ماشین های لیفان در ایران چطور مشخصاتی دارند؟ لیفان قطعات یدکی زیادی دارد؟

چهارشنبه 5 اردیبهشت 03 ساعت 11:01
ماشین های لیفان در ایران چطور مشخصاتی دارند؟ لیفان قطعات یدکی زیادی دارد؟

لیفان x50 چطور ماشینی هست و قطعات آن آیا پیدا میشود؟

خودروی لیفان ایکس ۵۰ از جمله هاچبک‌ هایی به شمار می‌ رود که با ظاهری جذاب روانه بازار کشور شده است. این خودروی چینی بین سال‌ های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ توسط کرمان موتور در داخل کشور تولید شد. از همان روزهای نخست عرضه خودروی لیفان در بازار جهانی یعنی در سال ۲۰۱۴، علاقمندان به خودروهای این برند استقبال مناسبی از آن به عمل آوردند. با توجه به نوع قرارگیری چراغ‌ ها در بخش جلویی، می‌ توان گفت که یک چهره منحصر به فرد را برای خودروی لیفان ایکس ۵۰ می‌ توانیم شاهد باشیم.

قلب تپنده این خودرو یک موتور ۴ سیلندر است. توانایی تولید نیروی ۱۰۲ اسب بخار را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های فنی این اتومبیل نام برد. علاوه بر این نیروی گشتاوری ۱۳۳ نیوتن متری را می‌ توان ویژگی دیگر لیفان X50 بیان کرد. این نیرو با استفاده از گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌ ها انتقال داده می‌ شود. میزان مصرف سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶.۳ لیتر بوده که می‌ توان گفت از جمله خودروهایی با مصرف سوخت پایین به شمار می‌ رود.

 

لیفان ایکس 50

راهنمای خرید لوازم یدکی لیفان ایکس ۵۰:

برای خرید لوازم یدکی اصلی لیفان در مشهد و نقاط مختلف کشور سعی کنید چند نکته کلیدی را در نظر داشته باشید. آشنایی با نوع وسیله نقلیه کمک می‌ کند تا بتوانید بهترین قطعه یدکی را برای آن انتخاب کنید.

هنگام خرید لوازم یدکی جلوبندی لیفان X50 و یا خرید لوازم یدکی بدنه لیفان X50 سعی کنید اصالت کالا را بررسی کرده و از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

با توجه به اینکه امروزه مجموعه‌ های مختلفی قطعات یدکی خودروهای چینی را در بازار عرضه می‌ کنند، آشنایی با فروشنده و همچنین اطمینان از اعتبار آن برای خرید قطعه‌ ای اصل اهمیت زیادی دارد.

قیمت قطعات یدکی اصلی لیفان ایکس ۵۰ را نیز به عنوان یک فاکتور مهم دیگر در خرید خود لحاظ کنید. با توجه به اینکه قطعات اصلی کیفیت بالاتری دارند و به صورت مستقیم از کشور چین وارد می‌ شوند، دارای قیمت بیشتر نسبت به قطعات بی‌ کیفیت و فیک هستند.

 

برادر بزرگتر و شاسی بلند، مشخصات لیفان x60:

گروه خودروسازی لیفان موتور از جمله شرکت‌ های خصوصی در چین بوده که فعالیت خود را از بیش از سه دهه قبل آغاز کرده است. خودروی لیفان ایکس ۶۰ در سال ۱۳۹۱ به عنوان نخستین خودروی شاسی بلند از این شرکت تولید شده و روانه بازار کشور ایران شد. با توجه به ابعاد مناسبی که خودروی کراس اور کامپکت لیفان X60 دارد، می‌ تواند گزینه‌ ای عالی برای استفاده درون شهر و برون شهر باشد. طراحی زیبا و مدرن خودروی لیفان ایکس ۶۰ و همچنین بهره‌ گیری از سیستم‌ های ایمنی پیشرفته سبب شده است که از آن به عنوان یکی از محبوب‌ ترین خودروهای گروه لیفان موتورز نام ببرند.

طراحی و ساخت خودروی لیفان ایکس ۶۰ به گونه ای صورت گرفته است که می‌ توان فضای داخلی آن را تنظیم کرد. لیفان X60 با موتور قدرتمند بنزینی ۱.۸ لیتری به بازار عرضه می‌ شود. این موتور توربو شارژر دارای قدرت ۱۳۲ اسب بخار بوده و با گیربکس‌ های CVT خودکار و همچنین گیربکس دستی ۶ سرعته در اختیار خریداران قرار می‌ گیرد.

از جمله ویژگی‌ های خودروی لیفان ایکس ۶۰ می‌ توان به بهره‌ مندی از سیستم کنترل پایداری ESC و همچنین سیستم ناوبری GPS در کنار هوش مصنوعی اشاره نمود. در کل می‌ توان لیفان ایکس ۶۰ را یک خودروی مدرن و کامپکت با امکانات عالی و ایمنی بالا نام برد.

 

لیفان ایکس 60

نکات مهم برای خرید لوازم یدکی لیفان ایکس ۶۰:

برای خرید لوازم یدکی اصلی لیفان در مشهد (بیشتر در سایت دیجی رو بخوانید) و نقاط مختلف کشور سعی کنید چند نکته کلیدی را در نظر داشته باشید. 

خرید لوازم یدکی اصلی لیفان X60 یکی از مهمترین مواردی است که باید در نظر گرفت. هنگام خرید قطعات یدکی اصلی لیفان باید با وسیله نقلیه آشنایی کامل داشته باشید. با توجه به اینکه لیفان موتورز این خودروی خود را با دو گیربکس اتومات و دستی روانه بازار می‌ کند، برای انتخاب قطعه مورد نظر این مورد را در نظر بگیرید.

این روزها فروشگاه‌ های مختلفی در زمینه فروش قطعات یدکی خودروهای چینی خدمات خود را عرضه می‌ کنند. برای خرید لوازم یدکی اصلی لیفان X60 به سراغ فروشنده‌ های معتبر بروید. فروشگاه اینترنتی آکویدک مشهد به عنوان بزرگترین تامین کننده قطعات یدکی ماشین‌ های چینی قطعاتی اصل و اورجینال را به صورت مستقیم از چین وارد کرده و در دسترس شما می‌ گذارد.

قیمت قطعات یدکی اصلی لیفان X60 را برای خرید خود نیز به عنوان یک فاکتور مهم در نظر داشته باشید. قیمت قطعات اصلی خودروی لیفان ایکس ۶۰ نسبت به قطعاتی که در داخل تولید و یا مونتاژ می‌ شوند به واسطه کیفیت بالاتری که دارند بیشتر است.

 

لوازم یدکی اصلی لیفان X60

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar