بهترین خودروهای کارکرده خارجی با قیمت ۱۰۰۰۰ دلار یا کمتر

بروزرسانی در: پنج شنبه 27 آبان 00 ساعت 22:08
بهترین خودروهای کارکرده خارجی با قیمت 10000 دلار یا کمتر

به دنبال یک خودروی عالی کارکرده در خارج از کشور هستید اما بودجه محدودی دارید؟ شما تنها نیستید! خودروها هر سال گران‌تر می‌شوند و به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا نیز موجودی برخی خودروسازان نیز محدودتر شده است. با بودجه ۱۰ هزار دلاری چه خودروهایی میتوان خرید که هم کیفیت خوبی داشته باشند و هم جذاب باشند؟

اگر بودجه ای در حدود ۱۰ هزار دلار داشته باشید انتخاب های خوبی پیش روی شماست، در ادامه با Z4Car همراه باشید تا لیست ۹ موردی از بهترین خودروهای ۱۰ هزار دلاری یا کمتر که شامل خودروهای سدان، هاچبک، هیبرید، لوکس و حتی EV (خودروهای برقی) هستند همراه با توضیحات و عکس نظاره گر باشید.

مورد ۱ : آکورا TSX 2009-2014آکورا TSX مدل 2009 تا 2014

ما این لیست را با Acura TSX 2009-2014 شروع می کنیم چرا که این لیست بر اساس حروف الفبا لیست شده است! توصیه ما این است که نسخه ۴ سیلندر را در نظر بگیرید تا قابلیت اطمینان را به حداکثر برسانیم. هوندا که شرکت مادر آکورا است، موتورهای چهار سیلندر را با پرفورمنس و قابلیت اطمینان بالایی تولید می کند و کد موتور K24Z3 در آکورا TSX نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر آکورا TSX حدود ۲۰۱ اسب بخار قدرت دارد که هم با گیربکس دستی و هم با گیربکس اتوماتیک ۵ سرعته در دسترس است.

مورد ۲ : بی ام و سری ۳ مدل ۲۰۰۶-۲۰۱۱

بی ام و سری 3 مدل 2006-2011

بی ام و سری ۳ به عنوان پرفروش ترین خودرو در بخش خودروهای لوکس کوچک اسپرت از شهرت خوبی برخوردار است. توجه به این نکته مهم است که هزینه های تعمیر و نگهداری برای یک BMW نسبت به برندهای دیگر بالاتر خواهد بود. بی ام و فروش این نسل از سری ۳ را که با کد E90 شناخته می شود، در سال ۲۰۰۶ در ایالات متحده آغاز کرد. بسیاری از آنها در سبک های سدان و کوپه به همراه تعداد کمتری واگن فروخته می شدند و همه نسخه ها خصوصا نسخه های با پیشرانه ۶ سیلندر خطی بسیار جذاب هستند !

مورد ۳ : شورولت وولت ۲۰۱۴-۲۰۱۵

شورولت وولت 2014-2015

دلایل زیادی برای در نظر گرفتن یک شورت ولت کارکرده وجود دارد. اول از همه، کارکرد آن نسبت به مدلهای قدیمی تر ارائه شده در لیست پایین تر است. شورولت وولت ۲۰۱۴-۲۰۱۵ از یک موتور بنزینی و یک موتور الکتریکی قدرتمند و یک بسته باتری که در مرکز است بهره میبرد و بین ۴۰ تا ۸۰ کیلومتر برد تمام الکتریکی دارد. این خودرو مصرف سوختی حدودا ۶ لیتری در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد که بسیار مقرون به صرفه است. شورولت ولت برای چهار سرنشین بسیار راحت و جادار است و فضای بار مناسبی در پشت صندلی‌های عقب وجود دارد. اگر بخواهیم از نکات منفی شورولت وولت بگوییم میتوانیم به هزینه های نسبتا گران تعویض ماژول های باتری اشاره کرد، هر چند که این باتری ها سالها بدون دردسر کار میکنند وبسیار با دوام هستند!

مورد ۴ : فورد فیوژن ۲۰۱۳-۲۰۱۶

فورد فیوژن 2013-2016

فورد صدها هزار دستگاه از این سدان سایز متوسط ​​جذاب را در طی چند دهه فروخت؛ در عین حال که قیمت مناسبی داشتند در طول زمان نیز بسیار با کیفیت ظاهر شدند. نسل دوم مدلی که در تصویر بالا مشاهده می کنید برای مدل سال ۲۰۱۳ می باشد که تولید آن تا سال ۲۰۲۰ ادامه داشت.. سطح تریم تیتانیوم تقریباً تمام امکاناتی که یک خودروی مدرن نیاز دارد را ارائه می دهد و موتور ۲.۰ لیتری اکوبوست موجود با قدرت ۲۴۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۶ نیوتن متری باعث میشود رانندگی بسیار سرگرم کننده و لذت بخش باشد. فیوژن دارای قابلیت اطمینان نسبتا خوبی است و هزینه نگهداری آن نیز چندان بالا نیست.

مورد ۵: هوندا آکورد ۲۰۰۸-۲۰۱۲

هوندا آکورد 2008-2012

بسیار بعید است که مقاله ای از بهترین خودروها بخوانید و نام آکورد را در آن نبینید! سدان متوسط ​​هوندا در چنین لیست‌هایی جای ثابتی دارد، زیرا این خودرو برای سال‌های متمادی خودرویی خوش آوازه بوده است و آکوردهایی که در این محدوده قیمتی ۱۰ هزار دلار می‌گیرند بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ ساخته شده‌اند. انتخاب آکورد سدان انتخاب رایجی است اما اگر جوان مجرد و جوان هستید آکورد کوپه انتخاب بهتری است آن هم اگر به گیربکس ۶ سرعته دستی هوندا مجهز باشد!

مورد ۶ : هوندا فیت ۲۰۰۹-۲۰۱۳هوندا فیت 2009-2013

دومین هوندا در لیست ما،هوندا فیت جمع و جور است. هوندا فیت به دلیل چیدمان صندلی خاص منحصربفرد خود، کابینی به‌طور شگفت‌انگیز بزرگی ارائه می‌کند، همچنین رانندگی سرگرم کننده ای دارد و مصرف سوخت آن نیز پایین است. مانند اکثر هونداها، قابلیت اطمینان بالایی است و با موتور چهار سیلندر revvy خود که با گیربکس دستی جفت شده است، احساس خوبی به راننده میدهد. هوندا Fit همچنان یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال خودروی کوچکی هستند که تقریباً در هر مکانی به راحتی پارک شود و مصرف سوخت مناسبی دارد.

مورد ۷ : لکسوس GS 350 مدل ۲۰۰۷-۲۰۱۰

لکسوس GS 350 مدل 2007-2010

خط تولید لکسوس پر از گزینه های قدرتمند برای خریداران خودروهای دست دوم است که به دنبال خودرویی راحت، قابل اعتماد و البته قدرتمند زیر ۱۰۰۰۰ دلار هستند. عمدتا بسیار از قطعات سدان ES با تویوتا کمری و آوالون مشترک است، از جمله موتورهای V6 و گیربکس های اتوماتیک اما خودروی GS پیشنهادی ما بسیار متفاوت تر و جذاب تر است که با یک پلت فرم اختصاصی و طیفی از موتورهای شش و هشت سیلندر که به چرخ‌های عقب نیرو میدهد در بازار موجود است. ما به طور خاص از GS 350 2007-2010 صحبت میکنیم اما GS 460 با موتور V8 (که می تواند ۰-۱۰۰ را در ۵.۵ ثانیه طی کند) نیز یک انتخاب کاملاً قابل اعتماد است. در هر صورت، شاسی محکم، فضای داخلی مجلل و سواری آرام، همگی امتیازات اصلی در این محدوده قیمتی هستند.

مورد ۸ : مزدا میاتا ۲۰۰۶-۲۰۱۲

مزدا میاتا 2006-2012

مطمئنا از دیدن میاتا در این لیست تعجب نمی کنید. ماشین اسپورت کوچک مزدا با عمر طولانی بسیار هیجان انگیز است و با قیمت های مناسب در سراسر ایالات متحده یافت می شود و کاملاً قابل اعتماد است. ما در اینجا نسل سوم مدل NC را برجسته می‌کنیم، اما رانندگی با نسخه‌های قدیمی‌تر این خودرو به همان اندازه سرگرم کننده هستند. یک خودروی کانورتیبل دو سرنشین کوچک به عنوان وسیله حمل و نقل اصلی برای هر کسی کار نمیکند اما اگر شما با دو سرنشین بودن آن مشکلی ندارید انتخاب جذابی خواهد بود!

مورد ۹ : نیسان لیف ۲۰۱۴-۲۰۱۵

نیسان لیف 2014-2015

نیسان لیف تنها خودروی تمام الکتریکی در این لیست است که برای بسیاری از طرفداران خودروهای برقی انتخاب خوبی است. اگر بیشتر رانندگی شما شامل رفت و آمد روزانه برای کار با برخی از کارهای اطراف شهر است نیسان Leaf می تواند به خوبی نیازهای شما را برآورده کند. برد نیسان لیف در حدود ۱۴۰ کیلومتر است که برای مصارف فوق عدد خوبی است. اگر قصد خرید نیسان لیف را دارید با آن به صورت آزمایشی تست کنید و اطراف شهر بچرخید و به مسافت پیموده شده تخمینی موجود با باتری پر توجه کنید. نیسان خودروی برقی خود را مجهز به مانیتوری کرده است که میتوانید میزان ظرفیت باتری را در آن نگاه کنید و با خیال راحت رانندگی کنید. خودروهایی که تا حد امکان با آنها مهربانانه تر رفتار شده است ممکن است باتری های سالم تری نسبت به خودروهایی که به طور منظم در محیط ها یا شرایط سخت تر رانندگی می کنند داشته باشند که به این نکته هنگام خرید لیف توجه کافی داشته باشید.

انتخاب شما همراهان Z4Car از ۹ مورد لیست فوق کدام است؟ به نظرتان جای کدام خودرو یا خودروها خالی است؟

بیشتر بخوانید :

قدرتمندترین شاسی بلندهای آمریکا در سال  ۲۰۲۲

بهترین سدانهای اسپرت ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar