شرایط فروش فولکس واگن تیگوان / خرداد ۹۷

بروزرسانی در: سه شنبه 29 خرداد 97 ساعت 12:51
شرایط فروش فولکس واگن تیگوان / خرداد 97

گروه ماموت خودرو به عنوان نمایندگی رسمی کمپانی خودروسازی فولکس واگن آلمان در کشور، بعد از ایجاد حواشی زیادی در مراحل فروش ابتدایی محصولات فولکس واگن تیگوان و فولکس واگن پاسات که به طور حضوری انجام می‌شد، برای ایجاد شرایط یکسان برای تمام متقاضیان، اقدام به پیش فروش اینترنتی محصولات خود نموده است.

در نخستین فروش اینترنتی محصولات فولکس واگن، با اطلاع رسانی قبلی روز ۲۲ خرداد برای فروش دو مدل فولکس واگن گلف GTI و فولکس واگن تیگوان اعلام شد، ولی به علت حجم زیاد مراجعه کنندگان به وبسایت ماموت خودرو و عدم فراهم بودن زیر ساخت‌های این وبسایت برای مراجعه این شمار مشتری، وبسایت ثبت نام محصولات دچار مشکل شد و خریداران موفق به ثبت اطلاعات خود در این سایت نشدند.

در آخر ماموت خودرو با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد که ثبت نام در آن روز لغو شده و در روزهای آینده و بعد از رفع مشکلات، زمان مجدد ثبت نام اعلام می‌گردد. در همین راستا، امروز آگهی ثبت نام اینترنتی فولکس واگن تیگوان در سایت ماموت خودرو منتشر شد.

متقاضیان خرید تیگوان می‌توانند از فردا ۱۳۹۷/۳/۲۹ ساعت ۱۰ صبح به وبسایت گروه ماموت خودرو مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

آخرین شرایط فروش خودروسازان را به صورت لحظه ای از اینجا دنبال کنید 

محصولات فولکس واگن در ایران

به روز رسانی :

ظرفیک یک ساعت بعد از  شروع ثبت نام تکمیل شد !

شرایط فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش تاکسی برقی جک E50A / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش کشنده فاو J6P 460 / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش پراید ۱۵۱ وانت / اردیبهشت ۱۴۰۳
ثبت نام پیش فروش سایپا / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش وانت آریسان ۲ / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش دایون Y7 / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش سوزوکی بالنو / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش سوزوکی سیاز / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / فروردین ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "شرایط فروش فولکس واگن تیگوان / خرداد ۹۷"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
میلاد
مهمان

دوستان شمارو بخدا نخرید
این قیمت ها حباب هستند
اما با خرید کردن …حباب با پوسته بتنی درست میکنیم

علیرضا
مهمان

قسمتون میدیم به هر کسی که بهش اعتقاد دارید نخرید خرید من و شنا یعنی تایید این حباب فضایی نجومی

محمد
مهمان

دوستان به نظرتون‌ ثبت نام تیگوان‌ اشتباه هست؟ یعنی امکانش هست ارزون بشه؟ ماموت خودرو قابل اعتماد هست؟من برای خودم می خوام نه دلالی.یعنی واقعا دوباره تعرفه ها برمی گرده به سال ۹۶. در ضمن برای کسانی که تهران نیستند مثل خود من برای سرویس باید چه کنند؟

M.a.n
مهمان

سلام من هر سه ماشین سانتافه کولیوس تیگوان رو سوار شدم و به نظرم اگه میخواهید ماشین رو برای خودتون نگه دارید کولیوس بهتره چون هم نمایندگی هاش بیشتره وهم موتورش توربوشارژر نیست چون بنزین ایران کیفیت خوبی نداره بعدش ماموت خودرو فقط تو تهران نمایندگی داره و بقیه شهر ها تو سرویس های ۵۰۰۰ تا مشکل پیدا میکنند در ضمن بعضی دلال ها واسه اینکه قیمت ماشین رو الکی ببرند بالا میان تیگوان رو با بی ام و x3 مقایسه میکنند که کار اشتباهی است چون این ماشین یک ماشین اقتصادی آلمانی است

محمد
مهمان

ممنون به فکر کولیوس‌ هم بودم و هستم ولی همه از دست نگین خودرو هم شاکی هستند. ضمن این که اصلا معلوم نیست ماشین رو با چه حدود قیمتی می خوان بدن به مشتری. از همه بدتر الان دارن ۱۵۰ و ۱۸۰ روز کاری مدل ۲۰۱۸ ثبت نام می کنن که تا زمان تحویل سال ۲۰۱۹ شده. از طرفی خیلی از پایین اومدن تعرفه ها می ترسم. یعنی ماموت خودرو استان های دیگه نمایندگی نمی زنه؟ اصلا نمی دونم باید چی کار کرد.ممنون از z4car