معرفی نیسان سیلفی مکس ادیشن در ایران

بروزرسانی در: جمعه 1 تیر 03 ساعت 14:04
معرفی نیسان سیلفی مکس ادیشن در ایران

نیسان سیلفی وارداتی تیپ «مکس ادیشن – Max Edition» با چهره بعد از فیس لیفت است. مهمترین تغییرات نیسان سیلفی مکس در نسخه فیس لیفت جدید، طراحی جدید جلوپنجره، طراحی جدید زیر سپر عقب و طراحی کاملا جدید کنسول میانی این خودرو است.

نیسان سیلفی مکس وارداتی از پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر در کنار یک موتور الکتریکی نیرو می گیرد که حداکثر توان کارکرد مجموع این قوای محرکه به ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتون متر گشتاور می رسد که از طریق یک گیربکس تک سرعته E-CVT به محور جلو منتقل می شود.  وزن این سدان نیسان به ۱۴۶۰ کیلوگرم می رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن در سیکل هایبرید ۴.۵ لیتر است که در ترکیب با ظرفیت ۴۱ لیتری مخزن سوخت آن می تواند پیمایش حدود ۹۰۰ کیلومتری را برای این خودرو امکان پذیر کند.

طول این سدان نیسان به ۴۶۵۲ میلیمتر می رسد و فاصله بین دو محور آن ۲۷۱۲ میلیمتر است که فضای پای به مراتب بهتری از سدان رقیبی مانند تویوتا کرولا ارائه می کند. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مستقل مک فرسون و در عقب از نوع میله پیچشی نیمه مستقل است. همچنین فضای بار نیسان سیلفی مکس وارداتی به ۵۴۰ لیتر می رسد که تقریبا نزدیک به فضای بار کراس اوور متوسطی مانند نیسان X-Trail است. زیر این سدان تایرهای ۲۱۵/۵۰ با رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی قرار گرفته است.

سیستم پدال این خودرو از نوع الکتریکی یا E-Pedal است و علاوه بر آن به تکنولوژی هایی نظیر سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی HAC، کروز کنترل تطبیقی هوشمند ICC، سیستم هوشمند خاموش کردن خودرو به هنگام توقف و روشن شدن مجدد با فشردن پدال گاز ISS و سیستم کنترل دینامیکی خودرو VDC نیز مجهز است. رادار های مختلف در جلو خودرو پشت نشان شیشه ای برند نیسان و همچنین پشت شیشه خودرو آپشن های هشدار حرکت بین خطوط ، ترمز خودکار، سیستم کمکی حرکت بین خطوط و هشدار عابر پیاده VPS را برای این خودرو فراهم می کند که تنها در همین نسخه Max Edition قابل مشاهده است. در بخش ایمنی همچنین این خودرو به ۶ کیسه هوای جلو، جانبی و پرده ای در کنار سیستم TPMS، ترمز اضطراری اتوماتیک AEB و دوربین ثت وقایع مجهز شده است.

سیستم تهویه مطبوع این سدان وارداتی نیسان در فول ترین نسخه از نوع اتوماتیک با تنظیم دوگانه است و دریچه مجزا برای سرنشینان عقب نیز تعبیه شده است. این خودرو به پورت های شارژ تایپ C در جلو و عقب مجهز شده و نمایشگر میانی آن ۱۲.۳ اینچی است. همچنین از دیگر امکانات این خودرو می توا نبه ورود و استارت بدون کلید، دوربین عقب، کنسول وسط سرنشینان جلو و عقب و حالت های رانندگی Eco، اسپرت و نرمال اشاره کرد.

 نیسان سیلفی e-power در نسخه مکس ادیشن یا فول ترین نسخه وارداتی این خودرو احتمالا با قیمت کمی بالاتر از نسخه پایه وارداتی این خودرو توسط دیگر شرکت ها عرضه خواهد شد؛ مهمترین این آپشن ها شامل تکنولوژی های راداری نظیر هشدار حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبیق پذیر، ترمز خودکار، سیستم کمکی حرکت بین خطوط، هشدار برخورد از جلو، هشدار برخود به عابر پیاده، هشدار نقاط کور و دوربین ثبت وقایع می شود.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar