان، اختلال ایجاد کند. در حال حاضر، انواع دزدگیرها در دو مدل ساده و تصویری موجود هستند.

از محبوب‌ترین برندها و مدل‌های دزدگیر خودرو عبارتند از:

  • دزدگیر تصویری چیتا ریموت شارژی S886: شروع قیمت از ۲,۸۴۰,۰۰۰ تومان

  • دزدگیر خودرو ایزیکار مدل T1: شروع قیمت از ۶۳۹,۰۰۰ تومان

  • دزدگیر خودرو ساده بلوتوثی چیتا سری دوم: شروع قیمت از ۸۹۵,۰۰۰ تومان

روکش صندلی خودرو

روکش صندلی ماشین، همانطور که از اسمش پیداست، روی صندلی‌های خودرو نصب می‌شود و علاوه‌بر محافظت از آن‌ها در برابر آلودگی و آسیب، به زیبایی و ظاهر داخلی خودرو نیز می‌افزاید.

قیمت این لوازم جانبی خودرو بسیار متغیر است و به نوع و جنس روکش بستگی دارد؛ اما پرفروش‌ترین‌های این محصول عبارتند از:

  • روکش صندلی پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ تمام چرم مشکی: شروع قیمت از ۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

  • روکش صندلی تارا چرمی: شروع قیمت از ۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

  • روکش صندلی تمام چرم پژو پارس و ۴۰۵ طرح خلبانی: شروع قیمت از ۲,۵۲۰,۰۰۰

قفل فرمان خودرو

پرکاربردترین و محبوب‌ترین قفل برای محافظت از خودرو، قفل فرمان است. شما می‌توانید در میان انواع مختلف قفل فرمان موجود در بازار، همان مدلی که می‌خواهید را انتخاب کنید؛ چرا که عملکرد تمام آن‌ها یکسان است. همانطور که می‌دانید، این قفل از میله بلندی تشکیل شده و با نصب روی فرمان، مانع جابجایی آن می‌شود؛ به‌همین خاطر از مهم‌ترین لوازم جانبی خودرو به‌شمار می‌رود.

قیمت تقریبی قفل فرمان خودرو در مدل‌های مختلف به‌صورت زیر است:

  • قفل فرمان لوکمس: شروع از ۳۸۱,۱۶۰ تومان

  • قفل فرمان نووا: شروع از ۱,۰۴۷,۰۰۰ تومان

  • قفل فرمان گلد: شروع از ۵۵۰,۰۰۰ تومان

لوازم جانبی خودرو

گل گیر خودرو

گلگیرهای خودرو از قطعات و لوازم جانبی خودرو نسبتا ارزانی هستند که برای هر مدل خودرویی به‌راحتی قابل دسترسی هستند. همچنین، در هنگام خرید خودرو دست دوم، توجه به وضعیت گلگیرها نیز حائز اهمیت است؛ زیرا تعویض گلگیر ممکن است به‌دلیل آسیب‌های ناشی از تصادفات شدید یا رنگ شدگی آن‌ها باشد که می‌تواند بر قیمت نهایی خودرو تأثیر بگذارد.

حدود قیمت گل گیر خودرو به‌صورت زیر است:

  • گل پخش کن (شل گیر) عقب چپ دوو اسپرو: شروع از ۱۶۶,۷۵۰ تومان

  • گل پخش کن (شل گیر) جلو راست ام وی ام ایکس ۳۳ CHERY: شروع از ۴۰۸,۲۵۰

رینگ چرخ

رینگ‌ها علاوه‌بر این‌که یکی از اجزای اساسی خودرو هستند، مثل دستگیره خودرو بر زیبایی و ظاهر زیربنای خودرو نیز تأثیرگذارند. این قطعات در انواع مختلفی تولید می‌شوند و ازجمله رینگ‌های اسپرت و معمولی هستند که هرکدام دارای ویژگی‌ها و جنس‌های خاص خود هستند.

قیمت لوازم جانبی خودرو

توجه به کیفیت این لوازم کاربردی در خودروها بسیار حیاتی است؛ اما متأسفانه، برخی فروشندگان به‌دلیل تأثیرپذیری از نوسانات قیمت بازار، ممکن است محصولات را با قیمت‌های بالاتری عرضه کنند. این امر می‌تواند برای مشتریان تبدیل به یک چالش شود؛ زیرا آن‌ها باید بین قیمت و کیفیت لوازمی مثل قالپاق خودرو، استپر خودرو، ایر بگ خودرو و ... تصمیم بگیرند. در چنین شرایطی، تصمیم‌گیری می‌تواند به شدت تحت‌تأثیر قرار بگیرد؛ چرا که آن‌ها باید میزان ارزش و کیفیت محصول را با تفاوت قیمت‌ها مقایسه کنند. به هر حال، توصیه می‌شود به دقت کیفیت محصول را بررسی کرده و سپس باتوجه‌به نیازها و اولویت‌های خود، تصمیم بگیرید.

لوازم جانبی خودرو

لوازم جانبی مورد نیاز خود را از کجا بخریم؟

می‌رسیم به این سوال مهم که لوازم جانبی خودرو را از کجا باید بخریم؟ در بین صدها فروشگاه اینترنتی و حضوری که در این زمینه فعالیت دارند، شناخت بهترین آن‌ها که قیمت منصفانه‌تری ارائه دهد، قطعا سخت خواهد بود. بهترین راهکار این است که به‌دلیل حضور اغلب فروشگاه‌های لوازم و قطعات یدکی خودرو در اینترنت، به‌دنبال وب‌سایتی باشید که علاوه‌بر ارائه خدمات مناسب، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

بهترین فروشگاه‌های لوازم جانبی تلاش می‌کنند تا انواع برندهای ایر بگ خودرو، دستگیره خودرو، زنجیر چرخ، آفتابگیر خودرو، جک خودرو و ... را پوشش دهند و تمام محصولات آن‌ها با تضمین کیفیت و گارانتی خواهد بود. به‌علاوه، امکان مقایسه قیمت‌ها در خرید لوازم جانبی خودرو بسیار مهم است که در خرید اینترنتی بسیار راحت‌تر شده است. حالا اگر به‌دنبال بهترین سایتی هستید که بتوانید خرید خود را در شرایط امن و با ارسال سریع انجام دهید، ایمالز بهترین گزینه خواهد.

این سایت، یک فروشگاه آنلاین نیست؛ اما تمام شرایط را فراهم کرده است تا خریداران و فروشندگان معتبر مختلف، به‌طور مستقیم و در بستری امن با هم در ارتباط باشند و خریداران بتوانند با جستجوی همان لوازمی که نیاز دارند، فروشندگان مختلف را بررسی کرده و بهترین آن‌ها را انتخاب کنند؛ بنابراین، اگر به قطعات و لوازم یدکی خودرو نیاز دارید، فرقی ندارد که مدل ماشین شما چیست، همان محصولی که می‌خواهید را می‌توانید با جستجو در ایمالز به نشانی emalls.ir پیدا کنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar