رونمایی از نسخه ویژه فورد اف ۲۵۰ سوپر دیوتی مدل ۲۰۲۰

شنبه 26 بهمن 98 ساعت 14:36
رونمایی از نسخه ویژه فورد اف 250 سوپر دیوتی مدل 2020

طی یکی دو سال اخیر، شرکت توسکانی موتور که زیر شاخه شرکت تولید کننده کمک فنرهای آفرود Fox Factory محسوب می‌شود، برخی پیکاپ تراک های کاستوم با الهام گرفتن از موتورسیکلت‌های شرکت هارلی دیویدسون را طراحی و روانه بازار کرده است. آن‌ها در واقع جا پای پیکاپ تراک های فورد گذاشته‌اند که با همین برند روانه بازار می‌شدند. جالب است بدانید شرکت توسکانی موتور چند پروژه فورد اف ۱۵۰ نیز تاکنون انجام داده است. بعداً این شرکت روی تراک جی‌ام سی سیرا تمرکز کرد و اکنون، آن‌ها دوباره به فورد بازگشته و این بار پروژه جدید آن‌ها فورد اف ۲۵۰ سوپر دیوتی هارلی دیویدسون مدل ۲۰۲۰ نام دارد.

برای این پروژه شرکت یک فورد اف ۲۵۰ دو دیفرانسیل انتخاب کرده و تغییرات متعددی روی بدنه آن انجام داده است. از جمله تغییرات ظاهری می‌توان به جلوپنجره، سپرها، گلگیرهای عضلانی، کاور قسمت بار و حتی دریچه‌های هوای جدید اشاره کرد. برند هارلی دیویدسون را همه جا می‌توان دید، از نام کامل آن روی جلوپنجره تا لوگوی هارلی روی دریچه‌های هوا و کاور عقب این خودرو به خوبی با برند هارلی دیویدسون عجین شده است. برخی تزئینات نارنجی رنگ روی جلوپنجره، دریچه‌های هوا و حتی سراگزوزهای آلومینیومی دیده می‌شوند. داخل کابین، صندلی‌ها روکش چرم با دوخت الماسی و همچنین لوگوی هارلی دیویدسون دارند.

رونمایی از نسخه ویژه فورد اف 250 سوپر دیوتی مدل 2020

برخی تغییرات اساسی دیگر نیز درون کابین انجام شده است. این تراک جذاب روی سیستم تعلیق BDS با کمک فنرهای آفرود و تثبیت کننده فرمان ساخت شرکت فاکس سوار شده است. خودرو به لطف تایرهای آفرود ۳۷ اینچی و رینگ‌های ۲۲ اینچی ساخت شرکت Fatboy ارتفاع سواری بیشتری دارد. جالب این که رینگ‌های این خودرو ظاهری شبیه به رینگ‌های موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون دارند. فورد اف ۲۵۰ سوپر دیوتی هارلی دیویدسون به یک میله چراغ LED نصب شده پشت سپر جلو مجهز می‌باشد.

رونمایی از نسخه ویژه فورد اف 250 سوپر دیوتی مدل 2020

این خودرو را با پرداخت ۱۱۱ هزار و ۱۸۵ دلار می‌توانید خریداری کنید. با قیمت تعیین شده، این خودرو بالاتر از اف ۱۵۰ و سیرا گران قیمت‌ترین تراک می‌باشد که تاکنون توسکانی موتور روی آن کار کرده است. توسکانی فقط ۲۵۰ دستگاه از این پیکاپ تراک جذاب تولید خواهد کرد. اگر به خرید آن علاقه دارید، این خودرو از ماه آوریل در برخی نمایندگی‌های خاص فورد یا از طریق شرکت توسکانی فروخته خواهد شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "رونمایی از نسخه ویژه فورد اف ۲۵۰ سوپر دیوتی مدل ۲۰۲۰"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
عشق ماشین
مهمان

بعضی ها سوار این ماشین میشن و حالشو میبرن ما آرزو داریم از نزدیک ببینیمش ، لعنت به مافیای خودردو