معرفی شرکت البرز یدک

چهارشنبه 15 فروردین 03 ساعت 16:18
معرفی شرکت البرز یدک

یکی از معتبرترین شرکت‌هایی که در حوزه واردات و تامین قطعات خودرو به صورت عمده در سطح ایران فعال است شرکت البرز یدک است و بسیاری از شرکت‌های خودروسازی و مراکز عمده فروش قطعات ماشین برای خرید لوازم یدکی رنو و برخی دیگر از خودروهای خارجی با این مجموعه همکاری می‌کنند.

ما در محتوا برای معرفی شرکت معتبر البرز یدک، تاریخچه آن را بیان می‌کنیم، نمایندگی‌های مجاز این مجموعه در سطح ایران را معرفی خواهیم کرد و در پایان هم مزایای جذاب خرید قطعات یدکی خودرو از البرز یدک را معرفی خواهیم کرد.

تاریخچه البرز یدک

شرکت البرز یدک از سال ۱۳۷۱ شمسی فعالیت خود را در بازارهای داخلی ایران آغاز کرد و در سال‌های ابتدایی شروع فعالیت خود با بررسی میدانی و شناسایی نیازهای موجود در بازار ایران اقدام به واردات قطعات رنو ۵ و رنو ۲۱ کرد.

با توجه به کیفیت بالای قطعات وارداتی البرز یدک، این مجموعه به عنوان تامین کننده اصلی لوازم یدکی مورد محصول شناخته شده پژو سیتروئن یعنی زانتیا گذاشت.

در سال ۱۳۸۸ و با افزایش واردات محصولات خارجی از جمله رنو به بازار خودرو ایران، البرز یدک با توجه به سابقه و تجربه‌ای که در حوزه واردات قطعات یدکی رنو داشت اقدام به واردات و توزیع عمده قطعات رنو در سراسر ایران کرد.

این مجموعه معتبر در سال ۱۴۰۱ با تصویب قانون واردات خودروهای نو و کارکرده در مجلس و تقاضایی که در بازار ایران وجود داشت اقدام به واردات و توزیع قطعات یدکی هیوندا، کیا و نیسان(نیسان جوک و ایکس تریل) کرد.

نمایندگی‌های البرز یدک در ایران

البرز یدک با توجه به نیاز به عرضه قطعات خودرو در سراسر ایران اقدام اقدام به تاسیس نمایندگی در شهرهای مختلف ایران کرد، در لیست زیر می‌توانید استان‌هایی که این مجموعه معتبر در سراسر ایران نمایندگی و عاملیت مجاز دارد را مشاهده کنید:

  • آذربایجان غربی
  • اردبیل
  • اصفهان
  • البرز
  • تهران
  • خراسان رضوی
  • خوزستان
  • فارس
  • کردستان
  • همدان
  • یزد

شما دوست عزیز برای خرید قطعات مورد نیاز خود از مجموعه معتبر البرز یدک می‌توانید به عاملیت‌های مجاز این شرکت در سراسر ایران مراجعه کنید.

مزایای خرید قطعات یدکی خودرو از البرز یدک

خرید قطعات خودرو از نمایندگی‌های مجاز البرز یدک در سراسر ایران مزایای زیادی برای مشتریان دارد که برخی از این مزایا شامل موارد زیر است:

محصولات البرز یدک بسیار مرغوب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مشتریان می‌توانند بدون نگرانی بابت بروز مشکل یا خرابی، قطعه مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کنند.

کلیه قطعات این مجموعه دارای یک لیبل برای اصالت کالا است که مشتریان با ارسال کد روی این لیبل به سرشماره ۱۰۰۰۴۰۰۰۲۰۰۰۹۹ می‌توانند از اصل بودن جنس خریداری شده خود مطمئن شوند.

 

سخن آخر

البرز یدکی یکی از تامین کنندگان اصلی قطعات یدکی رنو و برخی دیگر از خودروهای خارجی مثل هیوندا، کیا و نیسان است که اجناس خود را از کشورهای اروپایی و آسیایی با بهترین کیفیت وارد کرده و در بازار داخلی ایران توزیع می‌کند.

ما در این محتوا برای معرفی شرکت البرز یدک تاریخچه این مجموعه معتبر را شرح دادیم، عاملیت‌های مجاز آن در سراسر ایران بزرگ را معرفی کردیم و در بخش پایانی هم مزایای جذاب خرید لوازم یدکی خودرو از البرز یدک را بیان کردیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar