شرایط فروش نامی خودرو / تیر ۱۴۰۳

بروزرسانی در: چهارشنبه 20 تیر 03 ساعت 10:57
شرایط فروش نامی خودرو / تیر 1403

شرایط فروش نامی خودرو ویژه تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.

بروزرسانی ۲۰ تیر ۱۴۰۳: شرکت نامی خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، جزئیات فروش نیسان سیلفی و نیسان قشقایی برای عموم را منتشر کرد.

ثبت نام ۲ خودرو وارداتی نیسان سیلفی و نیسان قشقایی در سامانه عرضه خودروهای وارداتی آغاز شد.

در اطلاعیه شرکت نامی خودرو از ثبت‌نام جدید و فروش فوق العاده تیرماه ۱۴۰۳ خبر داده شده است.

براساس این اطلاعیه، به اطلاع تمام افراد واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌رساند، از روز سه‌شنبه مورخ  ۱۹ /۰۴/ ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز یکشنبه ۲۴ /۰۴/ ۱۴۰۳ می‌توانند ثبت‌نام انجام داده و خودروهای نیسان را از سبد محصولات اعلامی سامانه عرضه خودرهای وارداتی انتخاب کنند.

متقاضیان باید از تاریخ دوشنبه ۱۸ /۰۴/ ۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۲۳ /۰۴/ ۱۴۰۳ یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵ میلیارد ریال مسدود کنند.

آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و در سامانه عرضه خودروی وارداتی اولویت دارند تنها در این عرضه اولویت ایشان حفظ و در صورت عدم انتخاب اولویت های خود، از سامانه حذف می شوند و در عرضه های آتی همانند سایر متقاضیان بر اساس شرایط اعلامی باید اقدام کنند.

ردیف نام شرکت نشان تجاری مدل قیمت فروش قطعی در مبادی ورودی - ریال
۱ نامی خودرو NISSAN Sylphy ۱۹.۴۴۰.۸۰۰.۰۰۰
۲ نامی خودرو NISSAN Qashqai ۲۲.۳۹۱.۶۰۰.۰۰۰

تبصره ۱- قیمت مندرج در جدول، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌ شود که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.

تبصره ۲- قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه تمام مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه عرضه خودروهای وارداتی بارگذاری خواهد شد.

تبصره ۳- عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی خودرو وارداتی انتخابی حذف می‌ شود.

تبصره ۴- تمام شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق  آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تاخیر در تحویل و ... قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین نامه فوق خواهند شد.

تبصره ۵- با وکالتی کردن حساب و ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه هیچ تعهدی مبنی بر تخصیص خودرو ایجاد نخواهد شد.

تبصره ۶- اطلاعات تمام متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

شرایط فروش جک KMC T8 / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش جک J7 برقی / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش سایپا دیزل / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش فورس ۳.۸ تن / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش آریزو ۸ / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش وانت نیسان زامیاد / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش محصولات کرمان موتور / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور / شهریور ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar