پیام رسان های ایرانی و سرویس های شگفت انگیز آنها ( روبیکا و سروش پلاس)

چهارشنبه 1 شهریور 02 ساعت 15:27
پیام رسان های ایرانی و سرویس های شگفت انگیز آنها ( روبیکا و سروش پلاس)

سوپراپلیکیشن‌ها این روزها به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده‌اند؛ زیرا هم‌زمان که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می‌دهد، نیاز ما به ابزارهای همه‌کاره‌ و فراگیر هم بیشتر می‌شود. اینجاست که سوپراپلیکیشن‌ها به کار می‌آیند. این برنامه‌ها مانند چاقوهای سوئیسی همه‌کاره هستند، اما برای گوشی شما! آن‌ها طیف گسترده‌ای از خدمات و ویژگی‌ها را در خود جای داده‌اند و همین موضوع مدیریت ابعاد مختلف زندگی دیجیتال شما را فقط از طریق یک پلتفرم ممکن می‌کند.

پس از قطعی گسترده اینترنت و مسدود شدن بسیاری از پلتفرم های بین المللی، به خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام رسان واتس اپ، عملا بخش قابل توجهی از ارتباطات آنلاین مردم دچار مشکل شد. در یکسال اخیر و به دلیل از دسترس خارج شدن بسیاری از اپلیکیشن های خارجی و البته قوی تر شدن و استانداردتر شدن پلتفرم های داخلی، بسیاری را به این فکر انداخته که حال، جایگزین های مناسبی برای پلتفرم های خارجی وجود دارد. نکته مهم دیگر، گستردگی و پراکندگی پلتفرم های ارتباطی داخلی است.

سوپراپلیکیشن روبیکا

در میان انبوهی از برنامه‌های موجود، روبیکا به عنوان یک سوپراپلیکیشن منحصر به فرد ویژگی‌های متمایزکننده بسیاری نسبت به رقبای سوپراپلیکیشن خود دارد. این اپلیکیشن ایرانی، دسترسی به امکانات فراوان در زمینه‌های مختلف مانند خدمات مالی، ارتباطات مجازی، رسانه و غیره فراهم می‌کند. روبیکا نقطه اتکای خود را شبکه گسترده‌ای از ابزارهای سرگرمی و فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی قرار داده است.

با رشد سریع نفوذ اینترنت و گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در میان تمامی اقشار جامعه، شرکت های ایرانی نیز بیکار ننشستند و شروع به تولید و ارائه سوپر اپلیکیشن‌های بومی با قابلیت‌های مدرن و به روز نمودند. سوپر اپلیکیشن‌ روبیکا برای ایفون  یکی از پیشگامان این عرصه و قطعاً موفق‌ترین سوپر اپلیکیشن تولید شده در ایران می‌باشد که در نوروز ۱۳۹۷ با شناخت صحیحی از روند دنیای مجازی و با هدف خلق تجربه‌ای شیرین و آسان از زندگی دیجیتال به جامعه ایرانی معرفی شد. 

از زمان پیدایش تاکنون، روبیکا دچار تغییر و تحولات زیادی شده و در طول زمان تکامل یافته است و. بعضی سرویس‌ها با گذر زمان از مجموعه خدمات روبیکا حذف شده و بعضی هم به فراخور نیازهای روز جامعه به این سوپر اپلیکیشن اضافه شده‌اند. در حال حاضر سرویس‌هایی مانند پیام‌رسان، شبکه اجتماعی روبینو و سرویس فیلم و سریال یا درخواست ویدیوی آنلاین (VOD) را ارائه می‌دهد. از بین جدیدترین سرویس‌های روبیکا می‌توان به نسخه جدید سرویس کسب درآمد اشاره کرد که به تازگی راه‌اندازی شده و می‌توانید به دانلود روبیکا برای ایفون با لینک مستقیم از طریق سیبچه اقدام کنید. در واقع، روبیکا در این سرویس، درآمد حاصل از مصرف ترافیک را با کاربران تولیدکننده محتوا شریک می‌شود.

سوپر اپلیکیشن‌ روبیکا همواره در تلاش بوده است تا ضمن ایجاد یک محیط امن و کاربردی، طیف وسیعی از نیازهای روزمره کاربران را پوشش داده و تجربه‌ای متفاوت را برای آنها فراهم نماید. در ادامه به بررسی برخی از پر طرفدارترین سرویس‌های روبیکا می پردازیم:

پیام رسان روبیکا

پیام‌رسان روبیکا، دارای امکانات مفیدی مانند، تماس صوتی و تصویری، ارسال فایل و پخش زنده است که بسیاری از امکانات این بخش با اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل ارائه می‌شوند.

شبکه اجتماعی روبینو

شبکه اجتماعی روبیکا که مخصوص تصویر و ویدیو است. روبینو با فضای صمیمی و راحتش، به شما امکان می‌دهد زیبا‌ترین لحظه‌هایتان را به اشتراک بگذارید.

سرویس کسب درآمد

فقط با داشتن یک کانال، گروه یا صفحه روبینو، کسب درآمد را در روبیکا شروع کنید. در سرویس جدید کسب درآمد روبیکا، درآمد شما بر اساس تعداد کاربران فعال و حجم ترافیک مصرفی کاربران در کانال یا گروه شما محاسبه می‌شود.

تماشای آنلاین فیلم و سریال

در روبیکا می‌توانید جدیدترین و محبوب‌ترین فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌ها را با دوبله اختصاصی تماشا کنید. از بین بیش از ۴۰،۰۰۰ برنامه، بهترین را انتخاب کنید و بر روی همه دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند تماشا کنید.

روبی‌کلاس

روبی‌کلاس، تازه‌ترین سرویس روبیکا است که در آستانه امتحانات پایان سال، رونمایی شده و با ارائه ویدیوهای آموزشی رایگان به کمک دانش‌آموزان آمده است. روبی‌کلاس در واقع مجموعه‌ای از ویدیوهای آموزشی برای دروس پایه‌های هفتم تا دوازدهم تحصیلی است. این ویدیوها بر اساس کتب درسی پیش می‌روند و بسیاری از درس‌ها و مباحث دوره اول و دوم متوسطه در رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی را پوشش می‌دهند. در حال حاضر، روبی‌کلاس با همکاری موسسه آموزشی آلاء در اختیار علاقمندان قرار گرفته و ویدیوهای آموزشی سرویس روبی‌کلاس توسط این موسسه آموزشی تامین می‌شوند.

روبیکا اسپرت

روبیکا اسپرت مرجع پخش زنده ورزشی در روبیکاست که مسابقات رشته‌های متنوع ورزشی را از اتومبیلرانی و تنیس و موتورسواری تا فوتبال و والیبال به صورت زنده پوشش می‌دهد.

سرویس فروشگاه روبیکا

فروشگاه، جدیدترین سرویس روبیکاست که با هدف آسان کردن فرایند خرید و فروش راه‌اندازی شده است. با افتتاح این سرویس، کاربران روبیکا قادر خواهند بود کالاهای مورد نظرشان را آسان‌تر بخرند و بفروشند.

از بین دیگر امکانات سوپر اپلیکیشن روبیکا می‌توان به امکان پرداخت قبض با تمامی کارت‌های بانکی، کیف پول دیجیتال، خرید شارژ تلفن همراه و اینترنت، پورتال جامع کودک، پخش زنده شبکه‌های تلویزوینی و مسابقات ورزشی، نظرسنجی، دنیای احسان، خرید اینترنت و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

پیام رسان سروش پلاس

سروش پلاس یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های ایرانی است. به‌ طوری‌ که در حال‌ حاضر بیش‌ از ۱۳ میلیون کاربر از این پیام‌ رسان استفاده می‌کنند. سروش پلاس، پیام رسان رایگان و کاملا بومی است که امکانات متنوع مانند دستیار صوتی هوشمند، تماس صوتی و تصویری، پخش زنده رادیو و تلویزیون، امکان ارتباط زنده در کانال  Live، بات های کاربردی، پرداخت و ویترین محتوا را فراهم می کند. در سرویس دستیار صوتی هوشمند این پیام رسان، با بهره گیری از هوش مصنوعی بستری فراهم شده تا کار با فیچر های مختلف در پیام رسان و تنظیمات و گزینه های متعدد بسیار آسان تر و در دسترس تر از گذشته شود. در واقع دستیار صوتی UX (تجربه کاربری) را ساده تر می کند.

در سروش پلاس علاوه بر ابزار لازم برای تعامل با دیگران، مانند استیکر ها و برچسب ها، میتوان از ربات ها و دستیارهای هوشمند نیز استفاده کرد و قابلیت های فراوان ربات ها را در کانال ها و گروههای خود به کار برد. اما ویژگی متمایز کننده سروش پلاس نسبت به سایر مسنجرهای ایرانی، داشتن تلویزیون داخلی و ویترین است که باعث شده مخاطبین بتوانند در یک پلت فرم کامل و جامع سرگرم شده و مشغول تماشای شبکه های تلویزیونی شوند. از ویترین میتوان انواع محتواهای جذاب و دیدنی را دنبال کرد و در اوقات فراغت از مطالب خواندنی در زمینه های مختلف طنز و سیاسی و ورزشی آن دیدن کنید. این ویژگی های خاص و متمایز کننده باعث شده تا سروش پلاس به محبوبیت خوبی میان کاربران ایرانی دست یابد و در هر بروزرسانی شاهد افزوده شدن ویژگی های جالبی نیز در آن هستیم.

این نرم‌ افزار توسط متخصصان نخبه دانشگاه صنعتی شریف پایه‌گذاری شده است و تمام امکانات لازم به‌ عنوان یک پیام‌ رسان را پوشش می‌دهد. همچنین به دلیل قابلیت‌های متمایز و متنوع خود رقیبی برای اپ‌های مشابه مثل تلگرام و واتساپ محسوب می‌شود.

امکانات پیام رسان سروش پلاس  :

  • سرعت بالا در پیام‌ رسانی
  • صرف اینترنت با هزینه یک سوم
  • تماس صوتی به صورت رایگان
  • قابلیت ساخت استیکر و فروش آن
  • تشکیل گروه با حداکثر ۵۰۰ عضو
  • ساخت فروشگاه مجازی
  • دریافت وجه و پرداخت درون‌برنامه‌ای در امنیت کامل
  • امکان استفاده از فضای ابری شخصی
  • خرید شارژ و امکان پرداخت قبض
  • دسترسی به رادیو و تلویزیون

حذف و نبود اپلیکیشن پیام رسان های داخلی در استور های بین المللی مانند گوگل پلی و اپ استور به دلیل تحریم ها و محدودیت های قانونی برای انتشار، یکی از بزرگ ترین معضلات به حساب می آیند که البته استور های داخلی مانند سیبچه توانسته اند تا حدودی این کمبود را جبران کنند.

بهترین و راحت ترین راه دانلود سروش با لینک مستقیم برای ایفون و روبیکا برای کاربران گوشی‌های اپل، نصب نسخه اصلی و کامل  این اپلیکیشن‌ها از طریق تهیه نمودن اشتراک سیبچه می‌باشد. به منظور نصب اپلیکیشن سروش پلاس و سوپراپلیکیشن روبیکا بر روی گوشی‌های اپل می‌توانید حق عضویت سیبچه را خریداری نموده و عملیات نصب را به سادگی هر چه تمام انجام دهید. با داشتن اشتراک سیبچه، نصب اپلیکیشن سروش پلاس و روبیکا بر روی گوشی شما ساده است و می‌توانید بدون دردسر از تمام خدمات فوق‌العاده آن لذت ببرید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar