جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۰ با نسخه‌های ویژه مختلف به بازار می‌آید

چهارشنبه 13 شهریور 98 ساعت 18:45
جیپ رانگلر مدل 2020 با نسخه‌های ویژه مختلف به بازار می‌آید

خودروی جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۰ به زودی وارد بازار خواهد شد و شرکت قصد دارد برای آن نسخه‌های ویژه جدید مختلفی را رونمایی کند. اخیراً جزئیات زیادی در مورد جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۰ منتشر شده بود، ولی امروز شرکت جیپ اطلاعات بیشتری در مورد این خودرو با ما به اشتراک گذاشته است.

هیجان انگیزترین آن‌ها بدون شک بازگشت نسخه ویلیز است. این مدل رانگلر مبتنی بر مدل اسپرت اس ساخته شده، ولی از نظر توانایی‌ها و قابلیت‌ها به مدل روبیکون نزدیک‌تر می‌باشد. از مهم‌ترین تجهیزات اضافه شده به آن می‌توان به کمک فنرهای روبیکون، راک ریل، دیفرانسیل عقب لغزش محدود، ترمزهای قوی‌تر و تایرهای ۳۲ اینچی فایراستون اشاره کرد. از نظر طراحی ظاهری، شرکت یک گرافیک ویلیز روی کاپوت، رینگ‌های ۱۷ اینچی ویژه و جلوپنجره مشکی براق را به این نسخه ویژه اضافه کرده است. چراغ‌های جلو و مه شکن LED به صورت استاندارد روی این مدل عرضه شده‌اند. شرکت مدل نسخه ویژه ویلیز را در ۱۰ رنگ بدنه مختلف عرضه کرده و قیمت پایه آن برای مدل دو در از ۳۵ هزار و ۲۳۵ دلار شروع می‌شود. در صورت تمایل به خرید ویلیز ۴ در باید ۳۸ هزار و ۷۳۵ دلار حداقل بپردازید. در مقایسه با مدل استاندارد اسپرت اس، این خودرو ۲۴۹۵ دلار گران‌تر شده است.

جیپ رانگلر مدل 2020 با نسخه‌های ویژه مختلف به بازار می‌آید

مدل نسخه ویژه بعدی Black & Tan نام دارد که ظاهرش دقیقاً همان چیزی می‌باشد که انتظارش را داشتیم. جیپ همه جای این خودرو را مشکی کرده، ولی در صورت تمایل آن را با هر رنگ بدنه‌ای می‌توانید سفارش بدهید. البته در هر رنگ بدنه نشان‌های مشکی روی خودرو باقی خواهند ماند. این نسخه ویژه که مبتنی بر مدل اسپرت اس ساخته شده به رینگ‌های ۱۷ اینچ خاکستری، تایرهای All Terrain، رکاب‌های ویژه و کابین دو رنگ مجهز می‌باشد. پکیج Wrangler Technology Group نیز به صورت استاندارد روی خودرو ارائه شده که تجهیزاتی مانند سیستم اطلاعات سرگرمی یو کانکت ۷ اینچی، صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتالی ۷ اینچی و تهویه مطبوع دو گانه را به آن اضافه می‌کند. قیمت نسخه دو در و چهار در این نسخه ویژه جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۰ به ترتیب از ۳۴ هزار و ۴۳۵ و ۳۷ هزار و ۹۳۵ دلار شروع می‌شود. با اختلاف اندکی این مدل از ویلیز ارزان‌تر است.

جیپ رانگلر مدل 2020 با نسخه‌های ویژه مختلف به بازار می‌آید

آخرین مدل نسخه ویژه رانگلر که اینجا می‌بینید فریدوم نام دارد. جیپ قیمت آن را اعلام نکرده، ولی این نسخه تزئیناتی با تِم نظامی روی خود دارد. جیپ می‌گوید مشتری‌ها در صورت تمایل هم اکنون می‌توانند سفارش خود برای این نسخه‌های ویژه را ثبت کنند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar