شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور / تیر ۱۴۰۳

بروزرسانی در: پنج شنبه 31 خرداد 03 ساعت 09:39
شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور / تیر 1403

جدیدترین شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور ویژه تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.

بروزرسانی ۳۱ خرداد ۱۴۰۳به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت‌های مجاز می‌رساند امکان تکمیل فرایند ثبت نام و واریز وجه بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در قالب طرح مادران (جوانی جمعیت) و با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت، برای محصول دیگنیتی و به صورت روش فروش فوق العاده و به صورت آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت نام در صورت تمایل متقاضیان ، امکان انتخاب محصول مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول ذیل فراهم گردیده است.

لذا متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ اقدام فرمایند. شایان ذکراست، بازه زمانی مذکور تمدید نخواهد شد.

شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور / تیر 1403

 

بروزرسانی ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳بهمن موتور اطلاعیه نحوه تکمیل وجه متقاضیان فیدلیتی و دیگنیتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت دهی در طرح‌های جوانی جمعیت و عادی را صادر کرد.

بر همین اساس متقاضیانی که اولویت‌بندی آنها توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ اقدام کنند و فرآیند ثبت‌نام صرفا به صورت آنلاین و از طریق bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

شرایط فروش محصولات بهمن موتور / اردیبهشت 1403

بروزرسانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای از نحوه تکمیل ثبت‌ نام خودرو فیدلیتی و دیگنیتی برای ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه خودرو ویژه زمستان ۱۴۰۲ خبر داد.

این اطلاعیه مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو برای خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی است که در طرح‌های جوانی جمعیت و طرح عادی بهمن موتور در نوبت زمستان ۱۴۰۲ شرکت کرده‌اند.

متقاضیان با توجه به نوبت اعلام شده از سوی وزارت صمت می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو از ساعت ۱۰:۰۰ صبح یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴:۰۰ دوشنبه ۲۰ فروردین از طریق سایت bahman.iranecar.com اقدام کنند.

بروزرسانی ۱۸ بهمن ۱۴۰۲: بهمن موتور اطلاعیه نحوه تکمیل وجه متقاضیان دیگنیتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت دهی در طرح‌های جوانی جمعیت و عادی را صادر کرد.

بر همین اساس متقاضیانی که اولویت‌بندی آنها توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ اقدام کنند و فرآیند ثبت‌نام صرفا به صورت آنلاین و از طریق bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

نام محصول قیمت (تومان) سود انصراف جریمه تاخیر موعد تحویل
دیگنیتی ۱.۴۶۵.۰۰۰.۰۰۰ %۱۷.۵ %۲.۵ هفته سوم
اسفند ۱۴۰۲
۱.۴۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ۰ ۹۰ روزه (هفته آخر
تیر ۱۴۰۳)

 

شرایط ثبت نام در این مرحله از فروش به صورت نقدی-اعتباری و سند در رهن به مدت یکسال از تاریخ قرارداد و بدون حق آزادسازی سند زودتر از موعد سررسید و بدون نیاز به ارائه چک و یا ضامن از سوی مشتریان می باشد.

 

شرایط فروش فیدلیتی بهمن موتور

شرایط فروش دنا پلاس دستی EF7P / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش ون اینرودز بهمن موتور / مرداد ۱۴۰۳
ثبت نام پیش فروش سایپا / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش اکستریم VX / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش کشنده KX520 / تیر ۱۴۰۳
شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش ام وی ام X33 کراس / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش آریزو ۵ اسپرت / تیر ۱۴۰۳
شرایط فروش مدیران خودرو ام وی ام / تیر ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور / تیر ۱۴۰۳"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ایرانی
مهمان

واقعا حال آدم از خرید خودرو تو ایران بهم میخوره و احساس حقارت میکنم، واقعا حق یک ایرانی اینه؟
هر چی سرمون میاد از بی عرضگی خود ماست.
تعجب میکنم چطور اونقدر عرضه داشتیم شاه رو ساقط کنیم

علی
مهمان

فروش دی ماه ۷۹۵ تومن بود حالا فروش بهمن شده ۸۵۰ تومن؟؟؟ بابا دمتون گرم چه مملکت خر تو خری داریم

کریم آق منگول
مهمان

سلام
از هر زاویه ای که نگاه میکنم هر چی سرمون میاد یک دهم چیزی که باید باشه نیست واقعا پتانسیل بیشتری داریم

مجید خبازی
مهمان
شرکت بهمن موتور باید شرایط متفاوت برای خریدارن قرار بده ،مثال من مایلم الان پیش خرید اقساطی انجام بدم تحویل یکساله ، پس اندازم رو پیش بدم ماه به ماه اقساط پرداخت کنم بقیه اقساط رو بعد تحویل پرداخت کنم و دو سال هم بعدش قسط بدم فشار سنگینی روی خودم نیارم و صاحب خودرو بشم، الان چند نفر پولدار بنگاه دار خرید میکنن ۷۹۰ تو بازار میگن ۱۱۰۰ حالا زنگ زدم شرکت سایا خودرو که دستش تو دست شماست میگه نقدی ۱۱۰۰ با اقساط دو ساله ۴۰۰ ملیون میکشه روش ،جالبه نه ؟! خودرو رو از شرکت با پارتی… بیشتر
جامعه شناس(واقع گراوحقیقت جو)
مهمان

هوالرؤوف؛ تشکرازروشنگری واطلاع رسانی به‌موقع تان. سپاس