کم مصرف‌ترین خودرو ایرانی کدام است؟ ۴ خودرو کم مصرف ایرانی را بشناسید

بروزرسانی در: یکشنبه 22 فروردین 00 ساعت 16:07
کم مصرف‌ترین خودرو ایرانی کدام است؟ 4 خودرو کم مصرف ایرانی را بشناسید

با توجه به افزایش قیمت سوخت، مدیریت درست مصرف بزنین اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین مسائل برای انتخاب و خرید خودرو، توجه به میزان مصرف سوخت است. اگر به دنبال آشنایی با کم‌مصرف‌ترین خودروهای ایرانی هستید، این مقاله برای شما نوشته‌شده است. در این مقاله ۴ تا از کم‌ مصرف ترین خودروها را به شما معرفی می‌کنیم و برای خرید آن‌ها هم یک پیشنهاد ویژه داریم.

۱.      پراید؛ خودرو ارزان و کم مصرف همیشه حاضر

اجازه دهید ارزان‌ترین خودرو داخلی را به شما معرفی کنیم؛ پراید. مردم همیشه مشتاق خرید اقساطی خودرو پراید هستند. از دهه ۷۰ خورشیدی چرخ پراید در خیابان‌های ایرانی چرخید. قیمت پایین مهم‌ترین دلیل استقبال مردم از پراید بوده و هست. حتی با قیمت های فعلی هم می‌توان پراید را جز کم هزینه ترین خودروها دانست. اما در پراید مصرف سوخت هم بهینه عمل می‌کند. مصرف سوخت پراید در هر ۱۰۰ کلیومتر نزدیک به ۷ لیتر بنزین است. بنابراین اگر به دنبال یک گزینه ارزان و کم مصرف هستید به سراغ پراید بروید.

۲.      پژو ۲۰۶؛ کم مصرف و بهینه

دومین خودرویی که مصرف پایین دارد، پژو ۲۰۶ است. این خودرو محبوب ایرانی‌ها است و از زمان اولین حضورش در خیابان‌ها تا کنون به یکی از گزینه‌های اصلی تبدیل شده است. ۲۰۶ ابتدا توسط فرانسوی ها تولید و با همکاری مشترک ایران خودرو وارد بازار داخلی شد. اما مهندسان ایران خودرو با ایجاد تغییراتی مدل های مختلف ۲۰۶ مثل پژو ۲۰۶ صندوق دار را وارد بازار کردند.

پژو ۲۰۶ در شهر نزدیک به ۸ و نیم لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف دارد. از طرف دیگر این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۴ را کسب کند. مصرف خارج از شهر پژوه ۲۰۶ هم معادل ۵ لیتر است. اگر همه این‌ها را با هم جمع کنیم باید بگوییم که همه این امتیازات باعث شده که جایگاه پژو ۲۰۶ در شرایط اقساطی ایران خودرو همچنان در صدر باشد.

۳.      تندر ۹۰؛ پسر محبوب کم مصرف فرانسوی

یکی دیگر از بهترین خودروهای کم مصرف بازار ایران، تندر ۹۰ است. تند ۹۰ که با نام ال نود هم در بین مردم شناخته می‌شود، محصول فرانسه است. استهلاک پایین، رانندگی مناسب و ایمنی نسبتا خوب در کنار مصرف ۶.۵ لیتر ال ۹۰ در شهر باعث شده که بسیاری این خودرو را یکی از کم‌مصرف ترین خودروهای بازار داخلی بدانند. از طرف دیگر مصرف ۹ لیتری تندر ۹۰ در خارج از شهر هم تقریبا برای بازار ایران یک ایده‌آل به شمار می‌آید.

اگر قیمت خودرو برای شما اهمیت کمی دارد و دوست دارید یک خودرو ایرانی با کیفیت سوار شوید، پیشنهاد ما تندر ۹۰ است. در حال حاضر می‌توانید از طریق شرایط فروش اقساطی سایپا از قیمت و نحوه اقساط تندر ۹۰ آگاه شوید.

۴.      سمند EF7؛ ال ایکس کم مصرف ایرانی

شاید حضور سمند در بین کم مصرف ترین خودروهای ایرانی کم عجیب به نظر برسد. اما منظور ما هر سمندی نیست. منظور ما سمند EF7 از مدل ال ایکس است. مصرف ترکیبی این سمند به کمک موتور قدرتمند توربوی فرانسوی آن نزدیک به ۷.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت است. اگر ویژگی هایی مثل جادار بودن، ایمنی و البته قدرت بالای سمند را به همه این ویژگی‌ها اضافه کنیم باید بگوییم که خرید سمند ال ایکس ای اف سون برای کسانی که به دنبال یک خودرو خانوادگی و کم مصرف می‌گردند بهترین انتخاب است.

 

خرید اقساطی کم مصرف ترین خودرو داخلی از سپندخودرو

تا اینجا ۵ تا از کم مصرف ترین خودروهای داخلی را به شما معرفی کردیم. حالا نوبت به قولی است که ابتدای مقاله دادیم. اگر قصد خرید یک خودرو کم مصرف را دارید، کافی است به سایت سپندخودرو مراجعه کنید. سپندخودرو، مرجع فروش اقساطی ماشین در ایران است.

انواع ماشین های ایرانی و خارجی را به صورت اقساطی و بدون پیش پرداخت از سپندخودرو تهیه کنید. شرکت سپندخودرو آریا در سال ۱۳۸۷ و با مدیریت آقای امیرحسین یاسینی تشکیل شده است. یکی از مهم ترین افتخارت سپندخودرو فروش اقساطی خودرو با اقساط طولانی مدت است. از طرف دیگر تحویل خودرو در سپندخودرو به صورت فوری و یک روزه است. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم همین حالا عبارت سپندخودرو را در گوگل جستجو کرده و وارد سایت رسمی این شرکت شوید. اگر هم نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید کافی است با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۲۱۰۴ تماس حاصل کنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "کم مصرف‌ترین خودرو ایرانی کدام است؟ ۴ خودرو کم مصرف ایرانی را بشناسید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
zahra
مهمان

در صورتی که ما به خرید کالایی احتیاج داشته باشیم اما در شرایط خاصی بودجه کافی جهت پرداخت تمام وجه مربوط به خرید این کالا را در اختیار نداشته باشیم یا به عبارتی خرید جنس با این مبلغ برای ما مقدور نبوده و یا با برنامه ریزی مالی ما هماهنگ نباشد، می توانیم قسمتی از بهای کالا را بپردازیم و مابقی وجه آن را در قسط های مشخص شده پرداخت کنیم. در این روش خرید نیازی نیست برای پرداخت تمام وجه آن نگران باشیم و به پس اندازهای طولانی مدت متوصل شویم.