گشت و گذار هیجان انگیز در دبی با ماشین های مدل بالا

پنج شنبه 10 فروردین 02 ساعت 13:52
گشت و گذار هیجان انگیز در دبی با ماشین های مدل بالا

یکی از بهترین شهرهایی که می‌توانید با هر بودجه‌ای به آن سفر کنید و از آنجا نهایت لذت را ببرید، شهر دبی است. دبی که طی چند سال اخیر تغییرات زیادی داشته است و امکانات و خدماتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد باعث افزایش گردشگران خارجی شده است. با توجه به نزدیکی ایران به دبی، تعداد بالایی از هموطنان عزیز ما نیز سالانه از طریق هواپیما و کشتی به این شهر زیبا سفر می‌کنند.

همانطور که می‌دانید دبی، یکی از مدرن ترین شهرهای خاورمیانه و قاره آسیاست که سالانه میلیون ها توریست از سراسر دنیا برای دیدن مرتفع‌ترین آسمان خراش دنیا، ساختمان های لوکس، تفریحات آبی خاص و فضای شهری مدرنش به آنجا سفر می‌کنند. وسعت دبی در حدود ۴ هزار کیلومتر مربع است و دارای جمعیتی ۳ میلیون نفری است که ۸۰ درصد جمعیت آن را مهاجران تشکیل می‌دهند.

اگر قصد سفر به دبی را دارید و برای گشت و گذار به دنبال یک راهکار به صرفه هستید با ما همراه باشید.

گشت و گذار در دبی با ماشین مدل بالا

دبی یک شهر لوکس و مدرن محسوب می‌شود و نمایندگی‌های تولیدکنندگان خودروهای بروز دنیا در آنجا حضور دارند و شما در خیابان‌های دبی لوکس‌ترین خودروهای جهان را می‌توانید ببینید که این خود گردشگران بخصوص ایرانیان را وسوسه می‌کند تا آنها هم رانندگی با ماشین های مدرن را تجربه کنند. در دبی چندین شرکت رنت ماشین وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها اقدام به اجاره خودرو در دبی نمایید.

این سرویس برای ایرانیان به دلیل نداشتن حساب‌های بین المللی سخت خواهد بود. اگر شما از ایران اقدام به این امر از طریق شرکت‌های اجاره ماشین کنید، خودرو در زمان و مکان مشخص در اختیار شما خواهد بود.

شرایط اجاره ماشین در دبی

برای اینکه بتوانید از خدمات اجاره ماشین در دبی بهرمند شوید کافیست یک شرکت معتبر و سرشناس را در ایران پیدا کنید که نمایندگی رسمی در دبی دارد. برای اینکه بتوانید تشخیص دهید این شرکت معتبر است یا خیر به موارد زیر دقت کنید:

  • دارای مجوز رسمی صنعت کرایه ماشین باشد
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته باشد
  • خودروهای بروز و کم کارکد داشته باشد
  • آدرس دفتر مشخص باشد

در صورتی که شرکت موارد فوق را داشت نوبت به انتخاب نوع و نحوه‌ی کرایه ماشین می‌رسد. کرایه خودرو در دبی به دو صورت زیر به شما عزیزان ارائه می‌شود:

  • کرایه ماشین بدون راننده در دبی
  • اجاره خودرو با راننده در دبی

در زیر هر کدام را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

شرایط کرایه ماشین بدون راننده در دبی

در این سرویس شما خودرویی را بر اساس علاقه و بودجه‌تان انتخاب می‌کنید و با ارائه موارد زیر ماشین را در زمان و مکان مشخص از نماینده شرکت تحویل می‌گیرید. توجه کنید که رعایت قوانین راهنمایی رانندگی در دبی بسیار ضروری می‌باشد و بهتر است قبل از سفر حتما نگاهی به قوانین این شهر بیندازید.

  • مدارک شناسایی برای اثبات حداقل سن ۲۰ سال
  • گواهی نامه بین المللی
  • ارائه ویزا، پاسپورت و کارت پرواز در زمان تحویل خودرو در فرودگاه‌های دبی
  • واریز دیپوزیت برای ضمانت خودرو که این مبلغ براساس مدل ماشین متفاوت است و پس از عودت ماشین به شرکت به حسابتان بازگردانده خواهد شد.
  • امضای قرارداد اجاره ماشین در دبی که در زمان تحویل ماشین می‌بایست امضا کنید. در آن تمامی اطلاعات راننده و ماشین به صورت کامل یادداشت شده است
  • پرداخت کل مبلغ اجاره خودرو به شرکت

در سرویس اجاره ماشین بدون راننده شما مسئولیت خودرو را برعهده دارید و میبایست در زمان مقرر خودرو را تحویل شرکت دهید تا متحمل هزینه مضاعف نشوید. در صورت تصادف حتما از صحنه فیلم برداری کنید و با پلیس و نمایندگان شرکت تماس بگیرید تا در کنار شما حضور داشته باشند.

این سرویس با حداقل زمان ۲ روزه به شما عزیزان ارائه می‌شود در صورتی که نیاز به زمان بیشتری داشتید با هماهنگی با شرکت این مورد امکان پذیر خواهد بود.

اجاره خودرو با راننده در دبی

در سرویس اجاره خودرو با راننده در دبی شما سرنشین ماشین خواهید بود و راننده تشریفاتی و آشنا به مسیر شما را به مقصد مورد نظرتان خواهد رساند. برای کرایه ابتدا ماشین را انتخاب کرده و اطلاعات زیر را در اختیار شرکت رنت ماشین قرار دهید:

  • مدارک شناسایی سرنشینان
  • مشخص کردن مبدا و مقصد
  • مدت زمان کرایه

در این روش شما در هر مکانی می‌توانید خودرو را با راننده تحویل بگیرید با این تفاوت که هیچ مسئولیتی برعهده‌ی شما نخواهد بود. تمامی خسارات مانند، دزدی، تصادف، جریمه برعهده راننده و شرکت خواهد بود. مدت زمان کرایه ماشین در این خدمات ۱۰ ساعت می‌باشد که می‌توانید با شرکت هماهنگ کرده و مدت زمان را افزایش دهید. راننده‌ای که در اختیار شما قرار می‌گیرد فردی مسئولیت‌پذیر، آشنا به تشریفات و مسیر است. شما را به راحتی به مقصد مورد نظر می‌رساند.

جمع بندی

برای اینکه بتوانید در دبی با ماشین مدل بالا به گشت و گذار بروید از سعادت رنت خودروی لوکس و بروز را که در حد صفر کیلومتر هستند  کرایه کنید و لذت ببرید. خودروهای این شرکت بسیار تمیز و کارواش رفته در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

نمایندگان سعادت رنت در دبی فارسی زبان هستند و شما می‌توانید به راحتی بدون اینکه به زبان دیگری مسلط باشید با آنها ارتباط بگیرید و در صورت لزوم با یک تماس شما در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما خواهند بود.

 شما در این مجموعه انواع ماشین‌ با مدل و برند مختلف را می‌توانید ببینید و با توجه به مبلغ و شرایط خود یکی را انتخاب کنید. برای مشاهده ماشین‌های موجود وارد وب سایت سعادت رنت شوید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar