در زمان خرابی خودرو با کدام شرکت خودروبر تماس بگیریم؟

شنبه 31 اردیبهشت 01 ساعت 14:02
در زمان خرابی خودرو با کدام شرکت خودروبر تماس بگیریم؟

نقص فنی، تصادف، خرابی خودرو و ... از مواردی است که ممکن است مانع از حرکت خودرو شود. در این هنگام تماس با خودروبر جهت حمل خودرو می‌تواند بسیار موثر باشد. امداد خودرو دارای متخصصان متعددی است که می‌توانند در سراسر کشور به کمک شما بیایند. این متخصصان در تعمیر خودرو، تعویض قطعه آسیب‌دیده و حمل خودرو به شما کمک خواهند کرد.

شرکت‌های خودروبر متفاوتی جهت حمل خودرو تاسیس شده‌اند. در این مطلب شما را راهنمایی خواهیم کرد که در زمان خرابی خودرو با کدام شرکت خودرو بر جهت حمل خودرو تماس بگیرید.

خودروبر چیست؟

خودروبر که به آن خودروسوار نیز گفته می‌شود، در واقع تجهیزات جدیدی برای حمل خودرو است که می‌تواند به خوبی ایمنی خودرو را تامین کند. کامیونت‌ها به دلیل قدرتی که برای حمل بار و خودرو دارند برای خودروبرها مناسب هستند. خودروبرها برای حمل خودرو به هنگام خرابی، تحویل و ... استفاده می‌شوند. خودروبرها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آن‌ها کاربرد خاصی دارند.

انواع خودروبر

خودروبرها از نظر کاربرد و شکل ظاهری می‌توانند دارای انواع مختلفی باشند که در ادامه به دو نوع مهم از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • خودروبر تکی

 خودروبرهای تکی از رایج‌ترین خودرو بر ها هستند که برای حمل یک خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع خودروبرها برای مسافرت‌های کوتاه بین شهری مناسب هستند و اغلب به آن‌ها خودروبر کامیونت نیز گفته می‌شود.

  • تریلر خودروبر

 تریلر خودروبر برای حمل خودرو با تعداد ۶ الی ۸ مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌های خودروسازی از مهم‌ترین مشتریان این خودروبرها هستند که از آن‌ها برای رساندن خودروهای درخواستی به دست مشتریان استفاده می‌کنند.

شرکت های خودروبر تهران

شرکت‌های متنوعی در زمینه امداد خودرو و خودروبر تهران فعالیت دارند که هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت‌رسانی هستند. این شرکت‌ها هر یک دارای خدمات خاصی هستند و در مناطق مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند. در ادامه به برخی از نکاتی که باید در انتخاب یک شرکت خودروبر به آن‌ها توجه کنید، اشاره می‌کنیم:

سابقه شرکت خودروبر

یکی از مواردی که باید در انتخاب یک شرکت خودروبر به آن توجه کرد، سابقه شرکت خودروبر است. با توجه به سابقه خودروبر می‌توان به میزان موفقیت آن پی برد. هر چه سابقه شرکت خودروبر بیشتر باشد، طبیعتا تجربه آن شرکت جهت ارائه خدمات بیشتر خواهد بود. پس در انتخاب شرکت خودروبر، بهتر است سابقه آن شرکت را بررسی کنید.

اعتبار شرکت خودروبر

از دیگر مواردی که باید در انتخاب یک شرکت خودروبر به آن توجه کنید، اعتبار آن شرکت است. میزان اعتبار یک شرکت خودروبر در ارائه خدمات آن شرکت بسیار موثر است. یک شرکت دارای تجربه زیاد در زمینه حمل خودرو معمولا می‌تواند برای حمل خودروها مطمئن باشد زیرا در رابطه با دیگر مشتریانش آزموده شده است. میزان اعتبار یک شرکت را از میزان مشتری‌های راضی آن نیز می‌توان متوجه شد. بنابراین برای پی بردن به اعتبار شرکت می‌توان به سابقه آن شرکت توجه کرد.

هزینه‌ های دریافتی شرکت خودروبر

شرکت‌های خودروبر معمولا به صورت خصوصی کار می‌کنند و هزینه‌های دریافتی خود را با توجه به بازار تعیین می‌کنند. در انتخاب یک شرکت خودروبر مطمئن و مناسب بهتر است به هزینه‌های دریافتی شرکت توجه کنید. شرکت‌های معتبر معمولا در برابر هزینه خدماتی که مشتری پرداخت می‌کنند ضمانت می‌دهند و در صورت بروز مشکل هزینه را به مشتری باز می‌گردانند.

بیمه و پشتیبانی شرکت

شرکت خودروبر مطمئن همه جوانب کار را در نظر می‌گیرد و برای آن راه‌ حل پیدا می‌کند. بیمه و پشتیبانی یکی از مواردی است که باعث می‌شود تا اگر در مسیر حمل خودرو مشکلی پیش آید، بیمه هزینه خسارت را به مشتری پرداخت کند و به این ترتیب خیال مشتری از این بابت راحت شود.

ساعات فعالیت در شبانه روز و در دسترس بودن خودروبر

مشکل، صدمه و آسیب ممکن است در هر ساعت از شبانه روز برای خودروی شما رخ دهد. بنابراین شرکت خودروبر مناسب، در هر ساعت از شبانه روز در دسترس خواهد بود تا بتواند به سرعت به کمک مشتریان بیاید. در دسترس بودن شرکت خودروبر از مواردی است که برای مشتریان بسیار اهمیت دارد.

سرعت انتقال خودرو به مقصد

زمان امروزه از مهم‌ترین مواردی است که برای انسان‌ها اهمیت دارد. مشتریان معمولا به دنبال شرکتی هستند که بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودروهای آن‌ها را به مقصد برساند. این امر با داشتن نیروی متخصص و مسئولیت‌پذیر امکان‌پذیر است.

استفاده از تجهیزات بروز و مناسب

استفاده از تجهیزات بروز و مناسب می‌تواند در روند انتقال خودرو و کیفیت این انتقال بسیار موثر باشد. این امر باعث افزایش ایمنی و سرعت انتقال می‌شود و در نتیجه خیال مشتریان را از حمل خودروهای خود مطمئن می‌کند.

هزینه درخواست خودروبر

شرکت‌های مختلف خودروبر هزینه‌های مختلفی را برای ارائه خدمات خود در نظر می‌گیرند اما این قیمت‌ها به طور معمول از لیست تعرفه هزینه‌های امداد خودرو و حمل خودرویی که هر ساله ارائه می‌شود، پیروی می‌کنند. قیمت‌های ارائه‌ شده معمولا برای خودروهای خارجی و داخلی متفاوت هستند. در ادامه به برخی از این هزینه‌ها که در سال ۱۴۰۱ منتشر شده است اشاره می‌کنیم:

هزینه حمل خودروهای داخلی

هزینه‌ حمل خودروهای ایرانی از جمله رنو ۲۱، پراید، پیکان، آردی، پژو ۲۰۶ و ۲۰۷، سمند، پرشیا، MVM 1010، کوئیک سایپا، تیبا، ساینا، ریو، رانا، وانت پراید، تندر ۹۰ و ۴۰۵ ایران خودرو بر اساس هر کیلومتر محاسبه می‌شود و به شرح زیر است:

  • خدمات یدک کش: ورودی ۳۳۸ هزار تومان و بر اساس هر کیلومتر بیشتر ۷۵۰۰ تومان
  • چرخگیر: ورودی ۳۳۸ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۷۵۰۰ تومان
  • کفی( خودروسوار) داخل تهران: ورودی ۵۸۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۳۹۰۰ تومان
  • کفی( خودروسوار) خارج از شهر تهران: ورودی ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۳۹۰۰ تومان

هزینه حمل خودروهای خارجی

هزینه حمل خودروهای خارجی اعم از مگان، نیسان پیکاپ، پاترول تک کابین، موسو، پاترول دو در، آریا شاهین، میتسوبیشی، سرانزا، ماکسیما، ون، کمری، جیلی، تیگو، هایما، هاوال، مزدا۳، ام وی ام ۳۱۵، مزدا ۳۲۳، چانگان، ام وی ام ۵۲۰ و... با توجه به مسافت می‌تواند متفاوت باشد. قیمت‌ها به شرح زیر گزارش داده شده‌اند.

  • یدک کش: ورودی ۳۹۰ هزار تومان و به اساس هر کیلومتر بیشتر ۷۵۰۰ تومان
  • چرخگیر: ورودی ۳۹۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۷۵۰۰ تومان
  • کفی( خودروسوار) داخل تهران: ورودی ۵۸۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۳۹۰۰ تومان
  • کفی( خودروسوار) خارج از شهر تهران: ورودی ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۳۹۰۰ تومان

سخن پایانی

نقص فنی و تصادف متاسفانه از مواردی است که ممکن است به صورت پیش‌بینی نشده به سراغ رانندگان بیاید و آن‌ها را دچار مشکل کند. به هنگام خرابی خودرو یا هر گونه نقص فنی بهترین راه تماس با شرکتهای امدادی و خودروبر برای جلوگیری از خسارات بیشتر است. در این مطلب سعی شد به معرفی چند شرکت خودرو بر و هزینه‌های حمل خودرو اشاره شود. از اینکه با ما همراه بودید، سپاس‌گزاریم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar